Ga naar inhoud

starten voor ukkie nr 2


pleun79

Aanbevolen Berichten

Zo daar ben ik weer .

 

Na bijna 4 jaar gaan wij weer de mmm in .

Heb vandaag te horen gekregen dat als alles goed gaat ik bij de komende menstruatie (waarschijnlijk 2 dec.) mag bellen om te kijken of er plaats is .

Dan op dag 3 mag starten met de pil en op dag 14 beginnen met de decapeptyl .gaat snel nu .en dat vind ik toch wel spannend hoor .

heb gister begrepen dat de cyste van 3 cm voorlopig ongemoeid gaat blijven .

 

Binnenkort weer meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer .

 

Na bijna 4 jaar gaan wij weer de mmm in .

Heb vandaag te horen gekregen dat als alles goed gaat ik bij de komende menstruatie (waarschijnlijk 4 dec.) mag bellen om te kijken of er plaats is .

Dan op dag 3 mag starten met de pil en op dag 14 beginnen met de decapeptyl .gaat snel nu .en dat vind ik toch wel spannend hoor .

heb gister begrepen dat de cyste van 3 cm voorlopig ongemoeid gaat blijven .

 

Binnenkort weer meer .

Hoi Pleun,

hopen dat de menstruatie plaats maakt voor een zwangerschap.. Het is altijd spannend om weer een traject in te gaan.

waar loop jij? Succes

Liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik loop wederom weer in het catharina ziekenhuis in eindhoven.

daar hebben we op 7 feb. 2011 onze zoon van gekregen .

dus in mijn ogen een winnende combi doorbreek je niet ..

dus met een beetje mazzel weet ik op 7 feb (zowel de verjaardag van onze zoon als van mij zelf) 2015 of de 1e poging voor uk nr 2 gelukt is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik loop wederom weer in het catharina ziekenhuis in eindhoven.

daar hebben we op 7 feb. 2011 onze zoon van gekregen .

dus in mijn ogen een winnende combi doorbreek je niet ..

dus met een beetje mazzel weet ik op 7 feb (zowel de verjaardag van onze zoon als van mij zelf) 2015 of de 1e poging voor uk nr 2 gelukt is

Nou daar gaan we dan vanuit hoor, positieve energie is het halve werk.

succes xxx[ATTACH=CONFIG]5914[/ATTACH]

Liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pleun ach jeetje meid ook de MMM weerin! Stan is ook alweer bijna 4 jaar! Caithlyn is gister 4 geworden en inmiddels ben ik hier alweer anderhalfjaar actief helaas zonder gewenst resultaat! ik hoop dat het bij jullie snel lukt:) Wat bijzonder om je hier weer tegen te komen 4 jaar later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dank dames .

voor jullie succes wensen.

Idd @eslief niet tof dat we t beide weer nodig hebben t via deze weg te doen maar ik ben dankbaar voor de mogelijkheid.

ik schrijf duidelijk veel minder dan in de pogingen in het verleden maar ik ben er ook echt veel minder mee bezig .

toen ik de medicijnen ging halen had ik wel een grijns van oor tot oor maar nu ik eenmaal bezig ben doet t me weinig

ik doe de meds even tussendoor en moet mezelf er echt aan herinneren ze op tijd te pakken .

ik wil wel proberen mn gevoelens en stappen in het proces bij te houden en op welke datum wat gebeurde dus ik ga hierna een lijstje maken van de afgelopen tijd en dat dan steeds aanvullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

28-10-14 1e gesprek dr Dargel .en echo en bloedprikken voor mij . hier kwam uit dat er een 3 cm cyste zit op mijn rechter eierstok

15-11-14 arno zaad inleveren

19-11-14 uitslagen gesprek met Dr Dargel .We mogen starten zo gauw ik ongi word wat als t goed is 2 dec. gaat zijn .

6-12-14 pff eindelijk ongi, 5 dagen over tijd maar test neg.

9-12-14 starten met de pil (mylan)

11-12-14 intake met verpleegster en uitleg planning (prik instr. maar achterwegen gelaten). door de verlate ongi kom ik ruim 1.5 week later op de agenda uit

dit ook ivm feestdagen.

23-12-14 1e Deca spuit

13-1-15 uitgangsecho en gonal -f meenemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pleun dat gevoel herken ik! De eerste poging was ik er ook minder mee bezig.. naar mate ik langer bezig was steeds meer..inmiddels heb ik goed nieuws en lijkt onze 4de icsi poging positief resultaat te geven:) op naar de eerste echo op 12jan.. je bent alweer een week met deca bezig zie ik. Zet hem op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gatsie bah .

waar ik de vorige keren echt niets merkte va de deca , sta ik nu stijf van de bijwerkingen.

iedere dag net geen echte hoofdpijn maar wel steeds zo'n nare zeur

moe moe moe de hele dag door

huilerig om niets.

zo'n pijnlijke borsten dat ik amper een bh aan kan hebben

ik weet niet wat ik mee maak.

 

hopelijk houd dit niet in dat ik mocht het lukken zo'n hormonen bom blijf pfffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pleun,

 

Volgens mij hebben wij elkaar in het verleden ook wel eens de nodige succesen gewenst. En zie ik je soms reageren bij andere meiden op fb

 

Leuk om te zien dat jullie ook voor ukkepuk 2 gaan. Onze zoon is net 5 jaar geworden. Voor de 2de zijn wel nu aangewezen op icsi, maar we hebben goede hoop.

 

Alvast veel succes voor de komende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden