Ga naar inhoud

Wie start er ook april/mei met een cryopoging?


Toekie

Aanbevolen Berichten

Vanmorgen mocht ik het ziekenhuis weer bellen om mij aan te melden voor een cryopoging. Wie begint er ook nog deze maand of is net beginnen of begint in mei aan een cryopoging? Ik zou het leuk vinden om deze ronde weer samen met anderen te beleven.

 

Dit wordt onze hopelijk 8e tp. 3 verse tp's gehad en tot nu dus 4 cryo-tp's. 3x zwanger geweest, zo ook van de laatste verse poging in december maar helaas eindigden alle drie in een miskraam. Hopelijk gaat het nu een keer anders!!

 

30 april is onze 1e echo. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

 

Liefs,

Toekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Toekie, spannend weer. Al een lange geschiedenis achter de rug zeg!

 

Ik krijg zelf vrijdag mijn 2e cryo teruggeplaatst (van totaal 7 in mijn 1e poging). De 1e tp was in maart.

 

Ik doe ivf maar schrijf ook mee in het icsi topic wie start er in maart/april.

 

Heb je ook progynova gekregen? En weet je al wanneer je 1e echo is? Heb je nog meer cryo's over?

 

Veel succes! Hopen dat het deze keer lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Marga en Iggy. Lief dat jullie succes komen wensen!!

Jullie ook veel succes verder met jullie zwangerschappen!!!

 

Roos, morgen dus tp. Spannend!!

Ik gebruik geen hormonen behalve dan pregnyl. Mijn 1e echo is 30 april. Ik heb nog 8 cryo's in 6 rietjes.

 

Liefs,

Toekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is je tp gegaan Roos?

 

Leuk dat je ook mee komt schrijven Eslief! Spannend weer de punctie! Hoe zijn de echo's tot nu geweest?

 

Ik ben echt weer toe aan deze poging. Ik merk het aan mijn ongeduld ;-) Maar ja, woensdag alweer de 1e echo :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toekie,

 

De terugplaatsing ging goed, ze moesten alleen 2 embryos ontdooien omdat er 1 kapot was gegaan. Gelukkig heb ik er nog 4 over.

 

Heb nog weinig tijd gehad om stil te staan bij alles met koningsdag en het kampioenschap van ajax dit weekend. Maar voel eigenlijk nog niks. Ben ook van plan om er minder mee bezig te zijn. De eerste keer was ik vooral bezig met wat ik allemaal voelde en dat bleek allemaal vals alarm dus ja ik zie het wel op 9 mei.

 

30 april is al bijna :) hoop voor je dat het goed nieuws is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg staat mijn reactoe er niet bij.. stom ding;) ik had 4 eiblaasjes.. niet heel erg veel maar wel allemaal netjes 15 vandaag en de bms netjes.. dus woensdag terug eens zien of er nog wat verstopt waren.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eslief, dat zijn er inderdaad niet super veel maar dat hoeft niks te zeggen over de uiteindelijke uitkomst inderdaad. Hoe was het vandaag?

 

Roos, hoe voel je je? Kan je het inderdaad een beetje laten rusten allemaal?

 

Vanmorgen dus een echo gehad en ik ben blij met het resultaat tot nu toe. Mijn eiblaasje was iets groter dan normaal op cd 10. Vrijdag maar weer verder zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toekie fijn dat de echo goed was!

 

Hier gaat het wel goed, voel er nog weinig van en ondertussen heel druk met werken, deadline morgen dus ik heb in ieder geval genoeg afleiding. Net wel even kramp gehad en pijn in mijn rug.

 

Eslief succes morgen, hopen dat je gewoon aan 1 tp genoeg hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Eslief! Morgen dus de punctie. Succes!!!

 

Roos, nog een week en dan mag je testen :-)

 

Hier vanmorgen eierstokken die niet meewerken dus geen meting hiervan. Wel was te zien dat ze nog niet groot genoeg waren. Bms was 10 mm. Dinsdag terug (maandag zijn ze dicht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend toekie.. lastig he als ze niet meewerken.. benieuwd hoe het er dinsdag voorstaat:) dan gaan we echt redelijk gelijk op. Als alles meezit verwacht ik dinsdag tp

 

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat is balen Eslief! Je hoopt toch altijd op meer. Het positieve is dat er in ieder geval waarschijnlijk één kans is en wie weet, blijft ie inderdaad lang genoeg plakken. Ik duim voor je!!

 

Hoe is het met jou Roos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden ik meld me hier ook weer. Ik heb in maart een verse icsi gehad, zonder succes maar wel met 3 cryo's. Gister de 5e echo gehad van deze cyclus, blijkbaar is die ineens erg lang. Na cd14 begon er pas een dominant follikel te groeien. Gister was mijn follikel 14 mm, en vrijdag weer een echo. Ik krijg dan 1x pregnyl, verder niks. Hoop zo dat de cryo goed ontdooit! Van onze icsi in 2011 had ik één cryo maar die is niet goed ontdooit in december.

 

Eslief spannende dagen voor jou! Wanneer hoor je of je een tp krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook voor je Mirella! Dat wachten is altijd vervelend hè?! Herkenbaar. Ik zit nog liever in de wachtweken. Dat is wel super spannend maar dan gebeurt er tenminste iets. De échte wachtweken vind ik tussen de behandeling in. Heb je hierna nog meer cryo's?

 

Dit is onze laatste poging maar gelukkig nog wel 8 cryo's verdeeld over 6 rietjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mirella veel succes! Stom he wachten tot je ongesteld wordt.

 

Ik heb vanochtend negatief getest van de 2e tp van mijn 1e ivf poging. Nu nog 4 cryo's. Als ik ongesteld wordt mag ik weer met progynova beginnen, dus zit gelijk al weer in de wachtstand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden