Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2013


poezebeest

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik wil ook heel graag meeschrijven!! Sinds dinsdag ben ik aan het stimuleren en ik verwacht rond 11 december hopelijk de punctie te hebben. Het is onze 3e icsi.

 

Poezebeest en Jett, spannend weer. Nog een paar dagen en dan mag je al testen Jett en jij bijna een tp Poezebeest. Hoeveelste poging is dit voor jullie?

 

We gaan hopen op veel positief nieuws in deze feestmaand :-) :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig Toekie en goed plan om er een hele positieve feestmaand van te maken hier.

 

Poezebeest duim voor een (of twee?) hele mooie cryo voor je, wat je zegt het blijven spannende momenten. Dit is de eerste keer met prednison begrijp ik?

 

Hier inmiddels in de tweede ww en moet zeggen dat ik er eigenlijk best een goed gevoel over heb, sinds paar dagen wat 'trekkerig' gevoel in mijn buik, vandaag bij tijd en wijle misselijk?! Het lijkt op wat ik voelde bij mijn twee zwangerschappen, maar van de andere kant weet ik ook dat je lijf je enorm voor de gek kan houden pff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jett; tweede wachtweek al, spannend hoor! Ga je wachten tot de officiële testdatum of eerder testen?

Ik laat 1 cryo terugplaatsen, mijn eerste zwangerschap was een hel met hoge bloeddruk en uiteindelijk pre-eclampsie en ks met 35 weken. Ik durf om die reden een tweelingzwangerschap echt niet aan.

Eerste ronde met Prednison. Alle andere tp's werd ik 2 dagen daarna niet lekker, als dat na een week over/minder was dan was ik niet zwanger, anders wel. Ik ben dus heel benieuwd hoe het nu gaat voelen. Ik vind het ook echt heel spannend deze week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ís ook spannend Poezebeest! Morgen dus tp :-) Ik ga voor je duimen. Waarom ben je aan de prednison?

 

Jett, goede signalen inderdaad maar het hoeft niks te zeggen. Frustrerend soms. Konden we maar in onze buik kijken op zo'n moment! Wanneer mag/ga je testen?

 

Hier nog even geduld hebben voor de 1e echo vrijdag. Ik ben zó benieuwd hoeveel eitjes er gaan rijpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké altijd fijn: heel verhaal getypt, stopt de computer ermee..

 

Poezebeest hoop dat je morgen een mooie tp krijgt? Heel veel succes alvast

 

Toekie, jullie hebben ook al een hele weg gehad tot nu toe, zeker met de twee miskramen erbij, ontzettend naar en heftig zeg. Ik ga lekker voor een mooie 'opbrengst' duimen voor deze ronde. Op naar vrijdag, spannend!

 

Hier zijn we weer een dagje verder. Meestal is dit de dag dat mijn menstruatie op gang komt na een ivf-behandeling en nu niet...positief tekentje erbij. Wat testen betreft, ik weet het nog niet. Ik ben meestal niet zo'n voorstander van vroegtesten, om dat er nog zoveel mis kan gaan en ik bang ben voor de teleurstelling die het dan geeft. Daarbij vind ik de weken ná de positieve test minstens zo killing, zeker na mijn eerste zwangerschap die een bbz bleek te zijn bij de eerste echo. Van de andere kant; bij mijn vorige zwangerschap heb ik op wd 11 (14 dagen na ovulatie) 's avonds getest. Onder het mom van 'normale' vrouwen mogen ook vanaf deze dag testen, dat wil ik ook. Voor mijn gevoel was ik 's avonds ook echt al overtijd, wat me nog nooit gebeurd was. En toen had ik gelukkig meteen een positieve test. Dus misschien durf ik het woensdag aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan Poezebeest?!

 

Jett, moeilijke keuze soms wanneer je gaat testen? Bij mij was het ook wisselend. De ene keer netjes gewacht tot de bloedtest in het ziekenhuis en dan andere keer een paar dagen voor mijn nod. En wachten op de 1e echo is inderdaad misschien nog wel moeilijker ;-)

 

Hier sinds vandaag behoorlijke cervixslijm en gevoeligere onderbuik. De hormonen doen hun werk. Hopelijk gaat het niet te snel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden, kon het niet laten en heb vanochtend (wd11) getest en had een heel dun tweede streepje (kv 2x5), mijn gevoel lijkt dus goed te zijn!! Durf echt nog niet blij te zijn, eerst de bloedtest vrijdag afwachten. (en morgen nog eens testen :-) )

 

Toekie, zo te lezen doet je lijf wat het moet doen, voor jou dus ook op naar vrijdag.

 

Poezebeest hoe is het met jou? Hopelijk alles goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik alvast bij jullie op het bankje komen zitten? Wij gaan deze maand voor de 1e en enige cryo tp. Onze dochter is nu 17 maand en resultaat van de 1e ISCI. Gister heb ik de eerste fm gehad, en het grootste follikel was 11mm. Vrijdag weer een echo en dan hoor ik wanneer ik de pregnyl mag zetten. Tp is ergens eind volgende week. Spannend, want vrijdag wil ik voor een kerstdiner naar het buitenland vliegen. Als mijn cyclus toch langer is dan stel ik de tp uit tot januari.

 

Ik ga hier even bijlezen om iedereen te leren kennen. Jett alvast een heel voorzichtige gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden