Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013


Liminous

Aanbevolen Berichten

Hoi Dames,

 

Als het ontdooien goed gaat, heb ik aankomende Donderdag de terugplaatsing van 1 cryo. Ik zou dan waarschijnlijk op 1 oktober de bloedtest hebben in het ziekenhuis.

Zijn er nog meer meiden die hier aan kunnen sluiten? Hopelijk wordt het een hartstikke groene maand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi, Ik wil mezelf ook weer aanmelden voor het wachtbankje. Zondag begonnen met de decapeptyl en vandaag heb ik een uitgangsecho gehad. Gelukkig zag alles er goed uit (geen cystes) en mag ik vanaf vandaag ook met de Menopur beginnen!

Dus als alles meezit heb ik begin oktober de punctie en hopelijk een terugplaatsing.

 

Spannend Liminous, duimen dat het ontdooien goed gaat!

 

gr

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook al vast weer meeschrijven. Na twee maandjes rust ben ik nu aan het wachten op mijn ongi om weer te kunnen gaan starten met de volgende poging. Het echte wachten zal voor mij pas in november zijn want ik volg het lange protocol. Maar de ongi laat nu ook op zich wachten, had het zondag of maandag verwacht. Heel vervelend want als ik vandaag niet ongi wordt dan moet ik denk ik alle afspraken in het ziekenhuis ook weer verzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes, fijn dat je echo goed was en er nu geen obstakels zijn gevonden. Maar jeetje, wat hebben jullie al een boel achter de kiezen zeg!

 

Ink, Marlijnne en Melis, bedankt voor jullie support meiden. Doet me goed :) En Melis, ik zit inderdaad in het VU. Gelukkig had ik geen last van wachtlijsten of iets, kon meteen starten toen ik me aan had gemeld.

 

Moes, spannend bijna weer beginnen! Hopelijk is dit ook voor jullie de laatste poging!

 

Jes, bijna de punctie.. Hoeveel follikels had je bij je laatste echo?

 

Kim, irritant dat je menstruatie zo op zich laat wachten. Als je wil dat ie wegblijft komt ie juist en als je wil dat ie komt, blijft ie juist weg.. Rare lichamen hebben wij vrouwen toch ook he :) Hopelijk is het toch nog gekomen en hoef je niet alles om te gooien.

 

Lisselotje, hopelijk een mooie fm morgen! Ik duim voor je!

 

''Gezellig'' dat er al zo'n drukte is hier.

 

Tussen 09:30 en 10:00 mag ik bellen of het ontdooien goed is gegaan. Stond hartstikke relaxt in deze poging maar de zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Merk toch ook dat ik een bepaalde angst heb voor een eventuele positieve test over 2 weken. De bijna fatale bbz en de indicatie voor een vroeggeboorte bij mijn zoontje (vanaf 20 weken zwangerschap) maken me toch wel duidelijk dat we er met een positieve test nog lang niet zijn. Maar goed, ik loop op de zaken vooruit. Eerst maar duimen dat ik niet vandaag al van dit bankje af kukel :)

 

Succes meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Ik hoop ook op het okt bankje te komen. Ben aan het wachten op m'n ongi en dan gaan we weer starten,ik verwacht begin volgende week. We zijn alweer een jaar bezig voor een brusje en dit wordt alweer de 3e icsi. Vandaag een gesprek en m'n schema gehad en de koelkast weer gevuld! Ik hoop dat het een groen bankje gaat worden!

 

@ink, volgens mij zaten wij op het apr/mei bankje, hoe is het?

 

@liminous, gelukkig een mooie tp gehad, nu het wachten..

 

De rest van de meiden, succes!! Ik zal straks alle reacties even goed door

lezen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat goed Liminous. Een mooie tp. Nu mooi blijven zitten! Vond het bij een cryo tp wel fijn dat je iets eerder mag testen. Succes!!

Wat ze konden zien bij de fm, had ik er 1 links en 7 rechts. Ben benieuwd. Vind het altijd wel spannend..

 

Jetje, hopelijk komt die ongi snel en kan je ook weer beginnen. Is dit jullie laatste poging voor een brusje of gaan jullie door. Hopelijk slaagt deze poging.

 

Wij hadden nog 5 cryo's van mijn 4e icsi, waar ik zwanger van was, maar daarvan is er helaas maar 1 goed ontdooit. Nu bezig met de 2e verse poging en hopelijk de laatste ;)

 

Kim, hopelijk inmiddels ongi geworden of moet je de afspraken verzetten?

 

Lisselotje, ook alweer bijna de punctie. Spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liminous, lekker broeden nu!

 

@jes, al vast succes voor zaterdag.

 

Hier nog steeds geen ongi. Heb zelfs vandaag een zwetst gedaan omdat ik normaal heel regelmatig ben. Test was natuurlijk negatief. Vandaag heeft mijn man ook nog koorts gekregen. Dus dat is ook weer balen. Weer afwachten of de zaadkwaliteit straks nog goed is. Als ik niet binnen 2-3 dagen ongi wordt dan moeten we sowieso nog een maand wachten, want anders valt de punctie waarschijnlijk net voor of tijdens onze midweek vakantie in november. Al met al baal ik op dit moment ontzettend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Noes! En Liminous. Ook ik kom op deze bank binnenkort. Start waarschijnlijk volgende week weer met de deca om het circus weer in gang te zetten.

We gaan ervoor meiden!!! Ink, leuk dat je steeds weer support levert!

 

 

Moes, ja, porbeer jullie zeker te volgen en een hart onder de riemte steken! Hoop zo dat jullie snel naar het uitgerekend in topic mogen komen!!!

 

Jetje, ja, dat klopt, daar hebben we ook samen geschreven. Hier gaat het goed. Over 1 week de 1e echo om te kijken of we een kloppend hartje hebben. Tot dan nog wat onwerkelijk / terughoudend...

 

Liminous, fijn, officieel weer in de echte ww! Ga je wachten tot de bloedtest, of denk je dat je eerder thuis gaat testen? Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moes, jeetje jullie hebben ook al heel wat moeten verwerken! Hoop dat het deze keer raak is!

 

Ink, deze weken zijn net zo erg als de wachtweken vindt je niet. Die onzekerheid die toch je voelt..nog een weekje dan duimen voor een mooi knipperend hartje!

 

Rachel, leuk dat je nog mee leest! Hoe is het met je zoontje?

 

Jes, ik hoop dat dit de laatste icsi is maar mocht het mislukken dan gaan we door. Ik denk dan wel in een ander zh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liminous, wat fijn dat je de terugplaatsing hebt gehad! nu lekker broeden!

 

Jetje, welkom! Hoop voor je dat het deze keer gaat lukken! 3x scheepsrecht toch? succes!

 

Ink, wat kan het toch lang duren he, voordat je een echo krijgt. Nu idd hopen op een mooi kloppend hartje, zo speciaal!!

 

Jes 28 ook welkom!

 

Moes, nog even en dan mag je ook weer!!

 

Hier ben ik alweer een paar dagen aan het prikken, gaat goed, ik heb er weinig last van. Alleen ga ik wat meer vocht vasthouden van die hormonen. Maandag heb ik mijn eerste follikelmeting.

 

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames graag jullie mening. Ben nog steeds niet ongi en heb inmiddels verschillende zwtesten gedaan. Twee maal kruidvat waar je een plusje moet krijgen. Die was één keer heel licht positief( je moest de test echt in het licht houden) en vandaag was die duidelijk positief. Daarnaast ook twee keer een clearblue digital gedaan op dezelfde dagen en die geeft twee keer niet zwanger. Wat denken jullie hiervan en wat zijn jullie ervaringen met deze testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Kim, wat vaag! Kan het overtijd zijn te maken hebben met die ontsteking die je ineens had? Weet niet meer of dat nou in je laatste cyclus was of die keer daarvoor? En anders zou ik denken dat kruidvat sneller positief test dan clear blue en je misschien langzaam hcg aanmaakt? Kunnen jullie spontaan zwanger worden en geklust afgelopen maand? Meid, wat een onzekerheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ink, nee die ontsteking was een cyclus hiervoor. Vanmorgen getest met kv 2 voor 5 euro en die lijkt weer negatief of misschien echt heel licht positief. Denk dus dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Er is bij ons nooit iets gevonden en voor mijn dochtertje ben ik een keer spontaan zwanger geweest, mk met 6 weken.

En ik lag dus voor de vakantie met een ontsteking in het ziekenhuis. Nu ligt mijn man sinds vrijdagavond in het ziekenhuis. Hij heeft een ontsteking aan de endeldarm. We moeten dus voor een volgende poging weer 2 maanden wachten ivm de koorts bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ink, nee die ontsteking was een cyclus hiervoor. Vanmorgen getest met kv 2 voor 5 euro en die lijkt weer negatief of misschien echt heel licht positief. Denk dus dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Er is bij ons nooit iets gevonden en voor mijn dochtertje ben ik een keer spontaan zwanger geweest, mk met 6 weken.

En ik lag dus voor de vakantie met een ontsteking in het ziekenhuis. Nu ligt mijn man sinds vrijdagavond in het ziekenhuis. Hij heeft een ontsteking aan de endeldarm. We moeten dus voor een volgende poging weer 2 maanden wachten ivm de koorts bij hem.

 

Mijn ervaring met kv 2 voor 5 is dat ik 'm al weggelegd had....in de prullenbak....en pas later toch positief bleek. Het duurt ff voordat hij echt op kleur is. Maar licht positief is..positief. Lijkt mij.

Duimen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim wat vervelend die onderzekerheid. Kan zijn dat er iets was, maar toch misgegaan is of toch idd iets beginnend. Heb het een keer gehad, maar was na cryo tp, nooit spontaan. Positieve test, maar werd steeds lichter elke dag en daarna werd ik ongi. Zou morgen of dinsdag weer proberen te testen. Succes en sterkte met je man!

 

Moes, al bekend wanneer je mag beginnen met spuiten.

 

Noes73, fijn dat je geen last hebt van het prikken. Morgen fm, spannend!

 

Lisselotje en hoe was jouw fm. Al bekend wanneer je de punctie hebt?

 

Liminous hoe gaat het met je in deze wachtweken?

Ik kom je dinsdag vergezellen. Gister de punctie gehad. 10 eicellen aangeprikt. Vandaag uitslag, 9 waren er rijp en er zijn er 6 bevrucht. Kwaliteit ed hoor ik dinsdag bij tp pas. Spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim, ik vindt het ook vaag.. Morgen nog eens testen? Je lichaam kan vervelende trucjes met je uithalen maar wie weet?!..

 

 

Jes, hoe is je punctie gegaan? Erg pijnlijk of viel 'ie mee?

 

Vanmorgen heb ik me aangemeld, dus vanavond de deca er weer in. Dag 10 de eerste fm. Het circus draait weer.

 

Fijne zondag meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden