Ga naar inhoud

Autostoel 2e fase, welke en waarom?


Vlinder_1976

Aanbevolen Berichten

Vandaag even bij de babystore geweest, om mijzelf te orienteren op een 2e fase autostoel, de stoel na de maxicosi.

 

Zelf denk ik aan de stoel van maxi cosi die je 90gr kunt draaien.

Maar ik wil ook een stoel met Isofix, welk merk stoel hebben jullie gekozen.

Ik ben maar weer weggegaan, omdat ik er zoveel zag en er even niet uitkwam.

Weten jullie raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben de axxis, die je 90gr. Kunt draaien, geweldig wat een stoel, zijn er enorm blij mee!! Het is o zo gemakkelijk en prettig en ook als je bv. Tussen auto's geparkeerd staat en er niet wel ruimte is. De stoel is makkelijk t installeren,maar vrij zwaar als je hem moet dragen dit door het mechanisme. Mocht je deze aanschaffen echt even shoppen op internet, scheelt veel!

wij hebben geen isofix omdat ook niet beide onze auto's dat hebben.we hebben ook en autostoel voor bij mijn schoonouders in de auto aangeschaft Maxi c. Priori Sps.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik ben ouderwets: wist niet eens dat die stoelen bestonden die je kunt draaien... Ik heb ook 1 Priori sps en een onbekend merk want die had mijn moeder aangeschaft bij de oudste en bewaard dus die kan ik nu mooi gebruiken... Zou best graag twee nieuwe stoelen die kunnen draaien willen hebben maar ja, zou een beetje onzin zijn, deze zijn allebei prima. Heb ook geen isofix.

Dus eigenlijk kan ik je niet helpen, ga op je gevoel en uiterlijk af zou ik zeggen, neem aan dat alle stoelen die ze mogen verkopen ook goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben toevallig ook in hè weekend gekeken. We hebben de isobase van maxicosi en daar past alleen een pearl op. Die is nogal kostbaar (200+), dus ik denk da wij voor twee kidsriver (huismerk babypark) gaan, die voelt stevig, is mooi en minder prijzig (95 euro) We halen en brengen F nl allebei, en hebben dus twee stoelen nodig. Geloof ook dat deze stoel tot 36 kilo gaat, dus dan zijn we onder de pannen tot ze een jaar of 10 is, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

 

Vandaag nogmaals bij de Babydump geweest in Spijkenisse.

Ik weet welke autostoel ik ga kopen?

 

Het gaat de Maxi cosi Tobi worden.

Waarom, de stoel wordt vast gezet met gordels, dus ook als je kindje er niet in zit staat deze vast in de auto.

De gordel voor je kindje, zijn op een logische wijze voorgevormd, waardoor je weinig ruzie hiermee zult hebben.

Als laatste de stoel staat op een mooie hoogte, waardoor ze straks ook naar buiten kan kijken.

 

Nu nog een leuke aanbieding, wanneer zijn de mama mazzel dagen bij de Prenatal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vlinder: heb zowel de Tobi als de Pearl, gekocht bij http://www.babysupersale.nl, ben zeer te spreken over beide stoelen.

De levering liet wel wat langer op zich wachten aangezien de kleur die ik wilde niet op voorraad was, maar ik had ze toch nog niet direct nodig dus dat vond ik niet erg. Prijs was voor de Tobi toen EUR 185, goedkoper ben ik ze toen niet tegengekomen (voor collectie 2012 dan).

Succes met shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden