Ga naar inhoud

Wachtbankje stress...week 2 en geen klachtjes...


Tinkerbell1

Aanbevolen Berichten

Hallo dames!

Ik heb even jullie hulp nodig. Gister was een week na de TP. Op 17 juli mag ik testen.

In de eerste week had ik allerhande klachtjes, vanaf de punctie al hele zere borsten, een opgezette buik en ook een napijn die ik wel herken van de puncties die ik eerder had. Nu aan het begin van week 2 heb ik eigenlijk nergens meer last van. Mijn borsten zijn wel wat groter maar bijna geen pijn meer en ik heb geen typische zwangerschapsklachtjes. In mijn eerdere wachtweken was dit altijd het moment waarop ik dan eigenlijk al opgaf dat het goed af zou lopen. Nu wil ik graag positief blijven maar weet er eigenlijk te weinig vanaf om dat echt voor mezelf te kunnen beargumenteren. Ik kan me voorstellen dat die klachten in de eerste week ook te doen hadden met de punctie en de pregnyl. Ik had al pijnlijke borsten op de punctiedag.

 

Ik gebruik nu geen pregnyl meer alleen utrogestanbolletjes. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van jullie. Hadden jullie al echt zwangerschapssymtomen aan het begin van week 2?

 

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinkerbell

 

Wat spannend is dat elke keer weer he

 

Maar maak je nog niet te druk om wat je voelt (is moeilijk weet ik) ik had ook in de eerste week allerlei kwaaltjes door die bollen en de 2de week hield het op ik dacht ook dat het weer niet gelukt was en was eigenlijk al bezig met wt te doen hierna.

Maar aan het eind van de 2de week werd ik misselijk en heb ik getest en ja ie was knalpositief.

Ook is het zo dat er heel veel vrouwen zijn wat geen kwaaltjes krijgen en er zijn er ook heel erg veel waar bij de kwaaltjes pas rond de 6/7 weken beginnen. Ik kreeg ook niet eerder pijnlijke borsten als dat

 

Dus geef het niet op want het kan echt alle kanten nog op en je hoeft ook echt niks te voelen hoor

 

Heel veel succes hopelijk een knalpositieve test volgende week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet opgeven Tinkerbel! Ik heb zelf de eerste week erg veel kwaaltjes daarna niet. Ik wordt meestal echt misselijk vanaf week 6 of 7, eigenlijk voelde ik bij de mislukte pogingen van alles en bij de geslaagde pogingen niks. Het zegt echt niks, het ene mens is anders dan de andere en heeft meer klachten dan de ander.

Hou nog even vol, volgende week is dichterbij dan je denkt!

Succes!!! An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Voel me meteen weer wat positiever....

Dit is mijn vierde TP, zou zo mooi zijn als het een keer raak zou zijn. Maar je kunt je dat bijna niet voorstellen als het al een aantal keren misgegaan is. Heb nog nooit een positieve test in handen gehad. Het moet er toch een keer van komen??? Hope so...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik voelde ook echt niets!! alleen de avond van w8dag 10 ongikrampen, verder niets. Ik was ook heel zeker van dat ik niet zwanger was...., toch dus, en ook nog van een 2ling.

Overigens kan ik me nog heel goed herinneren dat bij mijn eerste verse TP ik me mega zwanger voelde! en dus niet was.

 

Zelfs nu voel ik niet super veel, af en toe een vleug van een weeïg gevoel, maar nagenoeg niet dus wel wat vollere boobs.

moeilijk dat wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dion en Sorpresa, bedankt voor jullie berichtjes.

Ik zit nu op wachtdag 10. Heb vandaag de hele dag heel laag in mijn buik aan één kant een stekerig gevoel. Moeilijk uit te leggen. Geen ongy kramp maar wel een trekkend stekend gevoel. Verder ben ik zo nu en dan wel echt doodmoe en is mijn irritatiegrens errug snel bereikt ;-) maar dat kan ook door de hele behandeling komen of door die utrogestanbollen. Die schijnen erg verradelijk te zijn.

 

Je hoopt eigenlijk op de één of andere manier bevestiging te vinden. Zo'n test lijkt een stuk minder eng als je het gevoel hebt dat het wel goed za zitten. Maar helaas zit dat er niet in denk ik want verder ben ik kiplekker tot nu toe. Maar fijn om te horen dat jullie ook nooit echt enorme zwangerschapsklachten hebben gehad en de test als een positieve verrassing kwam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tinkerbell,

Ik heb bij mijn doorgaande zwangerschap waaruit mijn zoontje is geboren pas echte duidelijke zwangerschapsklachten gekregen na een week of 8. Verder bij die en alle andere terugplaatsingen alleen de typische symptomen van de medicatie, beetje moe, beetje misselijk, beetje krampen, etc. Het zegt dus niks hoor! Houd vol. Pas als je menstruatie losbarst weet je dat het niet is gelukt en zelfs dat zegt niet altijd alles... En anders gewoon toch een testje wagen....

X, Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde gehad.

Precies wachtdag 8 verdwenen mijn zere borsten/tepels.

Had 4 dagen na TP verschrikkelijke pijn in m'n onderrug en steken in mijn lies. Verder veel plassen, raar dromen, lustte geen koffie meer. Dacht echt dat het goed zat. De rugpijn en zere borsten verdwenen en ik kreeg roze slijm en later ook bruinverlies.

Helaas ben ik gisteren op de officiele testdag ongesteld geworden. :(

Volgens het ZH zat er wel HCG in mijn bloed, maar te weinig om een zwangerschap aan te tonen.

Hopelijk volgende cyclus een TP van onze enige cryo.

 

Ik hoop dat jij wel positief test! Geen bloed geeft moed!

Liefs,

RooDje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon gisteravond niet meer wachten en heb een test gedaan (wachtdag 12 vanaf de dag van TP) maar helaas negatief...heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat er nog iets gaat veranderen voor maandag. Dat is de dag dat ook van het ZH mag testen.

Heb behalve steken onderin mijn buik ook geen klachten.

 

Bij mijn allereerste IVF in eigen cyclus had ik tot en met de testdag 2 streepjes alleen werden die steeds lichter. Ik had toen vooral pijnlijke borsten. Toen is er m.i wel een innesteling geweest. Ik was toen ook echt heel erg moe. Nu niks, dus ik verwachte eerlijk gezegd ook geen positief bericht maar hoopte natuurlijk net als bij de voorgaande reacties bij het 'groepje zonder klachtjes toch zwanger' te horen. Helaas, het lijkt er niet in te zitten! Duimen voor een wondertje maandag en anders op naar de cryo's!

 

Waar ik soms wel angstig van word is dat we nu4x een verse topper hebben terug gehad. En het nog steeds niet raak is. Mijn man heeft een slechte zaadkwaliteit maar bij mij lijkt alles in orde. Mooi dik baarmoederslijmvlies, goede kwaliteit eicellen en een hele stabiele cyclus. En toch....elke keer geen innesteling. Bah, niks aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat het mss niet gelukt is! Maar ja het blijft een loterij he en waarom het soms keer op

keer niet lukt zullen we nooit weten... Maar het hoeft maar 1 keer te blijven plakken!

Gelukkig heb je nog cryo's. Genoeg dames die meer vertrouwen op cryo's dan op vers hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè verdorie Tinkerbell, wat ontzettend vervelend! De keren dat ik op wachtdag 12 nog negatief testte had ik ook niet echt veel hoop meer. Toen ik zwanger was van mijn zoontje testte ik na de verse terugplaatsing op wachtdag 10 dik positief en de laatste keer die in een miskraam eindigde was de test al op wachtdag 6 positief, maar dat was dan ook een cryo.

 

Maar goed. Het blijft frustrerend als het niet lukt, misschien wordt het wel steeds frustrerender, maar er hoeft er inderdaad maar eentje te blijven zitten en wel goed door te groeien! Ik heb nu, na de geboorte van mijn zoontje, ook al weer in totaal vier embryo's teruggeplaatst gekregen zonder succes. De laatste cryoterugplaatsing eindigde in een vroege miskraam en dan ga je ook wel aan je lichaam twijfelen. Het is gewoon balen, maar er zijn ook zat vrouwen zwanger geraakt van cryo's en bovendien zijn de kindjes die geboren worden uit cryo's zelfs 'gezonder' schijnt, dan kindjes die geboren worden uit een verse terugplaatsing. Dus wanhoop niet!

 

Houd je taai en heel veel succes gewenst!

 

Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden