Ga naar inhoud

wanneer krijg je de eerste symptomen van een zw???


saantje83

Aanbevolen Berichten

ik zit nu zelf op wachtdag 7 na terugplaatsing ik gebruik vanaf dag 1 van de tp utrogestan

omde innesteling te bevorderen. ik had sinds de punctie buikkrampen en grotere borsten maar sinds 2 dagen is de buikkramp opgehouden maar mijn borsten zijn sinds vannacht ineens heel erg pijnlijk...:mad:

ben zooo bang dat ik ongesteld wordt deze week wel werd ik vanochtendwakker met een verstopte neus

...watvoor symptomen hebben jullie gehad na de tp en wanneer hebben jullie uiteindelijk getest en positief natuurlijk...ik mag vrijdag aanstaande @

20januari testen> dit ismijn 1e ivf behandeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saantje,

 

Spannende dagen voor jou zo te lezen...

 

Ik had vrijwel geen klachten, niet noemenswaardig in ieder geval. Op wachtdag 9 na terugplaatsing heb ik positief getest. Geen pijnlijke en/of extreem groter wordende borsten en geen misselijkheid. Vanaf week 6 t/m week 16 wel extreem moe geweest.

Inmiddels ruim 32 weken zwanger.

 

Succes met de laatste wachtdagen, ik hoop op een positief resultaat voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saantje,

 

Al die symptomen kunnen ook door de Utrogestan komen, dus dat vertekent de boel echt! Ik had er ook heel erg veel last van.

Ik heb op dag 10 na de terugplaatsing positief getest met onder andere de CB met wekenindicator die toen 1-2 weken zwanger aangaf. Op de dag dat ik mocht testen in het ziekenhuis, 14 dagen na de terugplaatsing, gaf de test 2-3 weken zwanger aan, dus toen wist ik het zeker en was die dag minder spannend! Inmiddels ben ik moeder van een geweldige zoon en zijn we bezig voor een broertje of zusje.

 

Heel veel sterkte deze zenuwslopende dagen! Ik hoop dat je binnenkort heel goed nieuws krijgt

 

Nb. Je hebt alleen wat aan testen na een dag of tien na de terugplaatsing als je geen pregnyl meer hebt gespoten na de punctie, anders kan je een vals positieve uitslag krijgen, maar dat is bij jou natuurlijk niet het geval, want je gebruikt en geen pregnyl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een dag of 3-4 na de terugplaatsing sex gehad en daarna kreeg ik krampjes. Toen ik dat voelde, dacht ik; einde oefening. Op wachtdag 11 hadden we de bloedtest in het ziekenhuis maar op wachtdag 9 kon ik niet langer wachten en testte ik 's ochtends positief met een Kruidvat test.

Heb dus na 9 dagen utrogestan gebruik te hebben positief getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevoelige borsten enzo is inderdaad ook een bijwerking van de utrogestan. Bij mij begon alles bij 4 weken opeens niet of raar te smaken en reuken en dat heb ik nu nog. Ben nu 8 weken zwanger.

 

Sterkte met wachten en op naar een positieve test

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het bij Melis was, maar ik voelde me superzwanger. Vond eten ook al meteen anders smaken, had geen trek meer in koffie, terwijl ik echt een koffieverslaafde ben, etc. Maar nogmaals, dat zegt natuurlijk niks, want ik kan het me ook hebben ingebeeld! De wens als vader van de gedachten!

Afgelopen december is een poging gestaakt, omdat er te weinig follikels waren en toen moest ik wel pregnyl 10000 spuiten om ze te laten springen. Daar heb ik echt geen enkele bijwerking van gehad. Maar nogmaals, het zegt eigenlijk niks.... Helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal geen symptomen, misschien alleen een beetje gevoelige borsten. Ik wist alleen zekercdat ik zwanger was, geen aanwijsbare oorzaak. Had wel gelijk, ben nu 36 weken ;-)

Als je eerder gaat testen, koop dan de testen van kruidvat, 2 voo 5 euro. Die geven het beste resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruidvat is goed ;)

 

Is het niet fijner om na je verjaardag te testen? Of idd eerder. Op mijn verjaardag zou ik niet kunnen ;)

 

Huilen mag! Heb ik ook gedaan. Heb in feb veel liespijn gehad toen ik een bbz had. Dat had ik nu weer. Dus ik was doodsbenauwd! Wel het gevoel van zwanger zijn, maar ik wist bijna zeker dat het weer fout zat. Bleken mijn onderbroeken gewoon te spannen omdat ik veel vocht vast hield!!!

 

Daarom vroeg getest en hele vroege echo gehad. Alleen maar om te bepalen waar het zat.

 

Huilen meid. Dan komt het er uit. Opkroppen is helemaal niets.

Lekker bij je vriend kruipen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruidvat is goed ;)

 

Is het niet fijner om na je verjaardag te testen? Of idd eerder. Op mijn verjaardag zou ik niet kunnen ;)

 

Huilen mag! Heb ik ook gedaan. Heb in feb veel liespijn gehad toen ik een bbz had. Dat had ik nu weer. Dus ik was doodsbenauwd! Wel het gevoel van zwanger zijn, maar ik wist bijna zeker dat het weer fout zat. Bleken mijn onderbroeken gewoon te spannen omdat ik veel vocht vast hield!!!

 

Daarom vroeg getest en hele vroege echo gehad. Alleen maar om te bepalen waar het zat.

 

Huilen meid. Dan komt het er uit. Opkroppen is helemaal niets.

Lekker bij je vriend kruipen!

 

Ja daar heb j we'll gelijk in op me verjaardag

Zou indd geen goed idee zijn. In ieder geval heeeeeel erg bedankt voor je reactie ook v de andere dat helpt toch een beetje k denk dat k woesdag ga testen 2 dagen voor de tesdatum want k hou t niet meer. Zou graag ook wat willen weten over de symptomen die de meeste vrouwen hadden en nadien positef testte natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zkh hadden ze gezegd dat onze eerste iui al gedoemd was te mislukken, na ongeveer 9 dagen pijnlijke borsten en heel emotioneel, ik dacht nog door de hormonen, toen ik teste was ik al een week overtijd, opeens wist ik dat ik zw was en dat was ook, helaas niet goed gegaan maar het was een gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje gedoemd te mislukken? Hoe kunne ze zoiets zeggen? Sjeetje. Nou k hoop dat j snel zwanger wordt bent gaat worden of misschien ben j al bevallen. En k hoop dat die borsten van mij die zo pijn doen en die hoofdpijn echt sympt zijn van een zwangerschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

saantje bij de 1e zwangerschap (icsi) had ik 4 dagen na tp de eerste symptomen

ineens kotsmisselijk en raar voelen

heb toen ook 4 dagen eerder positief getest

 

bij de tweede zwangerschap (spontaan)

voelde ik me 5 dagen voor ik ongesteld moest worden weer net zo als de 1e keer kotsmisselijk en raar

had toen niet gedacht zwanger te zijn want het kon niet spontaan

toch was ik zwanger

 

verder geen andere symptomen gehad, pijnlijke borsten de hele zwangerschap niet gehad, pas bij de stuwing 2 dagen na de geboorte

 

veel succes met testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 jaar later...

Hallo allemaal.ik ben 41 jaar oud. We zijn in het icsi traject eerste keer. Mijn vriend heeft vorig jaar sterrilisatie ongedaan maae helaas zwak zwak zaad. Na weken van prikken etc...vorige week woensdag de punctie gehad. Ik heb dit echt pijnlijk ervaren echt echt. Daarna moest mijn vriend verse zaad geven in tilburg. Helaas niet goed. Ze hadden wel eerder zaad ingevroren. Afgelopen vrijdag hoorde ik dat er 6 embryos waren. Gisteren 2 tp gehad. 2 embryo. Pfffff spannend gebruik wel urogestan of hoe dat middel heet wat je vaginaal moet inbrengen . Ik lees van alles wat wel en niet te doen. Probeer wel de huishoudelijke taken te dorn en niks zwaar optillen etc. Hoop en wanhoop zijn continu aanwezig. Ik hoop zo dat het lukt. Echt ik hoop voor iedereen. Gr gg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden