PDA

Volledige versie bekijken : Wie heeft een Medela Swing over?

Ellentrik
06-01-12, 14:55
Dag meiden,

Ik ben op zoek naar de electrische borstpomp Medela swing voor een goed prijsje. Ik gebruik nu de Lactina, die wel goed werkt, maar onhandig is voor om te kolven op mijn werk. Deze is ook gehuurd en wordt dus duurder per maand in feite.
Heeft jij die gekocht voor je kindje maar intussen niet meer nodig? Ik wil ze gerust overnemen. Pb me maar. Ik woon wel in BelgiŽ, dus het zou verzonden moeten worden. Hopelijk is geen probleem.

groetjes!
Ellen

Francis
07-01-12, 00:21
Ik heb er 1 over....

pb me maar...

Ellentrik
09-01-12, 18:05
Bedankt Francis! ik heb je een pb gestuurd, reageer je even?

Ellentrik
11-01-12, 12:53
Francis heeft een Mini Electric en ik zou graag toch de Swing willen.

Heeft iemand die ter beschikking? Desnoods 'huur' ik hem voor een prijsje en stuur ik hem per post terug, want ik kan me inbeelden dat de kolf ook nog voor andere kindjes gebruikt kunnen worden. Ik kan behalve de motor alles zelf apart kopen, voor de hygiŽne.

Iemand interesse? Pb me maar!

groetjes,
Ellen

witje
11-01-12, 13:46
Ellen ik heb de Medela pump in style advanced te koop compleet voor 200 euro. Het enige wat er nog gekocht moet worden zijn de slangetjes. Verder is alles nieuw. Zal de advertentie eens opzoeken hier en plaatsen.

witje
11-01-12, 13:48
http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?15092-Dubbele-electrische-borstkolf&highlight=te+koop+borstkolf

Ellentrik
11-01-12, 15:46
Hey Witje,

Lief dat je het voorstelt, maar dat is te duur voor mijn budget. Al zal het wel een veel betere pomp zijn dan de Swing!