Ga naar inhoud

Cryo tp in januari, nieuw jaar nieuwe kansen :)


mijnbaby

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

Wij hebben nog 1 eskimootje in de vriezer.. en we hopen zoooo erg dat die het overleefd..

We hadden van ons eerste ivf 6 mooie eskimo's waarvan er 3 TP waren en 3 het helaas niet hebben gehaald..

daarna hebben wij een nieuwe verse poging gedaan en hebben wij een verse TP gehad helaas ook niks

en daarvan hebben wij nu nog 1 cryo in de vriezer...... hopelijk gaat dit hem worden....

 

ik verwacht 5 a 6 jan mijn menstruatie en mag langs komen op C10...

 

 

Wie nog meer in de race?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Oh mijnbaby, dan gaan we wellicht precies gelijk oplopen. Ik verwacht ook rond die tijd mijn menstruatie en we hebben ook cryo's van de afgelopen verse poging. Van de verse TP ben ik heel eventjes zwanger geweest, dus hoop dat mijn cyclus wel op een 'normaal' moment komt. Geen idee of het nu anders gaat.

 

Wel super spannend hoor slechts 1 cryo in de vriezer, zeker met jullie cryo-verleden. Bij ons zijn de vorige 4 cryo's allemaal goed ontdooit, dus die van jullie (in het zelfde zkh als wij) gaat ook gewoon goed uit de vriezer komen. Misschien komen we elkaar ook nog wel tegen, dat zou gezellig zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook aanschuiven op het bankje hier, ik zit ook op het decemberbankje,

heb 22-12 een plaatsing gehad van 2 mooie morula's en mag 5 januari testen......

3 dagen na plaatsing een beetje bruine afscheiding gehad en bijna flauwgevallen,ben met vlagen heeeeeeeeeeeel misselijk maar verder merk ik niets behalve de gebruikelijke dingetjes die ook van de hormonen kunnen komen.

Iedereen heel veel succes hier, dat 2012 ons jaar maar mag gaan worden!

Groetjes, Esther

 

(Zal ik het lijstje starten, hopen dat alle namen die erop komen te staan groen mogen gaan kleuren!)

 

Testdatum::myfignerscrossed:

 

05 januari Sunsetesther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je mee doen! voor jullie schiet het al op..

ik hoop dat door jou ons wbje meteen groen is...

 

hier duurt het nog even voor we weten of er wel of geen TP is...

het wachten is dan daarom ook het aller ergste van alles...

ik ben behoorlijk gestrest en bang dat mijn cryo niet goed uit de vriezer komt,

zeker omdat ik er dit keer maar 1 heb.. zodra ik weet of ik een tp heb of niet zal ik

veel mee schrijven.. ik vind het nu nog te eng allemaal....

 

ik lees mee!! zodra ik echt op het bankje zit zal ik mee schrijven ( hoop het zo)

en als het niet het geval is dan een nieuwe poging feb of maart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mijnbaby: Meid, wat fijn je weer te zien in het forumland! Heel veel succes en ik hoop voor je dat je cryo goed is!

 

Voor de andere meiden ook veel succes natuurlijk!

 

Liefs,

Goofy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mijnbaby, Okaasan, heel veel succes straks!! Hoop dat de cryo's goed ontdooien. Wat leuk dat jullie in hetzelfde ziekenhuis lopen, wie weet kom je elkaar nog tegen ;-)

 

@Sunsetesther, 'innestelingsbloeding!' was het eerste wat in me opkwam toen ik las dat je 3 dagen na tp een beetje bruinverlies had. En de misselijkheid...klinkt op zich allemaal erg veelbelovend! Ga hard voor je duimen, meid!!

 

Hopelijk ga ik het januari-bankje ook nog redden. Het hangt er vanaf wanneer ik ongesteld word, na de miskraam kan dat 6-8 weken duren. Mijn gevoel zegt echter dat ik gewoon na een maand weer ongesteld word. Weet niet waarom, maar mijn lichaam herstelt zich tot nu toe altijd heel snel. Dat zou betekenen dat ook ik rond 5 januari me weer kan melden.

Nog 2 rietjes in de vriezer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Graag zou ik met jullie mee willen schrijven. Ik heb me na mijn curretage een tijdje teruggetrokken. Donderdag ben ik met progynova begonnen. Wie heeft hier ervaring mee? Last van bijwerkingen? 10 januari echo, vrijdag de 13e terugplaatsing (gelukkig ben ik niet bijgelovig).

 

Groet, Esma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen de allerbeste wensen voor 2012, dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden en bedankt voor de lieve reactie's!

Nog 4 dagen tot testen hier en ik kan er weinig zinnigs over zeggen, ben nog wel steeds misselijk met vlagen (heuuuuuuuul misselijk), heb geen afscheiding meer gehad, het rommelt en steekt regelmatig in mijn buik, borsten zijn een cupmaat gegroeid en ik durf niet te testen!

Het word vanzelf donderdag zal ik maar zeggen en ik hoop dat we een hele groene januari lijst krijgen hier!

 

@ Esma, succes met je behandeling, ik heb in het verleden wel progynova gehad en als ik me goed herinner geeft het dezelfde bijwerkingen als ieder ander progesteron houdend hormoon, dus pijnlijke borsten, misselijkheid ect........

Ik hoop dat vrijdag de 13e een geluksdatum voor je mag worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esther: Dat klinkt allemaal goed, in elk geval erg hoopvol. Knap hoor dat je nog niet getest hebt. Donderdag red je ook nog best om te wachten, dan heb je gewoon gelijk een enorme knaltest, da's toch veel leuker dan een twijfel streepje. Zo moeilijk is het dus niet om te wachten. Hahaha. Zet hem op meis!

 

Mijnbaby: Ik ga niet bij je op het bankje zitten. Mijn vroeg afgebroken zwangerschap leek opeens toch een BBZ, gisternacht met spoed geopereerd, nog steeds een hoog HcG en niets kunnen vinden in de eileiders. Hoe het verder gaat weet ik dus nog niet, maar wel dat het geen cryo voor mij wordt deze maand (en waarschijnlijk in feb ook nog niet). Jammer hoor, had het erg gezellig gevonden om met jou op het bankje te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mijnbaby! Thanx meid, ik volg jou uiteraad ook!!!

 

@ Okaasan, jeetje meid, wat maak jij een hoop mee! Sterkte en heel veel beterschap!

 

Ondanks de spanning en alles wat ik hier lees wil ik jullie allemaal toch de beste wensen brengen voor 2012 en dat alle dromen maar werkelijkheid mogen worden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws en slecht nieuws: inderdaad zoals ik zelf al een beetje verwachtte gewoon op tijd weer ongesteld geworden. Dat is het goede nieuws. Me vervolgens weer aangemeld en kreeg vandaag te horen dat er geen plek is deze maand en ik een maand moet wachten... :-( Dus geen januari tp voor mij helaas...

 

Heel veel succes allemaal, hoop veel succesvolle cryo tp's te zien deze maand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mariek, wat ontzettend jammer om te lezen dat je een miskraam hebt gehad!! Bah, ik had echt gehoopt dat het helemaal goed zou komen met die cryo van jou! Maar helaas mocht het dus toch niet zo zijn.. Heel erg jammer!

En nu dus ook geen plek in het ziekenhuis deze maand voor je, shit joh! Voelt een beetje of je in de wachtstand zit nu he..:( Je wilt gewoon door!

Maar wel heel fijn dat je lichaam zich kennelijk weer zo snel hersteld van alles! Dat duurde bij mij erg lang helaas, heb me er echt zorgen over gemaakt of ik geen asherman had na de curettage...maar gelukkig ben ik nu toch weer eens ongesteld geworden, en ben nu begonnen met Progynova. Als alles goed gaat krijg ik over 2 weken terugplaatsing. Dus ik kan me nu ook hier..

Hoeveel cryo's heb je nu nog eigenlijk? 2x2? Je hebt er best veel joh! Je dochter is ook van een cryo toch?

Meid ik wens je heel veel succes in deze rustmaand, en hopelijk is het volgende maand echt goed raak bij je, en mag je dochter grote zus worden!:)

 

@andere dames; al nieuws?

Esma; jij bijna de plaatsing nu toch? Hoe bevalt de progynova je tot nu toe? Geen bijwerkingen hopelijk?

 

Groetjes, sylvia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Hopelijk mag ik aanschuiven hier? We hebben volgende week ons eerste gesprek bij de arts voor een 'vernieuwde kinderwens' zoals de assistent aan de telefoon het zo mooi verwoorde.... Ben benieuwd naar jullie ervaringen want een cryo terugplaatsing zonder voorafgaand proces is voor mij helemaal nieuw.

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mijnbaby; da's echt lang joh 40 dagen!! Je lichaam is gewoon helemaal van slag dus door de hormonen..pff...zwaar balen als je door wilt ja! Ik ken het helaas:(

Maar het kan nu vast niet zo lang meer gaan duren toch?!! (En anders kunnen ze't misschien opwekken met wat pilletjes??)

 

Hoe is het met de anderen hier??

@ Icsi: krijg je deze maand ook nog een terugplaatsing? Spannend hoor! Is dat uit dezelfde poging van waaruit je dochter is geboren?

@ Esma; jij hebt al een terugplaatsing gehad nu?? Ik ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden