Ga naar inhoud

Cryo in kunstmatige cyclus mislukt.. En nu?


Twinklestar

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal,

 

Dit is mijn eerste cryo poging in kunstmatige cyclus met utrogestan en progynova. Helaas is deze mislukt. Hiervoor wel eerder een cryo poging gehad maar dat was in natuurlijke cyclus. Kan ik nu gelijk door of moet ik een maand wachten? Wie weet dit?

Het liefste ga ik gelijk door aangezien het niet zeker is of ze goed zullen ontdooien en je anders weer een maand verder bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

 

lindamvjulian@ was die cryo in je eigen cyclus of ook kunstmatige cyclus

ik weet namelijk niet of er verschil in zit het kan misschien ook zijn dat doordat je met het hormonen spuiten zit dat het dan anders is dat weet ik niet

zou ik na kunnen vragen

ik ben bezig om mezelf voor te bereiden op een cryo maar mijn cyclus is nou ja die is zeer onregelmatig dus bij mij moet alles stilgelegd worden en ook kunstmatig gedaan worden zeg maar ik ben nu bijna een week bezig met lucrin en volgende week moet ik gonal gaan doen maar ik reageer nu al op die lucrin pfff vervelend maar ja tis niet verschrikkelijk

en wanneer mag je testen? spannend!

 

twinkelstar@ zit jij nu ook weer in de volgende ronde van de cryo omdat deze poging mislukt is zoal ik begrijp?

wat vervelend zeg

wij hebben nog 1 cryo en daar gaan we eerst voor en dan zien we wel

dan moeten we het hele proces weer opnieuw doen als het mislukt

ik ga er niet vanuit dat het meteen weer lukt net zoals de 1e keer

ik hoop van jullie te horen

 

liefs bloem10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik al weer gestart met de hormonen. Dit kon dus inderdaad direct weer zodra mijn menstruatie begon. Nu dus weer aan de progynova en utrogestan. Ik moet wel zeggen dat de menstruatie veel minder is dan normaal maar dat zal wel komen omdat er geen eisprong is geweest. Het duurde wel echt 5,5 dag voordat ik ongesteld werd na het stoppen met de hormonen.

 

Bloem, ja helaas is de vorige (cryo) poging mislukt. Hoe zat het ook al weer bij jullie? Hebben jullie nu net een verse poging achter de rug? Ik heb geen ervaring met lucrim. Heb je veel bijwerkingen? Ik gebruik progynova om de cyclus stil te leggen. Dit zijn hele kleine pilletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik vanmorgen negatief getest na de cryo tp. Ik heb de uitslag doorgebeld en eventueel mocht ik meteen beginnen voor de laatste cryo poging. Toch wel gek eigenlijk he dat je dan in dezelfde cyclus meteen door kan.

Ik weet nog niet of wij meteen verder gaan omdat ik morgen eerst wordt gebeld door de arts ivm de endometriose klachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lindamvamjulian (wat een moeilijke nickname) balen dat het niet gelukt is. Moet je nu niet direct stoppen met de hormonen? Ik moest stoppen na de nagatieve test en weer starten met progynova zodra ik ongesteld werd.

En heeft de arts nog gebeld? Ik hoop voor je dat je door kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden