Ga naar inhoud

Amk


meiske11

Aanbevolen Berichten

[h=2]Raad voor de kinder bescherming.[/h]

Is er iemand die daar werkt, of iemand die je kent die daar werkt.

Wil je je dan melden. Ik zit in een dilemma ik heb advies nodig.

Dit i.v.m. De strijd die word aangegaan tegen jeugdzorg,

En hopen dat we het winnen.

`ben op 12 juli 2011 bevallen van me 2ling en 4 dagen later werden we ontslagen door de ziekenhuis. en met vies weer en haasten waren we thuis en de kraamverzorgster heeft gelijk me baby s naar boven gebracht en zag dat ze allebei vies luier aanhadden ja vind je het gek we waren net thuis dat heb ik ook tegen haar gezegt. in het ziekehuis waren ze nog schoon . en zij dacht dat ik het was vergeten. en ze ging gelijk melding maken bij amk. en nu wilt amk een onderzoek doen naar onze verleden. en me baby s zijn opgenomen een week geleden tot nu en als ze beter zijn mogen ze niet naar huis. ze willen me baby snaar een anonieme plek sturen en tot die tijd mogen we onze baby s niet zien. is da normaal???? ik ben pas moeder ik moet ook nog van alles leren. en bij elke fout die er gedaan word word opgeschreven en tegen mij gebruikt. wat moet ik doen?? heb al morgen met me advocaat afgesproken. en de onderzoek van amk kan maand of 2 duren . ik kan niet zo lang wachten tot dat ik me baby s mag zien!! ik vind dit onterecht mogen ze trouwens naar onze verleden kijken??? we hebben niks verkeerds gedaan. maar ben bang dat ze toch voorgoed me baby s weg houden van ons pffffff ik weet niet wat ik moet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske11,

 

Je topic wordt wel gelezen, maar tot op heden wordt er niet gereageerd. Ik snap dat je in paniek bent, maar ik begrijp ook de terughoudendheid van de forumleden. Eerste gevoel is: daar moet vast reden voor zijn? Misschien totaal niet terecht. Kan je aangeven waarom anderen zouden kunnen denken dat jullie dit niet zouden kunnen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die poepluiers zoiets in gang kunnen zetten.

 

Liefs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad Pieneke,

 

ik heb het bericht zelfs 3x gelezen en aan mijn man laten lezen, inderdaad, kan toch niet komen door de eerste poepluier?

 

Meiske11, ik hoop dat je wijzer wordt door het gesprek met jullie advocaat, heel veel succes!

aangepast door Meiske74
foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me hier bij aan. Kan ne niet voorstellen dat een vieze luier de oorzaak hiervan is, want dan zouden ze bij alle nieuwe ouders langs kunnen gaan. Misschien een misverstand, desalniettemin een heel vervelende situatie. Ik hoop dat de advocaat kan helpen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eens kijken op www.hetspoorbijster.nl althans...het spoor bijster zou je kunnen googlen als de link niet goed is. dat gaat over bjz, rvkb enzovoort, denk dat je daar meer antwoorden krijgt dan hier, tenslotte moeten hier nog heel veel mensen hun eerste kindje krijgen en zullen ze hier niet echt er mee te maken hebben gehad. ik kan je hele verhalen vertellen, heb er nl wel mee te maken gehad (lang leve exmannen), maar kinderen worden echt niet snel afgepakt of uit huis geplaatst, dan moet daar toch echt een geldige reden voor zijn. en overigens mogen ze je kinderen niet zomaar uit huis plaatsen, tenzij je onder (of de kinderen) OTS staat (ondertoezichtstelling) en dat moet door de rechter uitgesproken zijn. ze worden ook alleen uit huis geplaatst als er een directe gevaar is voor de kinderen. ik ken je verleden niet, meestal word er een risicofactor gebeuren gemaakt en dan kunnen ze ook weer wat meer, maar het lijkt mij dat jij erg bang bent voor wat er in het verleden is gebeurt, maar als jij kan aantonen dat dat niet meer of nooit heeft plaatsgevonden, dan kunnen ze ook weinig...hoe dan ook..als je vragen hebt of dergelijke dan pb je mij maar en ik zou even op die site kijken als ik jou was....je kan er mss niet veel mee, maar wel steun van andere ouders die problemen hebben met bjz/rvkb/amk (amk is trouwens niets anders dan meldpunt kindermishandeling en moet alles melden aan rvkb)

 

heel veel succes ermee iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffffffffffff ik schrik wel heel erg van je verhaal

het amk word zeker niet zomaar ingeschakeld

en zeker niet voor een vergeten poepluier

ben zelf kraamverzorgende al 12 jaar en nog

nooit melding hoeven te doen

hopelijk krijg je je tweeling snel weer terug en

is het een groot misverstand!

maar vergeet niet,het amk neemt meldingen heel

hoog op

 

succes tweelingmama yes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan wat hierboven is gezegd. Als het echt alleen de poepluiers zijn en je onzekerheid als nieuwe mama met alle 'foutjes' die daarbij horen, dan was er geen melding gedaan, en als dit echt de enige reden is, zou het AMK geen onderzoek starten. (werk veel samen met amk en verbaas me er juist soms over dat ze soms bij ernstige zorgen nog zeggen dat het geen onderzoek waard is)

En zeker niet op die manier, dat je je kinderen niet mag zien tot het onderzoek is afgerond, normaal gesproken ma gje kindje vaak gewoon thuis blijven als het onderzoek loopt. De melding die over jullie gedaan is, moet dus wel behoorlijk heftig zijn.

Bel anders met het amk, of je snel een gesprek kunt krijgen zodat het eea duidelijk wordt. Zo afwachten is geen doen! Zorg dan dat er iemand bij is die je vertrouwt en die jullie goed kent.

En daarnaast, neem aub alle hulp aan die je geboden wordt. Als je meewerkt, en laat zien dat je graag het beste wilt voor je kinderen, bereik je veel meer!

 

Heel veel sterkte, en hopelijk berust alles op een misverstand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Het lijkt me vreselijk wat je overkomt en wil je heel veel sterkte wensen. Ik werk zelf in de hulpverlening en weet ook dat ze niet zomaar kinderen uit huis plaatsen en dit is echt niet naar bedoelt van mijn kant. Het beste wat je kan doen is alle hulp aanpakken die aangeboden wordt, als jij een 'goede' moeder bent of kan leren wat je nog moet leren, wat logisch is, dan wordt dat vanzelf duidelijk. Heel veel sterkte, ik vind het vreselijk voor jou, maar ook voor je kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden