Ga naar inhoud

Missbabymiracle bevallen van dochtertje


Meiske74

Aanbevolen Berichten

Hoi dames, vandaag heeft MBM in het augustustopic het volgende bericht geplaatst:

 

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijd niet meer op het forum geweest. Maar dat had zo zijn redenen. Het ging niet echt héél goed met mij. Ik voelde me wel goed, maar lichamelijk was ik niet 100%. Steeds een beetje een te hoge bloeddruk, testjes gedaan voor urine. Dan weer niets en dan weer +1 en daarna weer goed. Het schommelde steeds.

 

Tot 18 mei, toen waren we aan het shoppen voor een bloeddrukmeter. Die wilden we voor de zekerheid aanschaffen, voor als we na 1 juni (onze trouwdag) op huwelijksreis zouden gaan. We wilden toch wel goed voorbereid weggaan. Maar mijn 'man' zei tegen mij, je ziet er niet goed uit, je gezicht is helemaal opgezet. En zo voelde ik het ook. We hebben eerst de infolijn van UMCG gebeld, maar we kwamen er niet door. We waren nu toevallig toch in de buurt dus zijn we er maar langs gereden. Toevallig zouden we ook die dag de uitslag van 24 uurs urine krijgen. Ik werd gelijk goed opgevangen in een kamertje en daar werd besproken dat er +3 eiwitten in de urine zaten, niet goed dus. En mijn bloeddruk was gestegen van 150/104. Ik werd aan de CTG-scan gezet en daarna een echo om de groei van het kindje te bekijken. En toen werd er gezegd, dat ik kon blijven. Ik werd per direct opgenomen met een zwangerschapsvergiftiging. En dat met nog maar 27 + 1 dagen zwangerschap.

 

De paar dagen erna bleef mijn bloeddruk maar stijgen en de waarde van eiwitten in mijn urine ook. Ik heb het nog kunnen rekken tot 27 week en 6 dagen. Toen werd het voor mij te gevaarlijk en de laatste medicaties hielpen ook niet meer. Op 23 mei tegen 11.30 uur zeiden ze tegen mij dat het tijd werd voor een keizersnee. Ze gingen mij vast zo ver klaar maken voor de OK en dan wachten tot we er naar toe konden.

 

Het was een hele lange, nare weg, voor ons allemaal ... voor vader, moeder en kind. Maar tegen 12.26 is onze lieve meid geboren. Onze lieve Esmee Angelina is veilig op de wereld gekomen met nog een hele lange weg te gaan. We genieten nu elke dag van haar. Veel zal ik niet op het forum zijn, maar ik wilde het jullie toch even laten weten. En dit is haar dan, onze lieve dochter ... ...

 

attachment.php?attachmentid=1452&d=1306485972&thumb=1

 

 

Liefs,

MBM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Gelukkig gaat het goed met jullie, heel veel sterkte en kracht wil ik jullie toe wensen om de nog lange weg samen te bewandelen.

Hoop dat het goed mag blijven gaan en dat jullie over een poos als gezin thuis kunnen gaan genieten van elkaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gossie wat een klein frummeltje. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Heel veel sterkte voor de kleine maar ook voor je zelf natuurlijk voor de komende tijd en ik hoop dat Esmee snel met jullie mee naar huis mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Esmee!!!!

Wat een heftig verhaal zeg, jullie zullen wel veel angstige uren doorgemaakt hebben!

Gelukkig gaat het nu goed en kunnen jullie lekker genieten van jullie meisje.

Heel veel geluk gewenst!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee Mbm, ik zag dit topic en schrok wel, nu al??? Wat jammer dat je je niet geweldig hebt gevoeld. En wat een spannende tijd is het geweest en nog. In ieder geval van harte gefeliciteerd met je mooie dochtertje!!!!! Wens jullie alle kracht in deze zware, mooie, en spannende tijd. Dat ze maar lekker mag groeien en jij weer goed bijtrekt.

Liefs megan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBM, wat heftig wat jullie al meegemaakt hebben en wat een lange weg te gaan nog...maar wat een prachtig meisje, gefeliciteerd!

Wat fijn dat jullie zo van haar kunnen genieten. Tip: maak veel foto's en schrijf dingen op, je vergeet weer zoveel....en blijf vooral genieten!!!! Heel veel sterkte samen komende weken/maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd, papa en mama!

Je had het vast anders gehoopt/het je anders voorgesteld en jullie zullen nog wel heel wat keertjes richting ziekenhuis rijden, maar het is het zo waard! Geniet waar je kunt en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Met mij gaat het inmiddels een stuk beter, nog wel herstellende van de keizersnede. Maar mijn bloeddruk is weer terug gegaan naar 120/80. Ik mag nu beginnen met de medicijnen weer afbouwen en dan word ik waarschijnlijk weer de oude. Met Esmee gaat het ook goed, ze heeft zo nu en dan nog wat dipjes (vergeten te ademen). We gaan elke dag naar het ziekenhuis om te buidelen, van dat moment moeten we het nu echt hebben. Heerlijk zo'n uurtje knuffelen met je dochter.

[ATTACH]1500[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

MBM, werd door Megan gewezen op dit topic, wat erg dat jullie kleine meid zo vroeg is geboren en dat het met jou niet goed ging! Wel ontzettend fijn dat het nu goed gaat met jullie dochter en met jou! Wat een prachtig meisje zeg!

Geniet van je knuffelmomenten met je dochter!

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden