Ga naar inhoud

Zwanger van een cryo


mijnbaby

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

Over een weekje of 2 krijgen wij ons 3e eskimo tp....

Graag wil ik postieve verhalen lezen,van meiden die

Zwanger Zijn geraakt van een cryo... Om weer met frisse

Moed te beginnen aan ons 3e tp....

 

Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben zwanger geworden van een cryo!! Ik heb 4 tp gehad, 1 verse en 3 cryo's (elke keer 1) en nu ben ik 8 weken zwanger van een cryo!

Pin je niet vast op hoeveel delig ze zijn, want ik heb eerst een blasto gekregen, niet blijven plakken. 2de keer een 8 cellige, niet blijven plakken (wel eerst positief getest en werd langzaam negatief). 3de keer een morula en deze is blijven plakken.

 

Het kan echt, houdt moed!!

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin is onlangs bevallen van een cryo. Hihi dat klinkt niet juist. Uiteraard is ze bevallen van een baby maar het was 11 maanden geleden nog een cryo.

 

Een verse van A kwaliteit had het niet gedaan, maar deze dus wel.

 

Groetjes

Noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf ook zwanger geworden na een tp van een cryo....2 miskramen gehad maar bij de 8e tp is er dan toch echt 1 blijven zitten tot het eind....resultaat? Een gezonde jongen van nu bijna 9 maanden.

Je moet maar in je achterhoofd houden dat je met cryo's ook kans op een zwangerschap hebt. Waarom zouden ze het anders zo doen? Dus gewoon positief blijven denken (tenminste proberen ;-))!

Hoop natuurlijk met je mee dat je volgend jaar nog zo'n lief klein ventje (of meisje natuurlijk) in je armen mag houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier een positief verhaal!

 

bij de eerste 3 icsi pogingen bij julian aantal cryo's: 0

bij de eerste poging voor een brusje:verse poging miskraam en daarna 2 cryo's en gelijk zwanger.(beide terug geplaatst) 8 cellig.

Ik heb puur mama visolie geslikt en tarwekiemolie (ronde bolletjes) en daar ben ik 2 weken voor de tp mee begonnen. visolie is heel goed voor de baarmoeder had ik gehoord ook van iemand hier op het forum en ik heb het ook geprobeerd, weet niet of het daar aan gelegen heeft maar ben wel zwanger.. tis het proberen waard..

 

heel veel suc6 en hopen op een mooi brusje voor je zoontje

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zat helaas niet op de goeie plek (bbz), maar ik was dus wel zwanger van een cryo. Kan echt hoor. Zelf had ik er juist meer vertrouwen in omdat je lijf minder gehavend is dan na stimuleren en een punctie. T was bij ons helemaal in natuurlijke cyclus, zonder een enkel hormoon. Leek bijna spontaan ;-) heerlijk. We hebben nog een setje van twee cryo 's over en ik heb er echt wel goeie hoop op dat die ons geluk kunnen gaan brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat jullie je verhalen met mij delen, na dat de 2e cryo mislukte...

had ik even de goede hoop opgeven... maar nu gaan we er weer voor!

 

Spannend!!

 

we hebben er nog 4 ( van de 6) ik krijg aanstaande woe C12 een echo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier heeeeeeel pril zwanger van een cryo..1x vers en 2x cryo, maar ja...ben nog niet over de gevarenzone heen natuurlijk, maar goed..vind het al spannend genoeg dat de testen positief zijn :) en als het niet zou gaan, dan had het ziekenhuis ook geen behandelingen gedaan met cryo's :)

 

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een succesverhaal.

Verse TP mislukt, 1e cryo-tp gelukt en Wessel is nu inmiddels alweer bijna 1 jaar oud.

We hebben nog 6 cryo's liggen en hopelijk brengen die ons hetzelfde resultaat.

 

Succes meiden, het kan echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik zelf geloof meer in cryo's. Ben namelijk 3 keer zwanger geraakt met cryo tp's. Heb nu een zoontje van 4 jaar,

2e helaas een miskraam en nu 36 wk zwanger van 3e cryo. Met verse embryos is het bij mij nooit gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Super zeg om al die positieve verhalen te lezen over cryo terugplaatsingen!

Ik zit nu zelf op wachtdag 8 na een terugplaatsing van 2 cryo's.

Ik voel eigenlijk niet erg veel en maak me daardoor wat zorgen.

Zijn er ook dames die niet veel of niks voelden met een cryo terugplaatsing en toch zwanger bleken?

Ik weet dat dit bij iedereen anders kan zijn natuurlijk, maar heb behoefte aan positieve ervaringen hierover!!

 

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden