Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011


Tweety83

Aanbevolen Berichten

Het is nog wat aan de vroege kant, maar ik open vast het wachtbankje voor de maand Maart.

Morgen heb ik m'n eerste FM en ik ben onwijs benieuwd....

t is allemaal weer eens heel anders gelopen dan verwacht.... k zou eigenlijk in Januari al starten, maar na m'n mislukte poging van Dec. werd ik dus in Januari niet meer ongesteld... Hormonen weer eens helemaal van slag. Steeds weer wachten wachten wachten.... maar omdat het lab. in Rotterdam (EMC) dicht gaat werd het wel steeds krapper.

Uiteindelijk aan de pillen, en zou ik vorige week maandag ongi worden (op m'n wintersport vakantie) Gelukkig werd ik het de vrijdag daarvoor al, en was het zondag alweer over...

Nu ben ik dus wel heel benieuwd hoe het er uit ziet.... k moest vorige week dinsd. starten met de Gonal F.

Als alles goed gaat, lukt het allemaal nog net voor de sluiting van het lab... want dat gaat geloof ik 2 weken later dicht dan geplant (dus pas in maart).

Dus als ik volgende week de punctie heb, kom ik in Maart uit met de test datum.

Al had het gewoon volgens planning gelopen, had ik vorige week (dus op vakantie) in m'n wachtweken gezeten... maar ik was eerlijk gezegd wel heel blij dat dat niet zo viel.... nu kon ik op vakantie wel alles goed van me af zetten, behalve het spuiten om 18uur hoefde ik verder nergens aan te denken, als het m'n wachtweken geweest waren, had ik geloof ik niet zo onstpannen geweest.

Alleen als je dan weer thuis komt.... k had wel gelijk zoiets van 'bah, we moeten weer verder!!!'

Komt m'n man gister thuis met een hele mooie bos bloemen, voor valentijn, en om weer vol goeie moed verder te gaan met de behandeling.... k vond het zooooo lief, dat ik gelijk weer zoiets heb van 'kom op, we gaan er weer voor'.

 

Nou, heel verhaal geworden!!

Ik hoor graag wie er naast me op de bank kom zitten.... t is een grotere bank, want ik kom weer aan van al die hormonen...m'n kont (waarom nou precies daar??) word weer groter en groter.... :-p

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi Tweety,

Jemig, alweer een maartbankje, wat gaat het snel!

 

Ik hoop je binnenkort te komen vergezellen op dit wachtbankje. Heb de sjorbanden al in de aanslag :)

Hier wacht ik nog op mijn menstruatie, komt ook maar niet.... zit nu op dag 37.

Ik start op cd3 met prikken en zit nu in DD. Hopelijk kom ik hier gauw.

Maar als alles tegenzit, want de arts gaat op vakantie, dan schuif ik door naar april. Maar daar ga ik nog niet vanuit.

 

Jij heel veel succes en hopelijk liggen er mooie follikels klaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden,

 

ik kom me hier ook maar melden. Vanmorgen stond de punctie gepland, maar helaas was mijn eitje al gesprongen. Ik doe ICSI in eigen cyclus dus dat betekent dat er maar 1 follikel rijpt per maand. Dus ook maar 1 eitje om weg te halen en helaas had die vanmorgen andere plannen.

Behoorlijk balen dus! Gelukkig was zaad nog wel goed genoeg dat ze IUI wilden proberen als escape. Er is deze maand dus heel klein kansje. Wil niet teveel hoop hebben, maar ja, kleine kans is ook een kans toch?

 

Ik heb geen officiele testdatum gekregen, dus ik weet nu ook niet goed wanneer ik mijn ongie weer kan verwachten. Maar als ik 2 weken doortel, is het 1 maart. Dus vandaar maar aanschuiven op wachtbankje maart! Hoop dat jullie erbij komen.

 

Laat het maar een groene maand worden meiden!

 

liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden

ik lees veel mee,maar reageer nu ff,ik heb morgen een tp als het goed is,morgen telefoontje nog afwacten

gisteren de punctie gehad,en wat viel me dit tegen,de eerste keer ad ik nergens last van,de morfine werkte ook zo lang door,toen ik gisteren naar huis mocht,ben ik flauw gevallen in de auto,mijn vriend heeft de ambulance die toevallig voorbij kwam aan gehouden en deze hebben mij weer wakker gekregen,alles was verder goed bloedruk/pols enz,toen naar huis en eenmaal thuis zo gebraakt,toch gelijk maar zh gebeld en deze zeiden dat de morfine mij gewoon heeft genekt,voelde ik me vandaag niet goed dan bellen,maar ik voel me vandaag goed,beetje buikpijn en bloedverlies,maar veder niet,ik beschouw dit echt als een akelige ervaring,maar hopen morgen twee toppers terug te krijgen ik had 5 eicellen zaad was goed,dus positief blijven en morgen broeden er twee mooi toppertjes in me(i hope)

ik mag dan 3 maart tetsten,ik wil niet in een lijstje,maar hou jullie wel op de hoogte,ben al 3 keer van het bankje gevallen,laat me nu maar lekker staan haaha

 

meiden allemaal sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom allemaal dames... op ons 'gezellige' wachtbankje.... we máken het gewoon gezellig!!!!!!!!!

Sowiebo; dit is weer je eerste poging na alle ellende die je hebt mee gemaakt toch?? hoe voel je je??

Bij mij was dit de 2de keer dat m'n menstruatie na n kleine pauze gewoon niet op kwam dagen... heel frustrerend, omdat je weet dat het móet komen, en het komt gewoon niet.

K hoop dat het snel komt, dan kun je gewoon bij ons zitten.... de bank is ruim, en we doen er gewoon een lading kussens bij, zodat tie lekker zit ;-)

 

Esther; k had gelezen dat je in Febr. van het bankje was gevallen... weer met nieuwe moed verder?? Je hebt al een heftig jaar achter de rug!!Hopelijk mag je nu hartstikke groen worden deze maand.

 

Sylvie; K hoop dat je er bij kunt komen... we blijven mekaar steeds tegen komen... laten we afspreken dat we mekaar dan ook weer in het 'uitgerekend in...' tegenkomen... zou toch wel heeeeeel mooi zijn.

 

Sissi; er raken er meer zwanger van een Escape IUI dus je mag dan toch gewoon hoop hebben. Zeker als het zaad toch van goede kwaliteit was....

 

Janine; Sjonge wat een heftig verhaal zeg, dat je zoveel last van die morfine had...En dat je de punctie zo tegen viel... k moet zeggen dat ik er ook weer enorm tegen op zie... mijn eerste punctie was ook zeeeeer pijnlijk.... kreeg toen alleen maar een naproxen voor de pijn... wat helemaal niet hielp... k heb zo leggen huilen toen, en kokhalzen van de pijn.... brrrrrr...... nog maar niet te diep over nadenken.

5 eicellen is in ieder geval een mooi resultaat, zeker in combi met het goede zaad.... Suc6 morgen.

 

Voor de rest van de meiden....... Welkom, suc6, sterkte en Wachtse!!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ik schuif door van het wachtbankje januari naar het wachtbankje van Maart.

Ik heb vandaag een TP gehad van een Cryo (wel van top kwaliteit). Ook ik mag dus 3 maart testen.

 

Iedereen veel succes deze maand/volgende maand. Dat het inderdaad maar een mooi groen bankje mag worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames,

 

Hoe gaat het hier? Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten.

Onze eerste cryo poging is vandaag officieel niet gelukt.

 

Heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en we mogen meteen voor onze volgende cryo behandeling! Vandaag is cd 1. Ga dadelijk de mediciatie ophalen bij de apotheek.

De 28ste heb ik een afspraak voor een echo en als mijn schema (wat ik al thuis had gekregen) heb ik mijn tp op 4 maart.

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

 

vandaag tp gehad van 2 toppertjes (4cellig) dit is toch goed voor de tweede dag na bevruchting???? en we hebben als het goed is nog twee cryo.maar dat horen we morgen

nu maar lekker broeden in mijn buikje,en ik heb vakantie kan lekker rustig aan doen thuis\

 

elke:jammer dat het is mislukt,maar super dat je gelijk weer door mag,veel sterkte met alles en positief blijven denken

 

janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bale Elke dat je weer overnieuw moet beginnen... maar wel lekker dat je gelijk verder mag!!

Broedse Janine, lekker relaxen!!

 

Vanmiddag de eerste FM gehad, er zaten er aan beide kanten 5 van zo'n 14/15mm. Vrijdag de 2de FM en dan misschien maandag of dinsdag de punctie.... GATSIE.... k heb er helemaal geen zin in!! k zou het liefst de handdoek in de ring gooien.... krijg weer n beetje last van alde hormonen, daar word ik labiel van en somber.

Krijg nu trouwens wel meer pijnstilling; Diazepammetjes.... 1tje de avond van te voren en 2 tegelijk n uur van te voren... en maar hopen dat het helpt, k vond de vorige punctie behoorlijk k*t, en dat maakt ook wel dat ik er nu geen zin meer in heb, ik zie er vreselijk tegen op.

En ikzit nu in n bui dat ik denk 'waar doe ik het allemaal voor?t helpt allemaal niks'.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweety

 

ik snap helemaal wat je bedoelt,ik heb deze punctie ook zo akelig ervaren,krijg je geen morfine inj.???

misschien valt het je dit keer mee,de ene punctie is de andere niet,probeer wel te ontspannen,dan gaat het beter

doe het weekend nog even wat leuke dingen,even je gedachten verzetten.

 

liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Janine; Nee in principe eerst zo, mocht het dan nog zo pijnlijk zijn, krijg ik alsnog (of de volgende keer?? k heb dat niet zo begrepen) een injectie.

K probeer er ook nog maar niet te diep over na te denken.... wat opzich wel lukt, alleen als je steeds naar t ziekenhuis moet, word je er zo bij bepaald ;-p

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Willy bij welk ziekenhuis sta je onder behandeling? Kan het zijn dat ik je vanmorgen in Eindhoven gezien heb...

Sorry foto is wat klein en vaag...

 

hoi jrn ja dat kan heel goed ik loop in eindhoven

ik heb alleen geen idee wie jij bent sorry

heb ik met je gesproken of dat niet

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tweety, wat tof dat je het nog haalt voor de sluiting! Yeah ben zo blij voor je. Niet negatief zijn, je follikels zijn al lekker groot dus ook minder pijnlijk aanprikken.

Kom op, wij vrouwen kunnen een heleboel hebben. Een punctie is niks bij de bevalling straks!

Ben zo blij voor je dat je nog een punctie en tp hebt voor de sluiting! Echt super gewoon.

 

Dikke knuffel voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Mag ik met jullie op dit wachtbankje? Gisteren eindelijk ongesteld na een cyclus van 38 dagen (in de war van de laatste IVF waarschijnlijk) en de eerste Decapeptyl zit er al weer in. Zo meteen echo en dan weer volgende week... Samen met jullie wil ik vooral voor groen gaan!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden