Ga naar inhoud

Help !!!!!!!!!!


corina

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

Wij zitten nu behoorlijk in de rats/dubio wat moeten we doen.

 

Wij zijn onderbehandeling van Geertgen, en de arts had met mij afgesproken afgelopen woensdag dat hij zaterdag ( vandaag dus) in de loop van de dag terug zou bellen.

Nu is het 17.21uur en hij heeft nog steeds niet gebeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een half uur geleden hebben we al Geertgen zelf gebeld maar kregen we een antwoordt apparaat dat je voor spoedgevallen een 06 nr kan bellen.

Maar we zouden evt vandaag te horen krijgen wanneer de doneuze een punctie zou krijgen en wanneer wij evt aanwezig moeten zijn, en ik wil het eigenlijk vandaag wel weten.

Maar ja om nou het 06nr voor spoed te bellen is natuurlijk ook overdreven en je weet natuurlijk ook niet wat je op je hals haalt. Maar ja zo kan je natuurlijk ook niet met patienten omgaan.

 

Nu is mijn vraag: is er hier ook iemand die op een zaterdag door een arts van Geertgen werd gebeld?? En hoelaat was dat??

 

Ik ben gewoon teneinde raad, boos en verdrietig.

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow meissie toch wat vreselijk vervelend. Ik zou gewoon dat 06-nummer bellen hoor! dit is niet netjes, je zit op dit telefoontje te wachten en het gaat niet om iets onzinnigs. Zo kan je toch niet je weekend doorkomen. Als hij er iets van zegt moet je gewoon zeggen dat het voor jou niet nodig had geweest dit nummer te bellen, als hij zn afspraak was nagekomen! gewoon voor jezelf opkomen hoor meid. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goedkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Nou meiden we hebben uiteindelijk toch maar de stoute schoenen aangetrokken en het 06nr gebeld.

En wat bleek hij had gevinkt dat hij HAD gebeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ik moest vandaag werken en heb de gehele dag met mijn mobiel op zak gelopen nou ik heb hem niet gehoord of gevoeld ( Ik had hem op trillen+melodie staan).

Ze hebben mijn thuis nr + mobiel en mijn man was vandaag ook niet thuis dus vandaar mobiel op zak.

 

Nu is er afgesproken dat hij mij maandag weer terug gaat belllen want hij verwacht de punctie bij de doneuze evt woensdag of donderdag.

Helaas ben ik rond die tijd weer niet thuis en mijn man ook niet omdat hij vrachtwagenchauffeur is dus wordt weer met mobiel opzak lopen in de hoop dat hij mij nu wel beld.

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff ook stom, had hij niet kunnen bedenken je dan even op je mobiel te proberen? daar hoef je toch geen einstein voor te heten niet?! naja in ieder geval weet je nu wat meer maar wat heb je hier allemaal aan, allemaal extra stress voor niets. Kan je niet beter zeggen dat hij gewoon altijd op je mobiel moet bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit een vervelende situatie voor jullie geweest!

Goed dat jullie nu zelf naar de gyn gebeld hebben.

Ik duim voor een goede punctie bij jullie donor, op weg naar een tp, heel veel succes!

 

Maris en Sen, ze proberen niet 'alleen' thuis. (dit schrijft Corina niet)

Maar de gyn had aangevinkt dat hij al gebeld had terwijl hij dit nog moest doen, dus daar ligt de fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Sen,

Ik heb ook twee keer moeten lezen voordat ik mijn reactie plaatste. (wil ook niemand afvallen, dat weet je wel, we 'snuffelen' hier helaas al langer rond)

Volgens mij is ze gewoon helemaal niet gebeld geweest omdat de gyn dacht dat hij al gebeld had.

Echt vervelend voor ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's.

Tsja sorry mijn nederlands is niet altijd goed dus dan komt het soms onduidelijk over.

Maar er is ook geen pijl op te trekken waarop hij belt want de ene keer is het op onze thuisnummer en de andere keer op mijn mobielenummer terwijl ik thuis ben.

 

Maar goed ik weet in ieder geval iets meer dus wordt het gewoon geduldig verder wachten.

 

Gr. Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Corina, voor de zekerheid zou ik gewoon vragen of alle tel.nr weg gehaald kunnen worden, behalve jouw mobiel. Dat heb ik ook gedaan. We zijn niet veel thuis en mijn man moet op zijn werk zijn mobiel inleveren (werkt met criminele jongeren). Zo missen we geen enkel telefoontje. Haha, maar als ze helemaal niet bellen, dan werkt dat natuurlijk niet. Spannend joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden