Ga naar inhoud

Bio-Fotonen Therapie


Saskia81

Aanbevolen Berichten

Hoi lieve meiden,

 

Ik wil heel graag mijn verhaal met jullie delen.Ik wil jullie graag vertellen over Bio-Fotonen therapie. Dit heb ik gedaan voor deze laatste behandeling. Iemand bij mijn ouders in de straat hebben ook een icsi-meisje en hebben dit ook gedaan. Ze hebben vaak tegen mij gezegd dat ik dat ook moet doen. Maar ik zat toen nog in de IUI fase en ik dacht dat dat wel zou gaan helpen. Bovendien hoor je zo vaak van mensen je moet dit en dit doen, dan wordt je wel zwanger. Of ik ken iemand die heeft dit gedaan en toen was het gelijk raak. Ja ja... die kennen we nu wel.

 

Maar 6iui's, 1ivf en 1 icsi poging later ben ik toch maar eens gaan vragen wat het nou was wat ze had gedaan, want ik dacht. Mocht het niet lukken dan wil ik niet later blijven zitten met.. wat als.. ik wil wel het idee hebben dat ik alles geprobeerd heb.

Bio-Fotonen therapie komt er in het kort op neer dat alle cellen in je lichaam een soort licht uitstralen. Normaal is dit een helder licht maar als er een storing in je lichaam zit dan is dit licht wat verstrooid. Nu kunnen ze dit meten op accupunctuur punten op je handen en voeten en dan een soort van filteren ofzo. Het enige wat jij merkt is dat je twee glazen staven in je hand hebt. De ene vangt het licht op en de andere stuurt het weer terug. Je krijgt hierdoor allerlei homeopatische middeltjes toegedient en daar knap je van op. En dat doe je echt. Ik bleek een heleboel storingen in mijn baarmoeder en eierstokken te hebben. En mijn darmen werkte voor geen meter. Nee dat wist ik want ik ging veel te weinig naar de wc. Om een toch al te lang verhaal niet nog langer te maken. De storingen waren weg en ik ben nu zwanger. Dat is natuurlijk leuk maar je zal nooit weten of het hierdoor kwam. Wat we wel zeker weten is dat mijn man een paar keer geweest is en die is van zijn slaapstoornis af. Mijn man maakt niet alle fase's snachts. Die stort in een diepe slaap en dat is het dan. Wat betekend dat hij nooit uitzichzelf wakker wordt, hij kon wel tot 3 uur 's middags slapen als niemand hem wakker maakt en dan nog alleen omdat hij moet plassen. Hij is hiervoor naar het ziekenhuis geweest maar daar konden ze hem alleen helpen met zware medicijnen die verslavend werkten dus die kreeg hij niet. En nu wordt hij uitgerust wakker en soms zelfs voor de wekkker. Dat is hem zijn hele leven nog niet gebeurd.

En nog bijzonderder. Dit hebben we vandaag gevierd. Mijn schoonzus had last van een melkallergie en een lactose intollerantie. Alles waar melk, of een bestanddeel ervan is zat, ging zij binnen 10 minuten van aan de race. Maar zelfs zo erg, dat als ik met een mes brood snij en zij snijd met dat mes iets van haar, dan was het als mis. Of als iets tegen elkaar aan gelegen heeft dan had zij al last. Verder had ze een chronische darm ontsteking waar ze eigenlijk een half jaar voor aan de prednison moest. Dit wou ze niet dus toen is ze ook maar gegaan. Vandaag is ze voor het laatst geweest en ze is helemaal genezen verklaard. Dit hebben we gevierd met een moorkop! Verder eet ze weer kaas, chocola en ze heeft van de week ook al een kwarktaartje op. Je begrijpt dat ze voorzichtig alles aan het proberen is en dat ze vreselijk bij is dat ze weer alles mag. Niet alleen de ontsteking is weg maar haar allergie dus ook!

 

Sorry voor dit te lange verhaal, maar ik vind het zo bijzonder! Van een zwangerschap kan je achteraf nooit zeker zeggen dat het hier van gekomen is. Maar dat mijn man van zijn slaapstoornis af is en mijn schoonzus van haar allergie, dat is toch heel duidelijk hiervan en dat vind ik toch echt de moeite waard om met jullie te delen.

 

Helaas hebben ze waar ik geweest ben geen website. Als iemand meer wil weten dan hoor ik het wel. Een telefoon nummer kan ik natuurlijk geven. Het was in Langeraar. Als je googled dan vind je het wel op meer plaatsen maar ik weet niet of iedereen even goed is.

Dit was mijn verhaal, misschien heeft iemand er wat aan.

Liefs Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saskia

 

wat een bijzonder verhaal, ik moet zeggen dat ik nog nooit van deze therapie gehoord hebt maar er zijn wel meer (onbekende) therapieen waar mensen baat bij hebben.

Het klinkt verder ook nog onschuldig , wie weet hebben meer mensen hier iets aan.

 

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!

 

groetjes

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden