Ga naar inhoud

Foto's November 2010


Colle

Aanbevolen Berichten

ja colle je speelt vals hahaha! grapje!

 

ja hij ligt meestal als mama haar haartjes aan het fohnen is op bed, hij vindt het heerlijk en zoek ook echt dan het zonnetje op als ie er is en dan duimpje erbij een een stukje deken:D heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Wat prachtige foto's van Kian en Julian en Julian haha....prachtige mannetjes.

Ik zal ook even een van mijn mannetje plaatsen!

 

[ATTACH=CONFIG]209[/ATTACH]

 

ik krijg de foto niet groter......maar deze heb ik van de week gemaakt met een veel te grote winterjas....

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annie als ik op je foto'tje klik dan krijg ik hem wel groter te zien.

Leuke foto en die veel te grote winterjas ziet er wel heel heeeeel lekker warm en mooi uit :)

Koud zal J_esse het niet krijgen :)

 

@Nienke, Julian heeft ook al zo'n lekker blij koppie...geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mama 27

mooie foto's van je zoontjes.

Ik kan ook niet wachten tot ik dat 'badding' kan gebruiken. Hij ligt hier al heel lang in de kast maar omdat we geen bad hebben kan ik hem helaas NOG NIET gebruiken. Eind deze maand, begin volgende maand gaan we dan eindelijk verhuizen naar ons nieuwe huis.....en jawel...MET BAD YOEHOEEEE.

Dat ga ik dus ook vastleggen en de foto zal je dan wel zien verschijnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze op diverse sites op internet vinden...maar ze zijn ook gewoon bij Prénatal te koop.

Geloof zo rond de €15,- dat ze kosten. Wij hebben hem van mijn schoonmoeder gekregen omdat ze het

zo eng vond dat we Ruben mee onder de douche namen.

Ik moet volgende week pas weer terug naar het cb, voor de eerste prikjes dus dat duurt nog even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Claudia:

Mooie foto's van Noa..mooi vrolijk meisje.

 

@Femke: Ik heb het badding:) ook bij de prenatal gekocht...inderdaad 15 euro!

Ik zag hem liggen en ik dacht...dat is ideaal dan hoef ik tenminste geen klein laagje in het bad te doen (dat moet namelijk met die andere baddingen ;) die je op de bodem met een zuignap moet bevestigen. Nu kan ik tenminste lekker samen met Kian in bad zonder dat ik hem de hele tijd goed vast moet houden.

Kan niet wachten...27 nov gaan we verhuizen en dan ga ik meteen in bad :)

 

Lfs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dot is Noa en wat is Frederique nog lekker piep! Het lijkt alweer zo'n tijd geleden dat onze Julian zo klein (en geel) was. Vandaag is hij alweer ruim 4 maanden, nl 18 weken.

 

Zelf hebben wij geen "bad-ding". Julian is een hele lange jongen en past al lang niet meer languit in zijn babybad. Dus hij gaat altijd met mij in ons (bubbel)bad. Ik hou alleen zijn hoofdje vast en dan kan hij superfanatiek spetteren. Hij vind dat helemaal top. Kunnen jullie kleintjes dat niet wat minder goed voluit door het "luchtbedje"?

 

Wat veel babygeluk altijd in de fotohoek en dat na al die tijd struikelen door de MMM :-)

 

Lfs,

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat spetteren zal wel wat minder kunnen op dat "luchtbedje" maar Ruben doet dat nu nog helemaal niet. Hij is nog steeds wat klein vergeleken met het aantal weken dat hij is. Dus hij ligt er nog helemaal op, heeft zelfs nog ruimte over, als 'ie straks groter is komen zijn armen en benen toch wel over de rand.....

Gaan jullie ook weleens onder de douche met de kleine? Ruben vind dat ook helemaal geweldig, hij valt dan gewoon bijna in slaap op mijn arm hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het ook niet laten om de trotse (weliswaar heel erg vermoeide) mama te zijn:.. Caitlyn gisteren voor het eerst in bad thuis... was ff mooi moment zo met die oogjes zoekend naar m'n stem, maar daarna brullen hoor..

Ze is gewoon alweer 6 dagen oud...

[ATTACH=CONFIG]251[/ATTACH]

(btw.. dat 'drama queen' heeft ze van d'r mam.. hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw wat een mooie foto's alweer in november!!

wat is tess al een echte peuter.. geweldig om te zien hoe ze veranderen.

 

sannie, tja in het begin is het altijd zoeken naar je ritme.. ik vond het ook echt heel zwaar, had ook nog een week in het ziekenhuis gelegen en daar kreeg ik ook geen rust. wilde wel eens tussen door slapen maar ik lag naast iemand en die kreeg constant bezoek, erg leuk maar voor mij niet. ik was kapot toen ik thuis kwam!!

Wat een prachtige foto trouwens! een paars badje? tis dat ik een jongentje heb maar mocht het geluk nog een keer aan onze zijde staan en we een meisje verwachten dan wordt alles roze paars en wit;) hahaha..

 

nou ik ga weer ffkes verder met huishouden.. julian is bij oma aan het spelen, en ik kan even flink wat was draaien, ophangen, opvouwen,stijken..

 

en nu nog de foto:D

 

1154046694_5_XlHb.jpeg

wandelen met grote neef en nichtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden