Ga naar inhoud

terugplaatsing van een blastocyst


Lotttie

Aanbevolen Berichten

Vrijdag had ik de punctie. We waren reuze blij met 11 eicellen!!

Dit was echt een extreme hoeveelheid voor iemand als ik (vervroegde overgang). Helaas zijn hier slechts 2 van bevrucht. De andere 9 bleken niet geschikt te zijn.

 

We hebben gekozen voor een terugplaatsing op dag 5. Slechts 1 van de 2 emmy's heeft het gered en was nu een blastocyst. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met blastocyst's. Normaliter plaatst mijn kliniek al op dag 2 of 3 na de punctie terug... Dus ik heb hier nog geen ervaring mee.

 

Wie raakte er zwanger mee?

Wanneer kan ik een eventuele innesteling verwachten?

Wanner mochten jullie testen? Gewoon 14 dagen na de punctie of houd jullie ZH 14 dagen na de TP aan?

Wie raakte er niet zwanger van een blastocyst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lotttie

 

wat fijn dat je ene tp hebt gehad van een blastocyst, ik had bij de eerste behandeling 5 blastocysten, 1 verse teruggeplaats en 4 gingen door als cryo, deze zijn later ontdoooit maar helaas sneuvelde er 2, de andere hadden zich niet genesteld....

Ik weet dat ze in ziekenhuizen weleens langer het delingsproces langer willen beoordelen, maar die van jullie is in ieder geval een topper toch!?

De innesteling is op gebeurt ergens tussen dag 5 en acht na de bevruchting dus die van jullie kan al een lekker plekje aan het zoeken zijn. testen is in Brussel op dag 17 na de punctie maar zelf voelde ik het al eerder,

 

 

heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotttie,

Super dat je een tp hebt gehad! Wij hebben een blasto en een 8-cellige teruggeplaatst gekregen in maart jl.. wel al 2 dagen na punctie en zie mijn onderschrift...

De innesteling was volgens mij (beetje menstruatie gevoel) 7 dagen na punctie. Heb getest 14 dagen na punctie... en meteen 2 streepjes...

 

Suc6 met je wachtweken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lottie,