Ga naar inhoud

Daar gaat ie weer


hildever

Aanbevolen Berichten

Afgelopen weekend is hier de kogel weer door de kerk gegaan. We zouden het toch wel heel leuk vinden als Thirse nog een broertje of zusje zou mogen krijgen. Dus gisteren maar weer eens met het ziekenhuis gebeld. De dame die ik aan de telefoon had zei dat ze graag aan die wens mee wilden werken. Dus dat was al weer mooi meegenomen. :laugh: Ze hebben alleen wel nog even een verwijsbrief van de huisarts nodig. Als ze die binnen hebben, sturen ze ons weer een afspraak voor een eerste gesprek. Voor mijn eigen planning meteen maar even gevraagd wanneer dit dan zou zijn. Wrs. zou dat januari worden, i.v.m. de 'december-stop'. Helemaal prima!

Gelijk de huisarts gebeld. De assistente vroeg gelijk of ik het faxnummer van de fertiliteitskliniek bij de hand had. Helaas niet (we zaten effe zonder internet). Maar dat was geen probleem, dan zocht ze het zelf wel even op. Wat een medewerking allemaal!

En nu elke dag maar vol verwachting naar de brievenbus lopen om te kijken of er al een uitnodiging ligt:happy8:.

 

Groejtesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Dank dames!

 

Sab, we huren bij de woningbouw, en bij ons huis hebben ze een meter bij de voorkant van de woonkamer aangemaakt, omdat ze voor het buitenaanzicht mooier vonden. Een boel rompslomp om niets... Heb de verf nu weer aan de muren zitten. Nu weer even de kabeltjes door de goten en dan kan de zithoek er ook weer in. De huisperikelenj zijn dan weer klaar zeg maar! Maar eh, jullie hebben toch ook nog een keer een cryo-poging gedaan? Komt daar nog een vervolg op, of is het zo oke?

 

Groetjessssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg, ik mag hopen dat zij jullie heen en weer ge-verhuis (is dat nederlands? haha) in dat park hebben betaald, jeetje wat een gedoe zeg. Maar is het wel mooi geworden? Of was het echt overbodig?

Ja klopt, die is niet gelukt, misschien nogal overbodig deze opmerking hihi, want dat wist je natuurlijk al, vandaar je vraag. Sorry, ik zit zwaar aan de pillen voor mijn rug en ben lichtelijk high en beetje afwezig en warrig:happy7:...

Er komt zeker een vervolg, alleen op 1 of andere manier voelde het nog niet alsof het er weer tijd voor was, heel gek..Dus zal het nieuwe jaar worden denk ik...

Ik hou je op de hoogte hoor, alleen zeggen we het dit keer tegen niemand, als dat lukt natuurlijk :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai, nou, hoop dat die hele pillenboel dan een beetje mag helpen... En hopelijk is dat snel niet meer nodig omdat je geen pijn meer hebt!

Tja, het kan nog effe niet de tijd zijn.... Maar bij mij beginnen de jaren nu ook te tellen. Wordt over een paar weken 39.

En eh, ja hoor, de woningbouw betaald de huisjes. Van buiten ziet ons huis er wel mooier uit ja, maar in mijn ogen was het het niet waard wat 'gedoe' betreft. Van binnen merk je er amper wat van. Maar goed, het is geen eigen huis, dus dan heb je er weinig over te zeggen.

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Hilde,

Heb ik net een berichtje getoetst, is-ie weer weg. Anyway, wat leuk dat jullie er weer voor gaan!!! Wij ook!!!! Hahaha, toevallig hoor. Ik wil er niet veel over kwijt, heb nu besloten om het te doen zonder dat 'de hele wereld meekijkt'. En dat voelt eigenlijk best wel lekker. Moet zeggen dat ik er nu heel relaxed mee om kan gaan. Ik voel geen druk, geen stress en ben niet emotioneel. Hopelijk blijft dat zo:-) Verder met jou alles goed? Ik heb de laatste tijd erg veel gewerkt maar nu is het gelukkig weer rustiger. Wat geniet je dan toch meer van je vrije avonden.

Liefs, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Stéphanie!

 

Wauw, Nora, wat leuk!!! Nou ja, we krijgen het in ieder geval wel weer te horen als het weer gelukt is he?

We komen trouwens vrijdag weer in jullie stad logeren! Bij het vroegere klasgenootje van m'n man. Zij en ik gaan naar Alain Clark, en de mannen gaan ook samen op stap. Kleine krullebol gaat logeren bij opa en oma. Hoe is het met de krulletjes van jouw meissie?

Ik kijk weer uit naar het hele circus! Gek om te zeggen... maar het is toch zo. Natuurlijk hopen we op een goede afloop. Maar... ik denk dat ik er toch wel net zo nuchter in sta als de vorige keer. Met nu de wetenschap dat ik in ieder geval al een mooie dochter heb, in het geval dat het deze keer niet zou mogen lukken.

 

Groetjesssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej Hilde,

 

dat is toevallig, wij liepen altijd samen op, jij was eerder zwanger dan mij maar nu gaan we weer samen beginnen aan een brusje!

super leuk zeg dat jullie toch nog een poging(of misschien 3) willen wagen!

 

heeeeel veel suc6 en kom je vast nog wel tegen in het topic starten in Januari..(en hyves natuurlijk)

 

liefs

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees!

 

Hahahah, nou, ik denk dat ik in een later forum inhaak als januari. Want dan hebben wij hoogst wrs. alleen nog maar ons eerste gesprek. Maar wel leuk inderdaad dat we weer ongeveer samen op gaan. Hoewel het dan nu ook leuk zou zijn als we tegelijk zwanger zouden mogen zijn dan ;-)

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heeft deze 'ongeduldige' dame maar eens met Zwolle gebeld. Vorige keer was de uitnodiging zo binnen, nadat de verwijsbrief van de huisarts binnen was. En omdat het al ruim een week geleden is dat ik had gebeld, heb ik maar weer even gebeld. De dame aan de telefoon vertelde me dat ze per 1 januari met een ander rooster gaan werken, en dat ze nog niet precies weten hoe dit eruit gaat zien. Hierdoor kunnen ze de planning dan ook nog niet voor elkaar maken. Wrs. is hier volgende week duidelijkheid over, en kunnen we volgende week een uitnodiging tegemoet zien. Als het goed is krijgen we de uitleg van dit verhaal morgen ook per post. Hahaha, was ik dus net weer te vroeg met bellen.

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn man kwam met glimoogjes binnen met de post. Toen ik vroeg of er een brief van de Isalaklinieken bij zat, vroeg hij: hoe weet jij dat nou... Eeh, nou, het straalt zo ongeveer van je gezicht?!

 

En inderdaad: uitnodigingen!

 

We hadden gedacht dat we in januari voor het eerst mochten aantreden. Maar eh, mijn mannetje zou a.s. dinsdag al mogen komen voor semenonderzoek enzo. Tja, nou kunnen ze dat wel gaan onderzoeken, maar we weten de uitslag al: daar zitten geen zaadcelletjes in, omdat hij is gesterilliseerd i.v.m. medicijngebruik! De andere afspraak voor ons 2-tjes staat al op 21 december gepland!!! Whahahah, eerder dan wij hadden gedacht! Nou ja, gaaf dus!

 

Maar er maar weer effe een telefoontje tegenaan gegooid naar Zwolle, met de mededeling dat dat semenonderzoek niet zo veel zin had volgens ons. De dame aan de telefoon had meteen maar effe ons dossier opgezocht en was het met ons eens. Ze vroeg uit belangstelling nog wel even hoe we dat dan de vorige keer hadden gedaan. Gezegd dat we toen de dag voor de punctie zelf de rietjes uit Nijmegen hadden opgehaald en die de dag van de punctie hadden meegenomen. En gelijk de hoop uitgesproken dat we dat deze keer weer zo zouden kunnen doen. De dame dacht dat dat toch wel weer te regelen zou moeten zijn.

 

Nou ja, dat horen we dan wel weer de 21e...

 

Maar eh, het overrompelde ons bijna dat het zo snel ging... Gek he? We zaten zelfs al te denken dat wanneer het net zo snel zou gaan als de vorige keer, we eind volgend jaar al een kleine in de armen zouden kunnen houden. Maar ja, toen zijn we ook met onze neus in de boter gevallen......

 

We wachten rustig af!

 

Groetjesssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden