Ga naar inhoud

Ben er van tussen! Wens jullie alle goeds!


Aanbevolen Berichten

Hallo dappere IVF-ers,

 

 

 

Wij hebben helaas definitief afscheid moeten nemen van onze kinderwens. Onze laatste cryo-behandeling heeft geen zwangerschap voortgebracht. Gezien mijn leeftijd en het 'uitbehandeld' zijn heeft ons doen besluiten om de handdoek in de ring te gooien.

 

 

 

Gelukkig gaat het ons goed, we hebben het een fijn en rijk leven.

 

Het grote verdriet van het kinderloos zijn, hebben we gaandeweg het proces al vele malen doorstaan. Pfff, wat een heftig proces was het toch.

 

Ik ben eerlijk gezegd dan ook wel klaar met het hopen, verlangen en dromen. Het wordt tijd om de realiteit onder ogen te zien en te ontdekken dat het leven ons ook zonder kind toelacht.

 

 

 

Uiteraard wil ik jullie bedanken en wens ik iedereen het aller-allerbeste toe, in het bijzonder Sannie 66 en Sas 67 (dank voor de af en toe privésteunbetuiginkjes ;-) Het gaat jullie allemaal goed!

 

 

 

Liefs, Josephine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdikkeme, dit gebeurt me de laatste tijd echt veel te vaak. Naast alle zwangerschappen helaas ook (te veel) stellen voor wie het afgelopen is. Ik vind dat ontzettend triets en oneerlijk en wens jullie veel sterkte!

 

 

 

Liefs,

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Josephine heel veel sterkte met het een plekje geven en zoals je zelf zegt hebben jullie het goed, een fijn en rijk leven helaas zonder jullie zo gehoopte wens.

 

 

 

Ik wens jullie alles goeds toe in de rest van jullie leven.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josephine,

 

 

 

Ik lees net je bericht hier (en van de week ook het bericht van Nirak).

 

 

 

Vind het zo erg voor jullie, maar toch hoor ik ook veel positiviteit in je bericht. Knap van je. Ongetwijfeld zal het nog even duren voor dat dit hoofdstuk helemaal is afgesloten en je het samen een plaatsje hebt kunnen geven.

 

 

 

Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo josephine

 

 

 

via deze weg wens ik jullie het allerberste! Jeetje, vind dat je positief klnkt en daar heb ik echt bewondering voor, en het leven zal jullie zeker ook zonder kinderen toelachen. Dat het een heel proces was geloof ik direct!!!! Het allerbeste en jij ook bedankt!!!

 

 

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje de zenuwen krijg van dit soort berichten, begrijp me niet verkeerd hoor maar het is toch waar we allemaal bang voor zijn en vandeweek was er ook al zo'n berichtje. Ik wordt er zo verdrietig van, waarom is het sommige mensen niet gegund?

 

 

 

Josephine, ik vind je zo dapper en er klinkt zoveel positiviteit in je berichtje daar heb ik echt bewondering en respect voor. Ik wens jou en je man alle sterkte en dat jullie samen, ondanks jullie onvervulde kinderwens, nog een heel mooi leven zullen hebben. Dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Josephine en partner,

 

Een hele moedige, maar oh zo moeilijke beslissing. Ik herken het meerdere malen doorstaan van het rouwproces. Hierdoor ben je al enigzins voorbereid op het het definitief achterlaten...en dit lijkt me nu alsnog verschrikkelijk zwaar.

 

 

 

Ik hoop dat jullie een mooi, liefdevol en gezond leven tegemoet gaan!!!

 

 

 

Liefs, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Josephine,

 

 

 

Fijn om je op de valreep nog in dit forum te treffen. Ik weet wat je allemaal hebt gedaan en doorstaan om je droom te bereiken en wens je heel veel kracht om dit besluit een plek te geven, maar je klinkt inderdaad enorm sterk dus ik denk dat het wel goed komt met jullie. Het leven heeft veel moois te bieden, geniet ervan!

 

 

 

Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Jos, wat heftig! Maar ik snap het wel.. ik proefde al zoiets in onze laatste pb wisselingen tijdens je laatste cryo-tp...

 

Je bent een kanjer en sterk en er zullen momenten zijn dat je terugdenkt aan de hele MMM, maar hoop dat je samen met je lief een heel rijk gevuld leven tegemoet gaat. Zonder de stress en spanning van de afgelopen jaren...

 

 

 

Hele dikke kus en knuffel.... en zal je missen...:cry2:

 

 

 

Alle liefde,

 

San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

 

 

Dank voor de mooie en lieve woorden. Het is fantastisch dat er iets zoals dit forum bestaat. Ik schreef eerder ook nog op een ander forum en dat tesamen met deze hier, heeft me heel veel ondersteuning geboden. Ik heb me soms in real live wel eens eenzaam gevoeld in het hele proces maar gelukkig was daar het forum (jullie dus)!

 

 

 

Ik weet zeker dat wat voor mij geldt, ook voor jullie zo geldt. Het forum is vaak een verademing voor dolende IVF-ICSI-IUI zieltjes zoals wij ;-)

 

 

 

Nogmaals, ik ga er vandoor; ik ga lekker door met ons goede én rijke (want gezond, er is liefde, fijne baan en goede vrienden én niet te vergeten af en toe een héérlijk glaasje wijn!) leven. Iets wat ik iedereen toewens: een goed en rijk leven.

 

 

 

Adieu, en voor de laatste keer: het ga jullie allemaal goed!

 

 

 

Veel liefs!

 

 

 

ps: Wauw Nic; een klein mannetje erbij! Enorm proficiat! Veel geluk samen. En ook jij enorm bedankt voor je lieve steun de afgelopen jaartjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden