Ga naar inhoud

te weinig eiblaasjes


monique3

Aanbevolen Berichten

Hi,

 

heb zojuist de eerste ivf ervaring achter de rug, alhoewel het errug kort was. Met endo doorgestroomd naar de ivf, spuiten gezet voor een maand. Nu blijkt dat ik te weining blaasjes/eitjes aanmaak met de melding dat dit wel het enigste zou zijn dat mogelijk was...

 

Hebben jullie hier ervaringen mee? Die zou ik graag horen...

 

xxx Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique3, welkom op het forum. Ik heb er geen ervaring mee. Kan me wel voorstellen dat dit als een hele klap aankomt. Wat voor opties heb je nu dan nog?? Is IVF/ICSI wel mogelijk of werd je gelijk doorverwezen naar eicelconatie???

 

 

 

In ieder geval heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

heb zojuist de eerste ivf ervaring achter de rug, alhoewel het errug kort was. Met endo doorgestroomd naar de ivf, spuiten gezet voor een maand. Nu blijkt dat ik te weining blaasjes/eitjes aanmaak met de melding dat dit wel het enigste zou zijn dat mogelijk was...

 

Hebben jullie hier ervaringen mee? Die zou ik graag horen...

 

xxx Monique

 

 

 

 

 

Jeetje Monique,

 

 

 

 

 

begrijp ik het goed dat ze bv. geen ander medicijn gaan proberen?, wellicht dat e daar beter op reageert?

 

ik had de ene poging meer follikels als de andere..het schijnt per cyclus te kunnen verschillen, is het geen optie voor het ziekenhuis om er cyclus te kijken hoeveel er klaarliggen en dan starten met de behandeling?

 

 

 

wat een enorme domper zeg, ik hoop voor je dat er snel reacties komen met dames die er ook mee te maken hebben of hebben gehad!!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

 

 

 

Bah, wat een teleurstelling zeg! Alles voor niets, dat gevoel bekruipt je nu vast even.