Ga naar inhoud

Help! Cryo tp verschoven!


Gast mereltje

Aanbevolen Berichten

Gast mereltje

Ik zou morgen een cryotp krijgen, maar het ziekenhuis zit vol! Nu wordt het maandag... Cryo's zijn nog niet ontdooid. Maar nu vraag ik me af: mijn lichaam is twee dagen verder dan de cryo's straks... Gebeurt zoiets wel vaker? Volgens de arts was de marge twee dagen, maar ik lees overal dat zo wordt gehamerd op een goede timing, dat ik licht verontrust raak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit er ook een marge in, als je op de natuurlijke manier bevrucht bent kan het ook in dagen variëren dat het in je baarmoeder aankomt na de reis in de eileiders.

 

Als je er echt niet op gerust bent dan kan je overwegen het een maand uit te stellen. Anders blijf je je altijd afvragen of het daar aan gelegen zou hebben als het niet mocht lukken met deze cryo.

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mereltje

Bedankt voor je berichtje, ik hoop dat je gelijk hebt! Aan de andere kant, mocht het niet lukken dan kan ik het in mijn gedachten daarop schuiven. Vind het 'prettig' als ik een excuus voor mezelf kan bedenken straks om de hoop te houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Ik kan me je zorg wel voorstellen. Je kan idd. bellen als je er niet gerust op bent. Aan de andere kant denk ik ook wel dat ze niet met de cryo's gaan gokken toch?

 

Uiteindelijk moet je zelf beslissen hoor, je moet er idd. volledig achter staan. Dan maar een maandje later evt. Succes!!!!!!Joy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

 

 

 

ik zou me ook wel druk maken denk ik maar ken me die marge ook wel voorstellen, net wat Witje zegt. Maar wat een gelul toch eigenlijk dat een ziekenhuis vol zit voor een tp!!! veel succes in ieder geval

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mereltje

Dankjewel, meiden!

 

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd... je weet nooit van tevoren wat de 'perfecte' omstandigheden zijn denk ik... en ik moet maar vertrouwen hebben in de artsen. Alleen heb ik echt nog nergens iets gelezen over dat het zomaar kan, twee dagen naar achteren verplaatsen als je ovulatie al is geweest.

 

 

 

En sowieso vind ik de verschillen in beleid megagroot. Ben al bij verschillende artsen geweest en de verschillen wat alleen mijzelf betreft al vielen me echt op: wel/niet IUI met hormonen, wel/niet kijkoperatie, wel/niet IVF (zonder ICSI) eerst proberen, Pregnyl vs. bolletjes wat beter zou zijn, wel/geen bloedcontroles tijdens IVF, wel/niet doorgaan met IVF bij 25 follikels etc. dat mijn vertrouwen ietsje is afgenomen. Soms denk ik dat ze het zelf niet goed weten... Sorry draaf misschien wat door. Aan de ene kant wil ik graag dat alles gaat volgens plan, controle uitoefenen, maar moet sowieso ook loslaten, word er anders ongelukkig van. Nou ja, heb voor loslaten gekozen, we gaan er maandag voor! Ben nog steeds wel benieuwd naar jullie mening uiteraard.

 

 

 

Babeth, las net in het andere topic dat je morgen uitgerekend zou zijn. Ik vind het zo erg voor je! Wat had je een mooi mannetjes... Ik hoop dat ze snel een broertje of zusje mogen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mereltje

Bedankt voor je berichtje, Joy!

 

Helaas, had er drie, allemaal niet goed :(

 

Ik had wel gedacht dat er eentje niet zou overleven, maar alledrie is wel een enorme bummer :( Nou ja, moet maar moed verzamelen om door te gaan. Over een paar dagen alweer de eerste Deca erin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden