Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011


Dreamer

Aanbevolen Berichten

Zijn er al meer dames uitgerekend in maart 2011?

 

 

 

Wij kregen vanmorgen een mooie Zwanger op de digi!

 

Eindelijk!

 

 

 

We zijn uitgerekend op 3 of 4 maart (eisprong is niet duidelijk geweest)

 

Volgens de ene site zijn we 3.5 weken zwanger en dat loopt op tot 4.1 weken zwanger, dus geen idee hoever we precies zijn haha.

 

Wel ben ik enorm misselijk en heb daarvoor medicijnen gekregen.

 

Op 20 juli hebben wij de 1e echo van ons wondertje :icon_biggrin:

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

hoi dreamer van harte gefeliciteerd.

 

ik ga zondag testen voor de 2de keer volgens mijn berekening als de test positief is ben ik dan ook begin maart uitgerekend.

 

hoop dat ik je gauw kom vergezellen.

 

doei doei debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreamer en Debby!

 

 

 

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

 

De tijd gaat zo snel: er is dus zelfs al weer een "Uitgerekend in Maart" topic!

 

 

 

Gelukkig is de maagpijn en misselijkheid aan het afnemen, dus hou vol Dreamer. Ik moet wel zeggen dat ik door de enorme moeheid en misselijkheid/kotsneigingen niet heb kunnen genieten van de eerste weken. Dat begint nu te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal!

 

En Debby, hoop dat je morgen hier een mooie test komt laten zien!

 

 

 

@Paula: ik ben dus ook zo ziek dat ik niet echt kan genieten nog.

 

Vind dat best erg om te zeggen en hoop echt dat de misselijkheid snel afneemt.

 

Wil zo graag kunnen genieten van ons wondertje!

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga hier ook maar eens meeschrijven dames vandaag mijn testdag en alsnog getest nu met cl met conceptie-indicator en die gaf 2-3 weken aan en als ik een beetje goed gerekend heb ben ik begin maart uitgerekend oe spannend allemaal zullen we even een lijstje maken kunnen we elkaar echo's bij houden want er komen hopelijk nog wel meer dames bij deze maand hihi

 

 

IEDEREEN GEFELICITEERD EN OVER 8 MAANDEN MOGEN DE UKKIE'S ER PAS UIT DUS FIJNE ZWANGERSCHAP ALLEMAAL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Sharon!

 

Bij jullie is het zo te zien nog spannend of er straks 1 of 2 hartjes kloppen zie ik.

 

 

 

Onze 1e echo is 20 juli.

 

En we zijn 3 of 4 maart uitgerekend.

 

 

 

Heb jij al kwaaltjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e echo:

 

 

 

Belle27:

 

Dreamer:

 

Sharon:14 juli

 

 

 

Minoes:13 juli

 

2e echo:

 

 

 

Belle27:

 

Dreamer:

 

Sharon:

 

Minoes:

 

 

 

Uitgerekend:

 

 

 

Belle27:

 

Dreamer:

 

Sharon:

 

Minoes:

 

 

 

 

 

Hoi dames

 

 

 

ik heb gister een vette plus op mijn test joehoe.

 

ben geloof ik ergens midden maart uit getelt

 

allemaal van harte met jullie zwanger schappen hopen dat we het hier erg gezellig hebben.

 

 

 

liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel voorzichtig ga ik me hier toch vast aanmelden.... De 2e keer dat ik meedoe in een 'uitgerekend in ....' - topic.

 

Vanochtend een positieve test, terwijl ik bezig was met onze eerste ivf-poging. Heb een week deca gespoten en menstruatie bleef uit. Voor de zekerheid een test gedaan en die is gewoon positief! Ik kan het niet geloven en ik hoop zo dat het nu wel goed gaat!!!!

 

 

 

Omdat ik eerder een EUG heb gehad, mag ik volgende week donderdag 8 juli al voor de eerste echo. Misschien is er nog niks te zien, maar langer hou ik niet vol...

 

Oh, meiden ik hoop zo dat dit echt goed gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal.

 

 

 

helaas moet ik hier weer weg. Ik ben zondag ochtend toch ongesteld geworden maar we gaan door .

 

Sinds vandaag heb ik weer wat hoop gekregen,onvz verzekeraar vergoedt vanaf de vierde ivf poging. je neemt dan de optifit aanvullende verzekering.

 

he toch nog een beetje blijdschap.

 

ik wens alle zwangere stellen hier alle geluk ben blij voor jullie.

 

groetjes debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mob: wat spannend!

 

En wat een wonder zou het zijn zeg.

 

Ik ga voor je duimen!

 

 

 

@Belle: Wat jammer dat de poging toch niet is gelukt meis.

 

Ik ga duimen dat de volgende poging wel lukt!

 

 

 

@All: hier al flink aan de Emesafene.

 

De eerste dagen alleen maar 1 voor het slapen gaan, maar dat werkte niet.

 

Nu doe ik er voor het slapen 1 en snachts met wakker worden weer 1.

 

Dan is de misselijkheid te doen over de hele dag!

 

 

 

Nog precies 3 weken voor de 1e echo.

 

Kan echt niet wachten!

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

Wat gaat het toch allemaal snel!!!!

 

 

 

Zo schrijf ik zelf voor het eerst in het uitgerekend december '10 topic dat ik zwanger ben en er is nu al een uitgerekend maart 2010 ..good1.gif

 

 

 

Meiden, van harte !!!

 

 

 

 

 

Ik heb maar � advies: geniet, geniet, geniet... ook al is het allemaal nog super onzeker... jullie zijn ZWANGER....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel voorzichtig ga ik me hier toch vast aanmelden.... De 2e keer dat ik meedoe in een 'uitgerekend in ....' - topic.

 

Vanochtend een positieve test, terwijl ik bezig was met onze eerste ivf-poging. Heb een week deca gespoten en menstruatie bleef uit. Voor de zekerheid een test gedaan en die is gewoon positief! Ik kan het niet geloven en ik hoop zo dat het nu wel goed gaat!!!!

 

 

 

Omdat ik eerder een EUG heb gehad, mag ik volgende week donderdag 8 juli al voor de eerste echo. Misschien is er nog niks te zien, maar langer hou ik niet vol...

 

Oh, meiden ik hoop zo dat dit echt goed gaat...

 

 

 

hey mob wat heb jij snel de echo kunnen ze dan al hartactiviteit zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sharon, nee dan is er nog geen hartactiviteit. Maar hopelijk is er al wel een vruchtzakje te zien en zit dat in m'n baarmoeder. Vorige keer had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ik mag nu dus vroeg voor een echo. En ik hoop dus heel hard dat er dan al iets te zien is.

 

 

 

Hebben jullie al kwaaltjes. Ik heb af en toe een ongesteldheidsgevoel en steken aan de rechterkant van m'n buik. Maakt me best onzeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sharon, nee dan is er nog geen hartactiviteit. Maar hopelijk is er al wel een vruchtzakje te zien en zit dat in m'n baarmoeder. Vorige keer had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ik mag nu dus vroeg voor een echo. En ik hoop dus heel hard dat er dan al iets te zien is.

 

 

 

Hebben jullie al kwaaltjes. Ik heb af en toe een ongesteldheidsgevoel en steken aan de rechterkant van m'n buik. Maakt me best onzeker....

 

 

 

nee ik heb nergens last van was ik maar moe of misselijk haha hopen op een mooie echo voor jou dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel voorzichtig schuif ik bij jullie aan.....

 

 

 

Vanochtend gaf de Clearblue Digital "zwanger" aan

 

 

 

Ik geniet van het moment en besef heel goed dat het nog erg pril is, maar voor nu geniet ik er van alvast.

 

 

 

Als ik uitga van de eisprong op 18 juni dan is mijn uitgerekende datum:

 

 

 

11-3-11

 

 

 

Waanzinnig he! hahahaha..we zijn helemaal van slag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Allemaal van harte gefeliciteerd!

 

 

 

@Mob Super meis hoop dat het deze x wel goed gaat hoor.

 

Bij ons nog een paar dagen wachten dan hebben we een afspraak voor de uitslag van het chromo onderzoek. Dan horen we ook meer of we door kunnen/mogen.

 

 

 

Geniet allemaal van jullie zwangerschap.

 

 

 

Liefs Biana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :B-0009:

 

Onwerkelijk he, als er staat ZWANGER!

 

 

 

Bij ons was de eerste test die we deden op vaderdag al heel licht.

 

Op vrijdag (NOD) gaf de digi ZWANGER.

 

En pas in het weekend begon ik het echt te beseffen (ondanks dat ik al dagen ziek was door het hcg haha)

 

 

 

Zelfs nu geloof ik het nog altijd niet helemaal.

 

Maar dat hoort erbij zeggen ze.

 

We hebben er zolang naartoe geleefd en plots is het zover.

 

Dat duurt even om dat te beseffen.

 

 

 

Geniet er maar van!

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is heel raar allemaal! Je leeft er jaaaren naar toe, en dan ineens "zwanger" op de Clear blue digi. Ik wist ff niet waar ik het zoeken moest hoor... goh...

 

 

 

Mijn eerste positieve test was afgelopen maandag en de dagen erna bleven ze ook positief. Uit zelfbescherming dacht ik eerst van ach, het zijn hele goedkope tests dus wie weet zijn ze voor mij niet betrouwbaar.

 

 

 

Met angst en beven stond ik vanochtend bij de drogist met een digi test in mijn handen.... en ik wist ook dat als deze positief was ik toch echt zwanger zou zijn.

 

 

 

En als dat dan ook nog zo blijkt te zijn...wauwwww 't is wat he ;-)

 

 

 

Voor nu billen tegen elkaar en broeden maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd allemaal meiden!

 

 

 

Ik heb gisteren ook positief getest! En 's middags is het bevestigd in het ziekenhuis met een bloedtest. Ik heb alleen nu nog wel een milde vorm van OHSS, dus dat is even minder. Maar ja, waarschijnlijk heb ik dat omdat er hcg in mijn bloed zit....Maandag moet ik weer bloedprikken en ik hoop dat het hcg dan goed gestegen is. Gisteren was de waarde 79.

 

 

 

Zullen we een lijstje maken ofzo? Ik heb net alles gelezen, maar kan het niet bijhouden hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden