Ga naar inhoud

annetje-tannetje eindelijk zwanger!


annetje-tannetje

Aanbevolen Berichten

Hoi dames,

 

ik heb me alweer een hele tijd niet gemeld. Begin dit jaar zijn we met de 4e icsi-poging begonnen die helaas is mislukt. Maandag 31 mei was de terugplaatsing van 2 hele mooie cryo's. Ik had niet meer zo veel hoop, het was immers al de 9e terugplaatsing. Ik wilde er ook zo min mogelijk mee bezig zijn of erover praten of schrijven. Vandaar dat ik niet op het forum ben geweest.

 

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar had afgelopen woensdag al een positieve test! Echt niet te geloven, ons geduld eindelijk beloond!!!

 

Ook heel onwerkelijk en spannend, vandaar dat ik nu wakker ben, heb net een ticker gemaakt. En ook nog een test gedaan, ook positief nog voor de controle-streep zichtbaar werd.

 

 

 

Ik durf het nog niet te geloven, en er kan nog van alles mis gaan. Heel spannend allemaal dus. Maar het blijkt dus toch mogelijk om zwanger worden, de aanhouder wint echt! Daar kan ik nu enorm van genieten. Ik zat te twijfelen of ik wel een ticker zou maken en me dan weer eens op het forum te melden. Ik heb besloten dat het een eventuele teleurstelling niet minder maakt als ik er krampachtig niet mee bezig ben.

 

Dus vandaar nu mijn verhaal, hoop dat er nog velen deze maand zwanger worden! Allemaal heel veel succes! Ik zal binnenkort weer eens bijlezen op het forum.

 

 

 

Liefs, Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wat super, gefeliciteerd!! Altijd toch weer heerlijk hoopgevend nieuws als het na zoveel terugplaasingen toch lukt. Probeer ervan te genieten, hoe spannend en onzeker alles ook nog is.

 

 

 

Liefs,

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte meid!! Ook ik weet wat volhouden is... 10 terugplaatsingen (6 IVF/ICSI behandelingen) en nu 24 weken zwanger.

 

De eerste drie maanden vond ik ontzettend zwaar, elke minuut leek een uur te duren zo graag wilde ik de 12 weken passeren, maar nu......... Elke dag word ik blij wakker en elke dag ben ik de hele dag door zo ontzettend dankbaar!

 

 

 

Ik hoop dat jij net zo veel geniet als ik. Word je een heel blij mens van!!!!

 

 

 

Geniet van elke dag Anne! Nogmaals proficiat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid!!! na zoveel pogingen toch nog gelukt...heerlijk nieuws en dat geeft de mens hoop!

 

probeer toch ervan te genieten en doe lekker rustig aan!!

 

 

 

liefs,

 

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anne, met kippevel zit ik je bericht te lezen. Ik vind het ZO GEWELDIG voor je! Probeer er van te genieten ook al is het nog zo pril.

 

Echt super!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hei!

 

Gefeliciteerd. Wat een fijn nieuws.

 

Ik had de eerste tijd dat ik nog steeds van wachtbankje naar wachtbankje verhuisde emotioneel, eerst de 7 weken echo, dan de 12 weken, etc. Toch lukte het me vaak om te genieten. Ik hoop dat jou dat ook lukt, geniet!!! JOEHOE JE BENT ZWANGER!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de lieve berichten!

 

 

 

Ik ben zo hyper, het dringt steeds meer tot me door. Af en toe moet ik even gillen en een gat in de lucht springen. Ben zo blij! Maar ik moet mezelf wel even tot rust zien te krijgen, want ik word gewoon moe van mezelf:headbanger:

 

:wav::bullrider::bfp::jawdrop:

 

 

 

Zo die moest ik eindelijk een keer kwijt. 2,5 jaar gewacht om deze eindelijk te kunnen gebruiken!

 

 

 

Oh, en verder voel ik niks, gisteravond wat lichte steken in mijn onderbuik, daarna niks meer.

 

 

 

Ik hou jullie op de hoogte. Iedereen veel succes!

 

Liefs,

 

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee lieve Anne! Wat een geweeeeldig nieuws! Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen achter mij PCtje! Wat een prachtig nieuws op zo'n druilerige dag!

 

 

 

Ik kan gewoon niet omschrijven hoe blij ik voor je ben!

 

 

 

Geniet! Geniet! Geniet!

 

 

 

Dikke zoen,

 

 

 

Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden