Ga naar inhoud

Féline te vroeg geboren


Celeste

Aanbevolen Berichten

Lieve meiden,

 

 

 

Met enorm veel verdriet moet ik jullie laten weten dat gisteren op 8 juni na een zwangerschap van 18 weken en 4 dagen onze kleine dochter F�ne is geboren.

 

 

 

Afgelopen vrijdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitpuilende vliezen, ondanks de cerclage. Nog heel even hadden we de hoop dat dit kon veranderen totdat ik 's avonds vruchtwater verloor. Zaterdagavond moest de cerclage verwijderd worden omdat ik bloed verloor en de bevalling wellicht zou gaan beginnen. Moeder natuur liet F�ne echter niet geboren worden en uiteindelijk moesten we besluiten om de bevalling in te leiden ondanks het feit dat haar hartje nog steeds klopte. Het is hartverscheurend om zo'n beslissing te nemen...

 

 

 

We zijn intens verdrietig en moeten verder in de wetenschap dat Daan* niet meer alleen is maar nu samen is met zijn kleine zusje. De oorzaak ligt waarschijnlijk in een probleem met de baarmoeder veroorzaakt door DES.

 

 

 

Veel liefs,

 

C�ste

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Celeste, ik ken je niet, maar toch wil ik even reageren.

 

Hier zijn geen woorden voor, wat erg voor jullie!

 

 

 

Heel veel sterkte saampjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve Celeste, wat een vreselijk drama. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. En ik hoop dat jullie jullie meisje nog wel hebben mogen bewonderen, zodat zij altijd in gedachten bij jullie blijft.

 

 

 

Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee Celeste wat een verdrietig nieuws breng je hier!

 

Weet gewoon niet wat ik je moet schrijven...wat verschrikkelijk vind ik dit voor jullie.

 

Ik ken je verhaal niet maar kan opmerken dat dit niet de eerste keer is.

 

Daan en Feline zullen elkaar idd vast gevonden hebben daar boven...

 

Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Hoop dat jullie veel steun kunnen vinden bij elkaar en familie/vrienden.

 

Manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Celeste,

 

Wat schrik ik van je bericht.

 

En dat jullie na Daan nog een kindje moeten verliezen vind ik verschrikkelijk.

 

Wij hebben zelf vorig jaar ons kindje verloren. Dat geeft zo'n intens verdriet, dat jij dat een 2e keer moet meemaken, moet haast niet te bevatten zijn.

 

 

 

Ik wens je ontzettend veel sterkte, kracht, moed en een heleboel lieve mensen om je heen die er voor jullie zijn!

 

 

 

:hugg:

 

Veel liefs Snoeske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Celeste,

 

 

 

De rillingen lopen over mijn lijf....... Hartverscheurend om te lezen dat de hemel er weer een engeltje bij heeft.

 

 

 

Ik ben ook een DES dochter, daarom ook keek ik steeds naar je berichtjes omdat het zo herkenbaar was/is.

 

 

 

Je berichtjes over funneling.... Alleen het lezen bezorgde me al koude rillingen.

 

 

 

Sterkte lieve Celeste en man en een virtuele knuffel erbij

 

 

 

:crybaby2::crybaby2::crybaby2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Celeste,

 

 

 

Wat een vreselijk nieuws om je kindje te moeten verliezen!

 

Mijn gedachten gaan naar jou en je man uit.

 

Veel sterkte de komende tijd.

 

 

 

Lieve groetjes,

 

 

 

Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Celeste,

 

 

 

Ik lees net je trieste bericht. Ik krijg er een brok van in mijn keel en de rillingen lopen me over de rug.

 

Ik wens jou en je man/vriend ontzettend veel kracht en sterkte toe de komende tijd

 

Woorden schieten tekort.

 

 

 

Slechts weinig woorden passen,

 

in een tijd van droefheid en pijn.

 

Moge dit gebaar,

 

een teken van medeleven zijn.

 

 

 

Liefs Sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Celeste

 

 

 

ik kan echt even niet reageren nu, wat is dit heftig, ow meis wat oneerlijk en wat doet het me pijn om jullie verhaal te lezen.

 

 

 

Heel veel sterkte en heel veel liefs ik mail je!!

 

 

 

kus en een knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel sterkte met dit enorme verlies

 

daan en feline (wat ik trouwens een enorm mooie naam vindt ) hebben elkaar vast gevonden

 

ik heb geen woorden voor hoe erg ik het voor jullie vind dat jullie nu al voor de 2e keer een engeltje hebben moeten laten gaan

 

 

 

nogmaals gecondoleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb hier geen woorden voor :-( Wat vreselijk dat jullie dit nu voor de 2e keer moeten meemaken. Ik wil nog even zeggen dat ik F�ne een hele mooi naam vind.

 

 

 

En verder... ik ben echt sprakeloos. Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden