Ga naar inhoud

De aanhouder wint: Celine Dion zwanger


Henne

Aanbevolen Berichten

Ik plaats vaak nieuwsberichtjes over domme opmerkingen van celebs, dus nu ook een positief berichtje over openheid en vooral doorzetten (oke, geld speelt daar geen rol, maar toch...)

 

 

 

 

 

Celine Dion zwanger van tweeling

 

 

 

AMSTERDAM – Zangeres Celine Dion is zwanger van een tweeling. De 42-jarige zangeres heeft zes IVF-behandelingen moeten ondergaan voordat het haar lukte in verwachting te raken. Dit bevestigd de woordvoerder van de zangeres tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. De zangeres zocht haar heil daarnaast ook in de acupunctuur.

 

“We zijn extatisch”, zo reageert haar man René Angelil op het blije nieuws. “Celine hoopt op een gezonde zwangerschap. Ze hoopte op één baby en het is een dubbele zegen dat we er twee krijgen!”

 

 

De Canadese zangeres, moeder van de 9-jarige René-Charles is inmiddels al 14 weken zwanger. Ze hoort volgende maand van welk geslacht haar ongeboren kinderen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Henne,

 

 

 

Ik zie dat jullie 2 cryo's hebben. Dat is in elk geval een goed bericht! En jullie hebben een super vooruitzicht met de bruiloft! De aanhouder wint dat weet ik zeker... Ik wens je nogmaals succes met alles!!!

 

 

 

Liefs Peggy

 

 

 

6x iui mislukt

 

aug 09 ivf mislukt

 

okt 09 icsi mislukt

 

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik dit bericht wel mooi vind maar laatst werd ik wel erg verdrietig van een paar berichten.. een 60 jarige chinese die een tweeling op de wereld had gezet mbv. IVF en een Belgische van rond de 55 die nog even een drieling had gebaard na een vruchtbaarheidsbehandeling.

 

OP die momenten denk ik echt van jeetje, hoe kan dat wel allemaal terwijl er hier zoveel jonge vrouwen flink aan het tobben zijn!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne,

 

 

 

Heel af en toe lees ik hier eens mee en ik wil je toch even een hart onder de riem steken.

 

Na 5 ICSI's, 6 tp's en 11 embryo's heb ik vanochtend 13 dagen na tp van de laatste 2 cryo's voor het eerst in m'n leven positief getest!

 

Nog nooit ben ik zwanger geweest en nog nooit heb ik positief getest.

 

 

 

Het kan dus!!!

 

(en nu maar hopen dat het goed blijft gaan...)

 

 

 

Liefs Sikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sikki

 

 

 

Wat een waanzinnig goed nieuws. Van harte meid.

 

Kan me voorstellen dat je ontzettend blij bent na al die pogingen die je eerder gehad hebt.

 

Ik hoop ook nog eens zo'n positieve test in handen te krijgen.

 

Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan.

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne,

 

 

 

Heel af en toe lees ik hier eens mee en ik wil je toch even een hart onder de riem steken.

 

Na 5 ICSI's, 6 tp's en 11 embryo's heb ik vanochtend 13 dagen na tp van de laatste 2 cryo's voor het eerst in m'n leven positief getest!

 

Nog nooit ben ik zwanger geweest en nog nooit heb ik positief getest.

 

 

 

Het kan dus!!!

 

(en nu maar hopen dat het goed blijft gaan...)

 

 

 

Liefs Sikki

 

 

 

 

 

wow Sikki

 

 

 

wat een geweldig goed nieuws, zwanger van je laatste cryootjes

 

Van harte gefeliciteerd!!!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Sikki, van harte gefeliciteerd!!!

 

 

 

Super voor Celine Dion en ik vind het ook vreselijk dat mensen boven de 55 jaar nog met een vruchtbaarheidsbehandeling bezig gaan.

 

Wat doe je je kind aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook fijn nieuws voor Celine Dion. Bij haar speelt geld inderdaad vast geen rol, maar los van het geld zal het voor haar ook een zwaar proces zijn geweest.

 

 

 

En allerlei 50-plussers die nog zwanger willen worden, tja, ik denk niet dat dit in het belang van het kind is. En waarom zou iemand van rond de 55 nog zelf kinderen willen, terwijl er al 6 kinderen zijn. Als ik 55 zou zijn, zou ik langzamerhand gaan dromen van kleinkinderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk voor Celine is het net zo´n zwaar traject als voor anderen maar wat ik zo pijnlijk vind is dat er ook stellen zijn die het mentaal nog wel 4,5 of hoeveel pogingen dan ook op zouden kunnen brengen maar het financieel gewoonweg niet redden, dat vind ik triest.

 

 

 

En als wat die 55plussers betreft, inderdaad de leeftijd is een maar jeetje, hun lukt het op die leeftijd nog, waarom dan hier zoveel moeite voor jonge meden..goed die oudere dames zijn wellicht de uitzonderingen maar toch...

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sikki wat geweldig zeg, dat geeft toch weer moed.

 

 

 

Meiske misschien moeten we Celine eens mailen over zo'n fonds ;-)

 

 

 

55 plus zwangeren doe ik maar geen uitspraken over.... Maar het is inderdaad wel frustrerend dat het daar dan wel lukt en wij zoveel moeite moeten doen, vaak nog zonder resultaat. Maar ja, wij doen ook ivf omdat het niet lukt, deze vrouwen zijn vaak eerder wel spontaan zwanger geworden en gebruiken ivf om een hele andere reden. Ook leuk: die uitspraak van Patricia Paay laatst dat ze de baarmoeder heeft van een jong meisje....ga toch weg mens!!! :icon_scratch:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne, de nekharen gaan mij recht overeind staan als ik alleen die Patricia Paay al zie. Laat staan dat ze ook nog 's denkt dat bij haar nog alles in tact is als een jonge meid, walgelijk gewoon!

 

 

 

Goed idee trouwens laten we Celine mailen voor een leuk fondsje (hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vind ik het wel super voor celine dat ze toch nog zwanger geworden is. Hoewel het financieel voor haar wrs geen probleem geweest is zal het psychisch toch wel de nodige moeite gekost hebben.

 

Wat ik wel fijn vind is dat zulk nieuws wel een soort "voorbeeldfunctie" is voor mensen die niet precies weten wat ivf nou is. En dat het dus niet bij iedereen zomaar ineens lukt. Ik bedoel; in de wachtkamer lees je in de ene story nog dat jan smit wil trouwen met jolanthe en in de nieuwste editie wordt jan ineens vader met zijn nieuwe liefde.

 

 

 

@sikki; PROFICIAT super nieuws zeg!!

 

 

 

Ik weet ook nooit wat ik van 50plussers die nog heel graag een kind willen moet denken. Mijn eigen moeder is nu 50 en al 3x oma. Ze vindt het heerlijk als de kleinkinderen komen, maar ook erg fijn als ze weer naar huis gaan. Het is natuurlijk wel moeilijk om een grens te trekken. Ken ook mensen van 45 die veel fitter zijn als sommigen van 35.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

 

 

 

Ik vind het wel leuk nieuws ook een bekend iemand die zo zwanger word niet de een na de ander kind op de wereld zet hoe vaak hoor je dat niet hebben ze net een kleine gaan ze scheiden rare wereld.

 

 

 

Sikke gefeliciteerd!

 

 

 

En die 50 plusser die moeten ze op een onbewoond eiland zetten haha is toch niet normaal mijn oma is 65 raar idee!

 

 

 

Veel liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als er ergens aanhouders zijn is het wel hier!!!

 

 

 

Henne, leuk dat je dit plaatst, en natuurlijk nogmaals succes gewenst!

 

 

 

Sikki, gefeliciteerd, waanzinnig dat je zoveel pogingen achter de rug hebt en het nu toch is gelukt, super! Dat geeft zeker moed aan de anderen...

 

 

 

Liefs,

 

Leeuwtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hartstikke leuk, maar om nou te zeggen dat de aanhouder wint?

 

Betekend dat dat als je maar door zou gaan IVF tot aan dat je er dood bij neer valt, je uiteindelijk zwanger zal worden?:bye:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hah haai

 

 

 

helaas zeer zeker niet....dat is nou ook het frustrerende....als we allemaal zouden weten dat het wel eens zou lukken he dan gaf dat weer moed en kracht om door te gaan.

 

 

 

Kan me voorstellen dat het pijnlijk is om te lezen de aanhouder wint...maar ik weet zeker dat het niet bedoeld is om iemand pijn te doen maar juist een hart onder de riem te steken omdat dit voor haar nu ook poging 6 was.

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik bedoel zeker niet dat je door moet gaan 'tot je er dood bij neervalt'. Iedereen moet zelf een keuze maken hoe lang het nog lukt en wanneer het genoeg is. En zoals ik al vaker heb geschreven: ik denk dat de beslissing om te stoppen heel veel moeilijker is dan de beslissing om door te gaan. En voor veel stellen is de keuze er helaas niet eens als de vergoeding ophoudt.

 

 

 

Wat ik vooral wil en blijf zeggen, is dat áls je het fysiek, mentaal en ook financieel op kan brengen, je je niet moet laten leiden door het getal drie alleen omdat dit toevallig het aantal vergoede pogingen is. Uit meerdere onderzoeken blijkt dat pas na vijf tot zes pogingen je kansen echt flink afnemen. Vanuit dat idee wil ik dus zeggen: de aanhouder wint, als je de mogelijkheid hebt om door te gaan, houdt het niet automatisch op na drie keer. Maar alleen zolang je het in alle opzichten aankan, want anders win je er helemaal niks mee natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden