Ga naar inhoud

van puregon over op menopur?


moki

Aanbevolen Berichten

Hallo allemaal,

 

 

 

even een vraagje wij hebben begin mei onze 3e ivf poging afgebroken, omdat er bij de 2e echo maar 2 follikel zaten van ongeveer 19 mm en 1 van 13 mm. omdat bij de vorige 2 ivf behandelingen het aantal een stuk hoger was, hebben we besloten om de behandeling stop te zetten, omdat we bang waren dat er bij zo weinig misschien geen bevruchting zou plaatsvinden.

 

 

 

nu hebben we vandaag weer een gesprek gehad, en de gyn gaf aan dat we over konden gaan op menopur, of dat de dosis van de puregon flink verhoogt moet worden. de laatste keer spoot ik 175.

 

 

 

wie heeft hier ervaring mee.

 

 

 

gr. moki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met overstappen op Menopur, maar ik heb eind april ook m'n 5e poging afgebroken om dezelfde reden.

 

Ik ga nu van Puregon 150 naar Puregon 200.

 

6 juni begin ik met lucrin, dus ik ben heel benieuwd wat dit gaat doen...

 

Best wel een beetje zenuwachtig dat het weer tegenvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben overgestapt van 150 IE Gonal-f naar 175 IE Menopur met verbluffend resultaat. Met Gonal-f hadden we op zich wel voldoende follikels (max 13), maar bleek na de punctie altijd maar één eitje rijp genoeg om bevrucht te worden.

 

Met Menopur had ik 25 follikels, 17 eitjes, 13 rijp genoeg voor icsi, 7 bevruchtingen, 2 mooie embryo's in een verse terugplaatsing en nog 2 cryo's ook. Dus van 3x met moeite en mazzel één embryo, naar met gemak vier prachtige exemplaren. Voor mij alleen nog maar Menopur :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties,