Ga naar inhoud

negatieve test, toch weefsel verloren...


ivfsh

Aanbevolen Berichten

Hee meiden,

 

 

 

Ik heb even een vraag. Drie weken geleden hebben we een cryo TP gehad. Een week na de cryo TP dacht ik dat ik zwanger was (zelfde soort kwaaltes als bij vorige zwangerschap), maar braaf gewacht met testen. Nadat ik twee weken na TP had getest was de test negatief.

 

 

 

Het AZM heeft als richtlijn dat je pas drie weken na TP van een cryo mag testen, dus ben ik doorgegaan met progestan. Menstruatie bleef uit, maar drie weken na TP (afgelopen weekend) geen positive test. Toen gestopt met de Progestan. Gister kreeg ik echt flinke krampen, pijn in mijn onderrug, dusdanig dat ik pijnstillers heb genomen en ben gaan slapen (midden op de dag). Uiteindelijk werd het minder, maar toen verloor ik ook een lang stuk weefsel (10-12 cm). Het is echt geen bloed of slijm, maar stevig, wittig weefsel. Sorry voor de details: in de lengte is het niet elastisch, maar als je het goed bekijkt is het hol van binnen en is het in de breedte dus wel elastisch.

 

 

 

Zou dit toch al een vruchtzak kunnen zijn? Ik vind het heel vreemd: eerst dezelfde 'kwaaltjes' als toen ik de eerste keer zwanger was, toen een negatieve test en nu dit.... Iemand ervaring?

 

 

 

Ik ga sowieso straks het ziekenhuis bellen om eens even te vragen.

 

 

 

Groetjes,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg dat het niet gelukt is. Ik weet niet wat het is geweest maar voor een vruchtzakje is het nog wel erg vroeg geweest. Die zou niet meer dan een paar millimeter zijn geweest. Je hebt geen enkele positieve test gehad dus er is geen innesteling geweest.

 

Die progestan bolletjes doen een hoop met je lichaam, hopelijk kan het ziekenhuis je meer vertellen. Onzekerheid is niks.

 

 

 

Sterkte en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivfsh,

 

 

 

zoals hierboven al wordt gezegd is dit te groot voor een vruchtzakje.

 

Door alle hormonen heb je zw verschijnselen terwijl je niet zwanger bent.

 

Dat is het rotte van al die hormonen, je kan je lichaam niet meer vertrouwen. Ik wist zeker dat ik zwanger was na de 1ste ivf, dus niet.

 

 

 

Je lichaam heeft zoveel meegemaakt, laat je ons weten als jet het zkh hebt gebeld.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

 

 

 

idd wat de andere dames al zeggen is idd te klein een evt vruchtje

 

Kan het niet gewoon baarmoederslijmvlies zijn wat is los gelaten

 

Want vaak is de zg menstruatie na een mislukte poging zwaarder wat gepaard gaat met meer en zware buikkrampen

 

 

 

ik hoop dat het zkh uitsluitsel kan geven

 

 

 

Lfs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

 

 

Bedankt voor jullie reacties! Ik was helemaal vergeten dat het Pinksteren is (hier in China helaas geen vrije dag :-)), dus kreeg het AZM niet aan de lijn. Morgen nog maar even proberen. Ben eens heel benieuwd wat ze zeggen: ik laat het weten!

 

 

 

Groetjes!

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook elke keer bij een cryo tp gehad. Ik schrok er in het begin ook heel erg van. Toen ik navraag deed bij het ziekenhuis, vertelden ze dat dit baarmoederslijmvlies is. Nu weet ik niet beter als dat het erbij hoort na 8 terugplaatsingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ilse,

 

dank je voor je reactie. Dan ben ik niet de enige die ervan schrok :-). Ik denk dat het bij mij idd ook baarmoederslijmvlies was. Gewoon nooit gedacht dat dat er zo uit kon zien...

 

 

 

Ik zie dat jij morgen mag testen: ik duim voor je!!!

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

 

 

Net het ziekenhuis gesproken en het is inderdaad baarmoederslijmvlies geweest. Het komt blijkbaar met enige regelmaat voor. Ben blij om te weten wat het is! Haha, als je zoiets verliest gaan er meteen de gekste gedachten door je hoofd. Jeetje: het blijft een gekke achtbaan hoor dit hele medische circus.

 

 

 

Nu even spannend wanneer we weer mogen beginnen... ivm de zomerstop is er een wachttijd. Hopelijk kan ik begin augustus weer starten met stimuleren.

 

 

 

Meiden: bedankt voor jullie reacties: altijd fijn om hier even een nuchter luisterend oor te vinden!

 

 

 

Groetjes,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sylvie,

 

 

 

Inderdaad: eerst even een eigen cyclus: geen troep in mijn lijf. dan weer aan de pil, dan deca, begin augustus start met Puregon en dan hopelijk in september een positieve test. Wat zou dat mooi zijn he :-)

 

 

 

Ik heb inderdaad even 'zin' in geen hormonen: wil een kilo of 4-5 afvallen. Dus goed sporten (ben zowaar gestart met twee keer in de week boot camp, kon vorige week niet meer lopen van de spierpijn!), gezond eten en dan weer met een fit lijf de nieuwe poging in!

 

 

 

Hoe gaat het met jou???

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even een verplichte pauze, wat op zich prima is.

 

Ook veel goede voornemens, afvallen, fitter worden en gezond eten, vanavond lekker sushi happen.

 

 

 

Een postitieve instelling is het halve werk.

 

 

 

Groetjes Sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden