Ga naar inhoud

ivf met zaad van bekende donor


sas67

Aanbevolen Berichten

Wij hebben een aantal onderzoeken gehad en zouden evt in aanmerking komen voor IVF. Maar het zaad van mijn vriend is van slechte kwaliteit. Gezien mijn leeftijd , 42, zijn we meteen doorverwezen naar het UMC Utrecht. In juni eerste afspraak daar. Een bevriend echtpaar heeft ons aangeboden om zaaddonor te zijn. Wie heeft er ervaring met IVF en bekende zaaddonor?

 

Ik zou graag zowel positieve als negatieve ervaringen willen horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan starten met IUI-D, maar niet met een bekende donor.

 

 

 

Maar als het zaad genoeg is voor IVF, waarom dan een donor overwegen?

 

En wat zijn je voors en tegens betreft een bekende donor?

 

 

 

Liefs Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met een donor, maar het zaad van mijn vriend is ook heel slecht we zijn al blij als er 100 zitten elke keer want hij heeft ook op niks gezeten, maar hij heeft elke keer weer genoeg voor icsi dus zolang dat nog kan hoeven wij nog niet voor donor zaad te gaan.

 

 

 

Maar heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dreamer,

 

het zaad van mijn vriend is slecht, heel weinig cellen en die er zijn bewegen niet. De gynaecoloog verwees ons door naar UMC utrecht en denkt dat icsi geen optie is. Vandaar een donor. Voor ons is dit nog allemaal erg nieuw. 15 juni is de eerste afspraak in het UMC, ik hoop dan meer te horen en heb een heleboel vragen. Mijn vriend is er dan niet bij, hij werkt op en af in het buitenland, wat het ook nog gecompliceerder maakt.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saskia,

 

 

 

vind het bijzonder dat jullie dit samen kunnen besluiten om voor donerzaad te gaan.

 

Ik heb dit ook zachtjes geopperd maar mijn man wil er niets van weten.

 

Hij wil een kind van zijn "zaad" anders niet.