Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011


Henne

Aanbevolen Berichten

Hoi hoi, ik ga het lot even vreselijk tarten en maak op deze mooie zonnige dag een uitgerekend in januari topic aan. A.s. zondag of maandag de punctie, terugplaatsing op 5 of 6 mei en dan ben ik dus uitgerekend rond 22 januari. We gaan er gewoon lekker positief vanuit dat dit gaat lukken. :toothy4: En zo niet, dan toch :Whdatk: Wie komt me gezelschap houden?

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hihi Henne!

 

Ik las al dat je heel veel follikels hebt (en daar zitten echt wel een boel echt goeie eitjes bij, lang leve Menopur!)

 

Dus helemaal niet gek dat je vertrouwen hebt in januari 20ELF!

 

 

 

Succes!

 

 

 

Groetjes, Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi januari meiden,

 

 

 

Haha...ik had me al aangesloten bij de december meiden, maar ik denk dat wij, als alles goed gaat natuurlijk, in januari 2011 gaan bevallen..... Vandaar dat ik me hier ook even meld.

 

 

 

Hoe gaat het hier verder met de meiden, nog weinig actie zo te zien..... Henne, Nathalie en Elvira voor jullie nu een spannende tijd! Henne heel veel succes morgen met de TP! En Nathalie en Elvira jullie moeten nog even wachten dat jullie mogen en kunnen testen. Hoe voelen jullie je?

 

 

 

Met mij alles goed..... heb weinig zwangerschapskwaaltjes en dat maakt mij erg onzeker.... Maar goed, zolang ik geen enge dingen voel in mijn buik, is het voor mijn gevoel goed!

 

 

 

Groetjes Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaah en ik wil hier ook heel graag volgende week jullie komen vergezellen!!!!! Ik zit nu vandaag op wachtdag 7, bijna wachtdag 8.... eind komt in het zicht :)

 

Maar ik durf niet zo goed op de feiten vooruit te lopen, dus ik meld me nu en hopelijk volgende week weer!!

 

Succes met wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi januari meiden,

 

 

 

Haha...ik had me al aangesloten bij de december meiden, maar ik denk dat wij, als alles goed gaat natuurlijk, in januari 2011 gaan bevallen..... Vandaar dat ik me hier ook even meld.

 

 

 

Hoe gaat het hier verder met de meiden, nog weinig actie zo te zien..... Henne, Nathalie en Elvira voor jullie nu een spannende tijd! Henne heel veel succes morgen met de TP! En Nathalie en Elvira jullie moeten nog even wachten dat jullie mogen en kunnen testen. Hoe voelen jullie je?

 

 

 

Met mij alles goed..... heb weinig zwangerschapskwaaltjes en dat maakt mij erg onzeker.... Maar goed, zolang ik geen enge dingen voel in mijn buik, is het voor mijn gevoel goed!

 

 

 

Groetjes Hanneke

 

 

 

 

 

Hoi Hanneke

 

Ja is ook slopend dat wachten.... ik heb al wel sinds paar dagen ongikrampen met vlagen en last van zere boobies en je ziet de aders ook inene erg goed die in de boobies zittenen ook een maat groter:p dat is dan wel een voordeel als je niet zo groot bevoordeeld bent:)hihi dus hopelijk is dat een goed teken,maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden met al die hormonen dus nu nog een weekje geduld hebben

 

Hoe is het verder met jou?

 

 

 

Liefs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een positieve gedachte! Eigenlijk zou ik het ook graag zo positief zien, en me hier met veel plezier aanmelden...

 

Maar ben nog wat terughoudend eigenlijk, hopelijk kan ik me volgende week dus bij jullie voegen!

 

Succes met wachten en hopelijk zie ik jullie hier allemaal terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

 

 

@Henne: gefeliciteerd met je 2 top emmy's! Hou ze binnen.... en dan over9 maanden één of twee mooie baby (s). Nu nog even door die zware wachtweken heen zien te komen....

 

 

 

@Sonja en Mariette: ik hoop voor jullie dat jullie ook een januari 2011 mama mogen worden!! Ik zou zeggen: jown the club!

 

 

 

@Elvira: tja, dat wachten is slopend.... maar wachten tot de 1e echo na een positieve test is nog veeeeeel slopender! Geloof me, ik zit er midden in, en het is killing!! Ik "kijk" de tijd vooruit, maar helaas gaat deze niet sneller! Met mij gaat het goed. Voel me niet zwanger, en daar word ik onzeker van! Gisteren gestopt met de utrogestan bolletjes, en nu meen ik werkelijk dat ik ongesteld moet worden (dit zit tussen mijn oren!)

 

Voel van alles en dan weer niets..... Mijn boobs deden ook erg veel pijn, zeker net na de tp. Maar geleidelijk aan werd dat steeds minder, en nu voel ik ze nog maar een klein beetje..... Goed of slecht teken?? Tja, de een voelt heel veel en heeft heel veel klachten en een ander voelt helemaal niks. Maar de spanningen lopen bij mij behoorlijk op! Nog ongeveer 1,5 week tot de echo.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne, Henne de "zuster" toen mijn man verhoging had gehad??? Haha! Dus Voorburg (daar waren jullie toch naar overgestapt?) heeft goed resultaat geboekt bij jullie! Wat geweldig... Enne...17 mei is onze trouwdag en ik ga heel hard elke dag duimen dat het vanaf dit jaar voor jullie OOK een feestdag zal worden! Vanwege de positieve zwangerschapstest! Het is jullie zo gegund...

 

 

 

Geniet ervan en succes met de wachttijd.

 

Annema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Pleun!

 

 

 

En leuk dat er zoveel meer hoopvolle meiden zich hier melden. Han jij bent wel de eerste echte januari 2011 zwangere haha! Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in. Natuurlijk is dat maar een gevoel, maar wel een lekker gevoel. Ben nog vrij rustig ook, weet dat ik nog niks kan voelen dus haal me ook nog niks in m'n hoofd. Over een week praat ik vast wel anders. Maar ik ben vastbesloten om hier terecht te komen! :blob1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net ff uitgezocht wanneer ik uitgerekend zou zijn.

 

11-01-11. mooie datum toch?

 

maandag een bloedtest doen, dan weten we meer, maar die positieve test die op mijn nachtkastje ligt maakt me heel blij!!!

 

 

 

miep

 

 

 

ps wat is het idioot ver weg he, 2011????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt zeker nog heeeeel ver weg!!! Maar dat maakt niet uit, jij bent zwanger.... van harte gefeliciteerd!!!!

 

Je bent de 1e volgens mij die officieel hier op het bankje mag gaan zitten ;)

 

Geniet ervan.... ik hoop je te volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Volgens mij is het voor mij tijd om me hier aan te sluiten. Volgende week ga ik mijn 7e week in, kan t nog steeds niet geloven en vind het nog steeds eng dat het mis kan gaan.

 

 

 

Heel veel suc6 voor de wachtende meiden en ik hoop dat jullie je binnenkort bij mij kunnen aansluiten!

 

 

 

Liefs

 

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne,

 

 

 

Wat fijn voor dat je inmiddels je 4e poging achter de rug heb. Ik weet van vorig jaar dat je er eigenlijk een lunt achter wilde zetten maar toch voor een 4e IVF had gekozen, deze keer gaat het lukken echt! Je bent zo positief en hoop voor je dat je het geluk mag delen met andere meiden van dit forum die zwanger zijn.

 

Ik ben nog weinig op het forum sinds Abigail is geboren.... tijdtekort...hahahahh. Toch om de paar dagen kijk ik even snel of er nog nieuws is en toen zag ik toevallig dat jij inmiddels op het wachtbankje zit.....ik wens jou en uiteraard alle andere dames die met IVF / ICSI bezig zijn hééééééééél veel geluk en sterkte, alles is zo de moeite waard....

 

 

 

Liefs van Dinky, mammie van Abigail (geb: 14-02-2010)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden