Ga naar inhoud

Progynova en Utrogestan


Gast Nessie

Aanbevolen Berichten

Wie is er bekend met Progynova en Utrogestan ......

 

 

 

Morgen heb ik een tp als onze laatste cryo goed ontdooit.

 

 

 

Maar nu heb ik sinds gisteren dat ik bloed verlies, het lijkt wel of ik ongesteld word.

 

Het was eerst heel licht roze maar het word donkerder.

 

 

 

Heb ook buikpijn.

 

 

 

Dit is mij nooit eerder gebeurd en heb er ook nog nooit iemand over gehoord.

 

 

 

Wat moet ik doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door de progynova kan je doorbraakbloedingen krijgen (volgens bijsluiter) maar het lijkt mij inderdaad niet goed icm een TP... Zou zoals Chris al zei morgen gelijk maar bellen met het ziekenhuis. Ontdooien ze het cryootje morgen pas, of is het vandaag al uit de vriezer gehaald? Ik duim voor je dat het allemaal goed komt ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bij ons in dit soort situaties de babyafdeling bellen om tch een gyn. te pakken te krijgen. Het lijkt mij een hele belangrijke situatie. Of je belt het ziekenhuis dat je absoluut een gyn. wil spreken. Er heeft er altijd een dienst! Je cryo hangt ervan af dus gewoon bellen!! Succes Joy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste nieuws....

 

 

 

Vanmorgen direct gebeld, moest direct komen.

 

Tja het kan gebeuren en bij mij gebeurde het dus.

 

Nu stoppen met alle hormonen en dan binnen 2 dagen ongesteld.

 

En dan weer opnieuw beginnen.

 

 

 

Was er dus optijd bij vanmorgen en ze waren nog niet aan het ontdooien.

 

 

 

Wel weer een teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah Nessie

 

 

 

jammer dat de tp niet doorging maar je was er gelukkig net op tijd bij!!!!

 

de teleurstelling zal er zeer zeker zijn maar je waardevolle cryo is gelukkig bespaard gebleven

 

 

 

Alvast succes met je volgende tp!

 

 

 

groeten

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde gehad een dag voor terugplaatsing in januari dit jaar.

 

Helaas waren we te laat en was de cryo ook al ontdooit.

 

We hebben de tp wel door laten gaan en ook niks gezegd.

 

Maar het liep wel compleet mis. Meteen de 5e dag na tp verloor ik al flinke stolsels.

 

Maar volgens de gyn. had dat te maken met een vroege innesteling en snelle loslating, omdat m'n hcg op dag 7, 4,5 was. Er was dus wel iets gebeurd?

 

Daarna braken de bloedingen echt goed door. Het verloop was ongeveer hetzelfde als na de MK in november.

 

 

 

Ik weet dus niet precies waar het van gekomen is.

 

 

 

Gelukkig waren jullie er in ieder geval op tijd bij Nessie!!

 

 

 

Succes met de volgende poging.

 

 

 

Gr.

 

Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden