Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei


Gast Paula

Aanbevolen Berichten

Hallo dames!

 

 

 

Voor je het weet is april voorbij (eerst nog even Koninginnedag vieren :icon_king:) en ... jahoor en dan is ook al weer mei aan de beurt! Ik hoop dat dit een mooi lijstje gaat worden met vele groene namen uiteindelijk.

 

 

 

:drunken_smilie:

 

 

 

Groetjes,

 

Paula.

 

 

 

Testlijst MEI

 

Paula - TP 16 april - Test 1 mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik lig in bed, moest me rustig houden zo lang ik nog last had van mijn buik (lees: eierstokken). Ik had heel veel follikels en sinds dag 6 van de Gonal F al fikse buikpijn. Tot de dag na de punctie heb ik rust gehouden en daarna 1,5 dag gewerkt en toen de terugplaatsing.

 

 

 

Ben soms nog misselijk van de pijn, maar gelukkig liet de echo tijdens de terugplaatsing verder geen bijzonderheden zien. Ik vond het wel bijzonder dat we op de DIGI POLI van het UMCN Radboud al naar de Emmy konden kijken:

 

 

 

vHPMi.jpg

 

 

 

Maris kom me maar snel gezelschap houden, ik hoop dat jouw 3e ICSI "3x scheepsrecht" is.

 

Maandag heb jij de 3e FM hè?

 

 

 

Groetjes,

 

Paula.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe, hij is al aangemaakt!!

 

 

 

Jaaaaaaah, ik hoop hier in mei ook te komen zitten :) Dat hoopte ik bij wachtbankje maart ook, maar toen kwam het niet tot een tp, omdat er geen bevruchting was :-S

 

 

 

Maar ik blijf positief en in mei kom ik jullie hier gewoon vergezellen :-)

 

Morgen heb ik mijn 1e FM, eerst maar eens op naar een mooie eierhandel.

 

 

 

Alle meiden die hier ook komen te zitten: nog even succes met de behandeling en tot gauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sonja wat spannend voor je, ik hoop op mooi nieuws morgen.

 

 

 

Super leuk dat je al komt kletsen hier!

 

 

 

Groetjes en ik wacht met spanning je berichtje af morgen!

 

 

 

Paula.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ramona26

Hoiiii,

 

 

 

Ik wil ook graag op het mei bankje!!!:bf_new:

 

Heb gister een tp gekregen van 2 top emmy's

 

en mag ook 1 mei testen. We gaan gelijk op Paula.

 

 

 

Succes met wachten!!!:waiting:

 

 

 

liefs Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Paula en Ramona, jeetje, jullie zitten echt op het randje!! Spannend hoor meiden!!!

 

 

 

@ Paula, wat bijzonder om een foto te hebben van je emmy, lijkt me supergaaf. Vervelend dat je nog last hebt, houd maar lekker rust en we gaan voor een groene regel deze maand.

 

 

 

@ Maris, succes maandag bij je FM, hopelijk komt de punctie nu gauw voor je in zicht.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden,

 

 

 

Heel erg veel succes! vorige maand mocht ik het bankje openen met nog een aantal meiden en ben alweer bijna 7 weken zwanger..ik weet nog goed hoe ik in spanning zat.. ik ga voor iedereen heel hard duimen:)

 

 

 

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeyyy... Sonja! wat goed om te lezen dat je weer bent begonnen!! Bij jou wordt er nu ICSI gedaan toch? Ik zal voor je duimen...

 

 

 

Zelf heb ik a.s. donderdag de uitgangsecho voor hopelijk een tp van 2 cryo's ergens over 1,5 week ofzo.... Dan kom ik hier ook op het bankje & tot die tijd lees ik wel mee hoor!

 

 

 

Duim, duim, duim....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Judith,

 

 

 

Ja, ben weer begonnen, was nog ff spannend, maar we gaan er weer voor :)

 

Gezellig dat jij over 1,5 week ook hier komt zitten, dan ben je eerder dan ik.

 

Maar je houdt vast wel een plekje, voorverwarmd en al, voor me vrij :-P

 

Jij ook heel veel succes met deze poging en hopelijk wordt dit een maand met positief resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!!

 

 

 

Ook ik hoop hier plaats te kunnen nemen.A.s maandag de echo en zoals het er nu voor staat woensdag de punctie en zaterdag de terugplaatsing.

 

Dus ben zo benieuwd!!!!

 

Op naar een groen wachtbankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ramona26

Hey Dames,

 

 

 

Ohww de 1ste wd zit er bijna op!! :laugh:

 

Heb nog lekker( nou ja) last van mn eierstokken,punctie was dit x ook best pijnlijk. ach zeg maar zo tis voor een goed doel.

 

 

 

@ Sonja81,Zjoediezzz:,Bianca1,maris83: Dames heel veel succes! We gaan voor een heeeeeel moooooooooi groen groen groen Bankje:wav:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik denk ik ga eens kijken of er al een wachtbankje voor mei is aangemaakt, en ja hoor. Dus ik wil me graag aansluiten. MAAR ik vind het nu al niet eerlijk dat ik 2 dagen langer op deze bank moet hangen dan Paula en Ramona. Pff, alsof die weken al niet lang genoeg duren. Nou ja, zolang we maar allemaal mooi groen worden op deze bank maakt dat ook eigenlijk niet uit.

 

 

 

Ik heb in het voortraject bewust niet op het forum gezeten (bij de 1e poging wel gedaan) om te proberen er iets minder mee bezig te zijn. Aangezien ik de vorige keer zo ellendig ziek ben geweest van die hormonen allemaal. Nu is het allemaal wat soepeler verlopen tot aan de punctie dan.

 

 

 

Pff, wat is dat toch gruwelijk. Stimuleren ze extra lang door voor optimaal resultaat, kunnen ze niet alle follikels aanprikken. Te riskant. Maar goed, gelukkig hebben ze er nog 16 uit weten te halen. Maar wat ben ik ziek geweest de afgelopen dagen, ze denken dat ze mn darmen geraakt hebben. Kon niks meer binnenhouden.

 

 

 

Gelukkig gaat het nu weer een beetje beter en zo'n dieet van crackers met appelsap werkt wel, de kilo's vliegen er af ;)

 

 

 

Zo het is een heel verhaal geworden, even wat frustraties van me afschrijven, SORRY daarvoor.

 

 

 

En dames allemaal succes met wachten!!!

 

 

 

Knuf Nathalie

 

 

 

 

 

Testlijst MEI

 

Paula - TP 16 april - Test 1 mei

 

Ramona- TP 16 april- Test 1 mei

 

Nathalie - TP 16 april - Test 3 mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, kom ook alvast wat meelezen.

 

 

 

Ben gisteren (een week eerder dan normaal) ongesteld geworden dus maandag maar naar UZ Gent bellen voor de planning van de cryo. Heb besloten om het weer met ovulatie testen te gaan doen. Gewoon bellen op de dag van de positieve test en dan de datum horen van de tp. Heb geen zin om er heen te rijden voor een echo en al voorbij mijn eisprong te zijn of nog te vroeg en weer bloed laten prikken of pregnyl te moeten zetten. Gewoon helemaal moedertje natuur.

 

 

 

Als alles meezit kom ik officieel rond 5 mei op het bankje zitten. Tot die tijd lees en leef ik alvast met de wachtenden mee.

 

 

 

Succes meiden en op naar een groene meimaand.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom allemaal!

 

 

 

Nathalie, waarom moet jij 17 dagen wachten?

 

Lange cyclus? Regels ziekenhuis?

 

 

 

Groetjes,

 

Paula.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ramona26

Hoi Dames,

 

 

 

@ nathalie80 gooi al je frustraties er maar lekker uit, daar is deze forum toch ook voor! Meid Succes met wachten. maar dus zo te lezen oook een beroerde punctie gehad! Had je wel goeie pijnbestrijding dan? infuus?

 

Punctie is ook zo lekker vrouwonvriendelijk haha! ,maar ben allang blij dat het zo kan!

 

 

 

@ witje: We houden een plekje voor je vrij!! er is ook nog plaats zat hoor. je mag kiezen waar je wilt zitten:36_1_13:

 

 

 

Fijne zondag meiden!! en op naar een groen bankje!!

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

 

 

Het begint hier alweer gezellig te worden, leuk, leuk!!

 

 

 

Nou ik had vandaag mijn 1e FM!!! Het gaat nog niet zo snel, in totaal nu 9 follikels allemaal een grootte van 9-10 mm.

 

Woensdag heb ik mijn 2e FM. Dus ik vermoed dat ik mijn punctie nu later heb dan 25 april, of ze moeten een groeispurt gaan maken, dan kan het nog :-)

 

 

 

Alle 'nieuwe' meiden welkom!!! Begint hier al lekker warm te worden:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames het word hier gezellig druk volgens mij en met uiteraard heel veel groene regels het kan toch niet anders in zo'n mooi mei maand.

 

Met dit lekkere weertje erbij moet het goed komen.

 

Succes iedereen. Ik kan niet wachten tot ik eind van de week mag aansluiten (hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden