Ga naar inhoud

Wie staan ook aan het begin traject in Geertgen?


corina

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal.

 

 

 

Ik ben Corina 32jr en bij mij is zwangerschap alleen mogelijk via ecd.

 

Nou hebben wij 8mrt ons eerst gesprek gehad bij geertgen en 6 april de volgende.

 

 

 

Nou lijkt het mij fijn om ervaringen uit te kunnen wisselen, nou vraag ik mij af wie er ook aan het begin van dit traject staat?? wel of niet bij geertgen

 

 

 

Ik hoop hierop reactie te krijgen.

 

 

 

Groetjes Corina.

 

 

 

PS. vraagje hoe krijg je een mooi lijstje onderaan je tekst? zoals er bij meerder staan met tp, datum testen enzo.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey Corina,

 

Hier geen ECD maar wel uitleg over de handtekening:

 

Ga naar je linkerscherm en selecteer: Gebruikersinstellingen. Dan zie je weer aan de linkerkant: wijzig handtekening en kun je een handtekening maken. Dit is het lijstje. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!! Wordt inderdaad spannend! Maar ik heb er een goed gevoel over.

 

Jij heel veel succes met het traject! Ik hoop dat je hier een aantal lotgenoten zult vinden. Volgens mij komt dat wel goed, er lopen er een aantal rond!!

 

 

 

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Chantal,

 

 

 

Zal ik wel nodig hebben over een kleine 2wkn moeten we voor de tweede keer naar Geertgen vind het nu al reuze spannend en een beetje eng maar goed allemaal voor het goede doel.

 

Alleen meiden die ook aan het begin staan hebben zich nog niet gemeld helaas.

 

 

 

Chantal geniet van je zwangerschap.

 

 

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta in het begin van het traject. Nog meer aan het begin als jou, alleen van de andere kant. Ik ga doneren. Wij gaan naar het VU. IK vind het reuze spannend en er zijn ook dingen waar ik tegenop zie.

 

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik sta ook aan het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

@ Pulletje: je bent een :angel10: dat je wil doneren, lijk mij idd voor jouw ook

 

spannend. SUCCES als je wilt kunnen wij elkaar wel op

 

hoogte houden.

 

 

 

@Noanoa: Idd ecd is eiceldonatie dat is bij ons helaas de enigste optie

 

omdat ik het syndroom van turner heb.

 

Hoe bevalt jouw Geertgen?? Mijn eerste indruk is prima ze zijn

 

allemaal heel vriendelijk en begripvol.

 

 

 

 

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corina Lijkt me leuk. Ik zal onwijs voor je duimen dat je in 2011 mama gaat worden.

 

En ben echt geen engel hoor. Ik heb juist geluk dat het mij is gegund om dit te doen. En heel veel eigenschappen die het ruim compenseren om een engel te zijn. Voel me dan een beetje beschaamd. Ik ben bevoorrecht en heb geluk gehad meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel pulletje voor het duimen en ik hoop het ook zo dat ik in 2011 mama mag worden.

 

En ook gewoon om z'n wonder mee te mogen maken.

 

Ik begrijp het ook wel hoor dat je niet als engel gezien wil worden, maar voor mij en misschien voor meer vrouwen die in zo'n situatie zitten voelt het wel zo.

 

Iemand die dat over heeft voor een ander om ook de kans te gunnen om papa en mama te worden, is gewoon geweldig.

 

 

 

Wanneer heb jij een afspraak staan?? Of moet je die nog maken??

 

 

 

Groetjes Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ouders gaan dit weekend naar Spanje om hun laatste cryo terug te laten plaatsen. Mocht dit niet lukken, moeder heeft er weinig vertrouwen in, dan gaan we elkaar ontmoeten en vrij snel naar het VU. Maandag is als het goed is de terugplaatsing, erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

 

 

 

Ik ben met deze topic begonnen om zo mijn ei kwijt te kunnen waar ik ook absoluut geen spijt van heb, maar het komt niet echt van de grond ondanks de paar lieve reactie's.

 

 

 

Nou ik heb ik ondanks ik blij ben met deze forum want ik lees heel veel waardoor ik veel informatie heb opgedaan, heb ik toch het gevoel dat ik me een beetje verloren over het forum zit de surfen.

 

 

 

Heeft iemand een idee met wat soort topic ik kan beginnen?? Of bij welke topic ik wel terecht kan??

 

 

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corina,

 

 

 

Vind het jammer dat je niet meer respons krijgt, maar misschien zitten er op dit moment weinig mensen in dit traject die op dit forum zitten?

 

Anders had je echt wel meer reacties gekregen denk ik.

 

Weet niet of je een andere titel wil proberen?

 

Misschien iets van: "Alleen ecd is een optie om zwanger te raken" ofzo?

 

 

 

Succes nog verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Wish,

 

 

 

Ik denk ook wel dat je gelijk heb, en ik vind het ook idd erug jammer maar ook logisch want als er geen of weinig mensen in dat traject zitten kunnen we ook geen ervaringen uitwisselen.

 

 

 

En ik kijk het nog wel ff anders aan en anders begin ik misschien met een andere topic het onderwerp die jij aangaf vond ik een hele goeie.

 

 

 

Gr.Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik snel meer nieuws heb. Ben zeker ook heel geïnteresseerd hoe het bij jou zal gaan.

 

Volgende week of de week erna weet ik meer.

 

Maar duim hier heel erg voor jou dat je wondertje er gaat komen.

 

Nu is het bij ons nog rustig.

 

Ik heb hier ook veel info opgedaan.

 

Je kan hier ook jouw dagboek bij gaan houden net als Tjoender en Chantal. Ik zie dat zij ook veel respons inmiddels hebben.

 

En ik zal je zeker in de gaten houden ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan. En hoop dat ik met je mee mag juigen aan de zijlijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje pulletje voor je lieve reactie en een dagboek bijhouden is ook een goed idee, maar ik wacht het nog heel ff af en dan ga ik wel misschien een dagboek bijhouden of een andere topic beginnen.

 

 

 

Liefs Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En 6 april je volgende gesprek. Hoor je dan wanneer je wanneer er wat gaat gebeuren of ga ik dan te snel?

 

 

 

Je gaat dan iets te snel want na 6april komt er weer een afspraak met de psycholoog en dan mag ik ws met medicijnen beginnen en dan hopen dat ik dan na 8wkn med.slikken ontvangst klaar bent.

 

 

 

Ene gesprek met psycholoog gaat over zaaddonor( wat mijn man dan wordt) en het andere gesprek gaat dan over eiceldonatie.

 

 

 

Groetjes Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corina,

 

 

 

Helaas zijn hier ziet zo heel veel mensen die ECD doen misschien kun je je aanmelden bij Freya besloten forum voor mensen met ECD en daar is veel info en alleen maar mensen die ECD doen.

 

 

 

Misschien heb je er wat aan.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meisjes,

 

 

 

Ik ga ook starten met het ecd traject en vind het ook lastig om info uit te wisselen. Chantal had mij ook de tip van Freya gegeven alhoewel ik die site heel lastig vind om er iets te vinden omdat er te veel lopen, niet echt een onderwerp waar gewoon de verschillende mensen inzitten en de ervaringen delen.

 

 

 

Dus corina misschien inderdaad een nieuw topic opzetten vanaf het begin van het traject nu, wij gaan nu naar spanje valencia 16 april voor ons gesprek aangezien onze gekende donor helaas niet geschikt was en ik te oud ben om in NL te kunnen gaan met anonieme donor, de wachtlijsten zijn veel te lang.

 

 

 

Groetjes,

 

Mineut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden