Ga naar inhoud

Wachtbankje April


eslief

Aanbevolen Berichten

heeey meiden,

 

 

 

Dan zijn we alweer toe aan April.

 

Ik zag dat er al wat waren die 1 april mochten testen dus dan maar gelijk een nieuw wachtbankje.

 

Morgen krijg ik TP en ik moest me gister al inhouden om geen wachtbankje te maken.

 

Dus bij deze zet ik me er toch op:

 

 

 

Eslief , TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

 

 

 

 

Groetjes esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

heeey lieve nath.. ik kan der niets aan doen..

 

het jeukte zo om het te doen..

 

ik dacht ach ik doe het gewoon.. er zijn al meiden die in april moeten testen..

 

Ik geloof er ook niet in dat het ongeluk brengt..

 

ik vind het alleen mega spannend!

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha, ik dacht ook, zal ik een toppic starten? maar gelukkig was eslief mij al voor.

 

Ik ga zo naar het ziekenhuis toe voor TP.

 

We zijn gebeld en volgens de dame aan de telefoon kunnen er om 14.00 uur (over 1 uurtje dus!) 2 TOPPERS teruggeplaatst worden en komen er 3 in de vriezer:silly-woohoo:.

 

 

 

Dus;

 

 

 

Eslief TP 19-03, 1 Emmy Testen 2-04

 

Zomer 71 TP 18.03 2 Emmy's Testen 1.04

 

 

Ik vind het nu al spannend, dit is de eerste keer dat ik mijzelf op een wachtbankje zet...

 

 

Wie volgen?????

 

 

Gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

 

als mijn :eskimo02:goed terug komt van antartica en nu weer zin heeft in zomerse temperaturen dan kom ik rond volgende week vrijdag ook weer gezellig hier zitten

 

heb besloten om maar wat af te zien door t met blote billen zonder kussentje te doen mss dat dat beter helpt

 

 

 

 

 

:goodluck:

 

voor alle dames van april

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, en dan zie je ineens weer dat je steeds maar moet incasseren tijdens dit proces.

 

Vanmorgen kregen we goed nieuws te horen, 2 toppers en 3 in de vriezer.

 

En net in het ziekenhuis.... geen 1 in de vriezer!

 

Nou ja, wel de 2 goede gekregen, maar toch was ik wel effe van slag.....

 

Maar goed, 2 emmy's in de buik en nu maar wachten.

 

 

 

 

 

Gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

awhh zomer dat is echt balen! wat jammer zeg!

 

Maar je hebt 2 keurige emmy's in je buik en die gaan vast hun best doen..Jammer dat er geen cryo's zijn voor een broertje of zusje later maar het is niet anders..Ik kan me wel voorstellen dat de klap hard aankomt..Ik vind het ook wel erg jammer dat er geen cryo's zijn.Zelf ben ik stiekem toch nog bang voor slecht bericht en dat er niets terug word geplaatst.. ben blij als het morgen voorbij is

 

 

 

Nou lekker broeden op de 2 mooie in je buik!!raar he dat je nu gewoon zwanger bent

 

:goodluck:

 

 

 

Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker broeden op de 2 mooie in je buik!!raar he dat je nu gewoon zwanger bent

 

 

 

Nou, zo kijk ik er nog maar niet tegenaan. (zelfbescherming!)

 

Maar het is wel een raar idee dat we nu met zijn 2en het ziekenhuis in zijn gegaan en met zijn 4en eruit!

 

Op naar de snel voorbij gaande wachtbank, alleen maar groene regels en over 9 maanden een geboortegolf!

 

 

 

gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet het maar zien zoals voor jouw het fijnste is..

 

 

 

Ik vind het gewoon vaag dat je "zwanger" bent van iets wat dus zal uitgroeien tot een baby..ook dat je nu gewoon al dingen niet mag eten etc.. ik blijf lekker positief:)

 

Ik ga me lekker zwnager voelen en er van genieten.. en als het straks toch fout gaat kan ik nog zooww lang treuren:)

 

 

 

morgen terugplaatsing.. ik ben benieuwd hoe ze het doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes van april..

 

 

 

Heel veel sterkte en geluk deze maand!

 

 

 

Zomer; ik had tot mijn grote teleurstelling ook geen cryo's. Je emmy's weten dat dit momenteel je enige kans is, dus ze zullen blijven plakken...:gekruiste vingers 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jullie hebben wel gelijk, het is nu eenmaal zo dat er 2 TOP emmy's in mijn buik zitten en dat ik net toch bij de varkenshaas even goed keek of het niet te rose was.... (wie houd ik voor de gek met mijn zelfbescherming????)

 

 

 

Ik ga ook maar ervan uit dat het nu geslaagd is en dat ik begin december ga bevallen!!!!

 

Enne Kyra, mooie gedachte dat ze het weten en extra hun best gaan doen.

 

 

 

Dus; toch maar een beetje meer hopen dan?

 

 

 

gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzow!! positief blijven is het halve werk:)

 

ik moest stiekem wel lachen bij je stukje over het vlees;)

 

Wij gaan deze maand gewoon voor een heel groen bankje..

 

 

 

@kyra inderdaad een mooie gedachte die houden we vast.. ik heb ook geen cryo's denk ik omdat ze dat al zeiden.. dus deze gaan gewoon super hun best doen..

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

 

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Lonneke,TP 17-03, 1 emmy, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

 

 

 

 

Dames, zullen we afspreken dat dit een heel dik bankje gaat worden...

 

:pregwalk:

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat Es.

 

Heb vandaag weer een halve dag gewerkt, maar merk dat ik soms wat afwezig ben. Weet niet of dit de utrogestan is of het uitkomen van spanning ofzo..

 

HAd vannacht ook echt slecht geslapen, alles wat mis kon gaan ging mis...

 

Maar ja wel wat minder steken in m'n buik.

 

Krijg wel al de hele dag te horen dat ik een soort gloed over me heen heb...

 

Tja mijn antwoord is dan: zal wel door de laatste hormonen komen hihihi

 

 

 

En jij al erg gespannen of relaxed??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

 

 

 

wil van de week ook bij jullie op het wachtbankje....

 

 

 

ben wel een beetje vroeg krijg zondag me punctie pas maar toch ik verwacht wel dat ik op het bankje kom hihi

 

 

 

tot van de week

 

 

 

op naar een heleboel positieve tesen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

 

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Lonneke,TP 17-03, 1 emmy, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

Marielle, TP 18-03 1 Emmy (cryo), Testen 2-04

 

 

Dames, ik heb mezelf erbij gezet, iedereen heel veel succes!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden