Ga naar inhoud

Dun baarmoederslijmvlies en cryo's


Nika

Aanbevolen Berichten

Mijn baarmoederslijmvlies wordt niet dik. Tijdens de ivf pogingen uiteindelijk wel, maar anders niet. Ik vraag me af hoe dat gaat tijdens de cryo tp. Zh wil dan geen extra medicijnen geven, maar ik neem aan dat ze niet terug plaatsen als het te dun blijft. Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee maar wat is te dun?? Hier in Gent hanteren ze minimaal 7 mm zei ze vorige week.

 

 

 

Hier op het forum zijn er meiden die hun bms zagen verdikken na het gebruik van tarwekiemolie capsulles. Wellicht een optie??

 

 

 

Succes meid, altijd vervelend om in zo'n onzekere tijd te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Dun is rond de 5. Heb een jaar lang ovulatie inductie gedaan, en toen is het maar een paar keer goed geweest, maar meestal dus rond de 5. Echt dun dus. Tarwekiemolie capsules slik ik nu ook inderdaad. Verder heb ik acupunctuur gedaan om de doorbloeding in de baarmoeder te stimuleren (hielp niets) en nu osteopathie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb ook tweemaal een cryo terugplaatsing gehad (tweede keer raak) maar moest voordat de terugplaatsing plaatsvond naar het ziekenhuis om te zien om mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was. Ik had daarentegen wel stimulatie door middel van hormonen (dit doen ze altijd in den bosch) en het moest inderdaad 7 zijn. Bij mij was dit wel steeds het geval dus kreeg ik gewoon de terugplaatsing.

 

 

 

Ik zou het toch nog eens overleggen in het ziekenhuis.

 

 

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat de osteopatie gaat helpen. Waarom wil het ziekenhuis je geen medicatie ervoor geven dan???? Hebben ze daar een rede voor waar jij je in kan vinden?