Ga naar inhoud

onzeker in mijn WB


pleun79

Aanbevolen Berichten

dames vandaag heb ik echt effe een dip

 

en mss is daar geen rede voor maar vandaag zie ik t effe niet zitten

 

ik voel namelijk niets

 

mijn borsten doen geen pijn meer , worden niet dikker ,geen aders die te voorschijn komen ,geen verkleuring bij de tepels

 

mijn temp was 0.2 graden gezakt terwijl die de afgelopen dagen op 36.7/36.8 hing (wat ik al echt niet hoog vind )en vanmorgen zat ik nog maar op 36.5

 

mijn buik zitten geen steken in heeeeeel af en toe een gevoel of iemand er op duwd maar das echt een dof/zwak gevoel

 

ik ruik geen gekke dingen

 

ik val kilo's af (ben sinds de punctie 5 kilo kwijt )

 

en als laatste ben ik gisteravond mijn laatste bollen vergeten

 

ik had ze in de proppenschieter zitten en toen ik vanmorgen naar het toillet ging lagen ze nog in het fontijntje

 

dus dit kan er ook niet goed voor zijn

 

 

 

en ja ik weet geen bloed geeft moed

 

maar nu ben ik de moed even kwijt

 

ik denk dat het vanbinnen er nog wel zit maar dat het eitje aan het verschrompelen is en ik dus gewoon volgende week negatief ga testen

 

 

 

ik weet het niet meer

 

herkent iemand dit die toch zwanger is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Pleuntje,

 

 

 

Het zegt echt helemaal niks hoor dat je nu niks meer voelt. Veel van wat je voelt kan komen van de bolllen... En die ben je gister vergeten (wat echt helemaal geen kwaad kan) dus misschien klopt het dan ook wel dat je nu even wat minder voelt...

 

 

 

Maak je niet gek! hier een beetje positieve energie voor jou :aaaflowersmiley:

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Pleun,

 

 

 

Wat herkenbaar, ik voelde toen ook helemaal niets en las op het wb van alles, ik heb me toen niet eens aan gemeld zo overtuigd was ik er van dat het niet goed kon zijn wanneer je niets voelde, ik had me er bij neer gelegd dat dit ons ''oefenrondje'' zou zijn ... hoe groot was de verbazing toen ik een positest had, het zegt dus helemaal niets meid, het kan alle kanten op dus gewoon lekker door gaan met de proppenschieter (ik ben ze zelfs tot 2 maal toe vergeten) en hopen op het beste.

 

 

 

Liefs Dani

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lieve Pleun:positive energie:

 

Als aller eerste een hele dikke knuffel met heel veel positive energie en hoop vertrouwen naar jou en voor jou.

 

Heb vandaag een beetje hetzelfde verhaal dus zou wel kunnen indenken in hoe jij je voelt nu. Ik voel zelf helemaal niks namelijk.. Ik probeer het zelf een beetje los te laten en vertel mezelf dat ik het pas zeker weet als over een tijdje de testen echt uitwijzen. Tjah kunnen we anders?

 

Ik weet natuurlijk niet hoe goed jij jouw lichaam kent in dit geval, maar overal om je heen hoor je verschillende dingen over hoe de ervaringen van vrouwen zijn. Sommige voelen niks en zijn toch zwanger... Dus geen peil op te trekken.

 

 

 

Dit vertel ik mezelf de hele dag hahaha. Misschien heb jij er ook wat aan. Even een gerustellend woordje. Misschien kunnen we onze teleurstellingen voor het moment als het echt daar is bewaren. En nu genieten van de mogelijkheid dat we zwanger zouden kunnen zijn toch?

 

 

 

 

 

Liefs Bengel

Link naar reactie
Delen op andere sites

bengel effe wat totaaaaaaal anders je ticker klopt niet het duurt geen 11 maanden meer tot 12-3 dat is nog maar 9 dagen

 

dus je hebt ergens je tijdsinstellingen niet goed staan

 

 

 

maar dames bedankt voor juliie steun

 

het helpt toch wel om hier je hart te luchten en van jullie zulk respons te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Pleun...

 

 

 

Heb je net ook al in een andere topic geantwoord, maar nu weer.

 

 

 

Ik voelde in de eerste week helemaal niets!!

 

Na de punctie (en dagen na de tp) had ik gezwollen borsten, was ik misselijk, humeurig. En ik wist dat dat niets met een eventuele zw. te maken kon hebben, dus ik heb er ook niet veel aan opgehangen.

 

 

 

Na verloop van tijd voelde ik niets meer!

 

Helemaal niets!

 

Er waren momenten dat ik zeker wist dat het niet goed zat..

 

Tot dat ik een paar dagen voor testen in de spiegel keek ( ik voelde niets anders dan anders) en ineens enorme aderen op mijn borsten zag. Toen wist ik zeker dat ik posi zou testen.

 

 

 

Wat iemand anders ook schreef, veel van wat je voelt zijn bijwerkingen van die mutsenbollen.

 

Ook ik heb ze 2x niet geschoten...

 

 

 

Dat je na een week niets meer voelt, heeft volgens mij ook te maken met het feit dat het na de punctie weer rustiger wordt in je lijf.

 

 

 

Sterkte....en visualiseer die baby! Geef de moed niet op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik droom echt iedere nacht van mijn baby

 

kan dr al bijna uittekenen (al kan ik niet tekenen )

 

en ja ik blijf vol houden dat het een meisje is weet niet waarom

 

 

 

ik zal mn best doen vandaag niet zo negatief te doen

 

ga zo mijn belasting laten doen dus das ook wat afleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja hihi waarom zou je het gewoon niet proberen om het uit te tekenen. Ookal zouden het gewoon vormen en kleuren zijn die voor jou je kindje symboliseren.

 

Misschien helpt je ook nog om door deze lastige periode heen te komen.

 

 

 

Vind het mooi wat Kyra zegt. Je kindje visualiseren.

 

Zelf schrijf ik elke dag een stukje naar het zieletje van ons kindje. Ik vertel ook vaak hoe welkom zij/hij is en welke processen ik door ga. Ik voel me eigenlijk al zwanger (al een tijdje) Meer geestelijk.

 

Hiervoor heb ik een mooie dagboek aangeschaft met gouden randjes. En het geeft me ook weer een opluchting, omdat ik ook mijn angsten relativeer hierin. Zo geef ik mijn donkere zijde ook een beetje de aandacht, zodat ik het niet weg hoef te stoppen. Maar vooral probeer ik positief te blijven denken.

 

 

 

Ik hoop dat je belasting ook goed uitvalt natuurlijk!

 

 

 

Veel liefs van Bengel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve, Lieve Pleun,

 

:blowkisses:

 

 

 

Zoals beloofd kom ik je positieve energie geven!!

 

Ik heb in een ander topic gelezen dat er iemand gestopt was met de bollen omdat ze dacht dat de ongie door zou komen.

 

Dit was niet het geval, ze is nu zwanger en heeft dus een aantal keren de bollen niet gebruikt.

 

 

 

De kwaaltjes die je hebt, mbt gevoelige borsten, die komen en gaan.

 

Daar kun je nu niks uit op maken.

 

Dat is het lastige van die ellendige wachtweken, het kan echt 2 hele verschillende kanten op gaan.

 

 

 

Lieve Pleun,

 

Hou moed, je bent al op de helft!

 

Ik persoonlijk temperatuur niet na de terug plaatsing.

 

Dit heb ik de eerste keer wel gedaan, maar dit gaf mij juist stress.

 

Het kan volgens mij wat afwijken door die bollen, dus ik doe dat niet meer.

 

 

 

En afvallen kan komen doordat je onzeker bent, je zorgen maakt of het gaat lukken of niet. Dit is ook logisch!

 

 

 

Kom op meid, ik tel de dagen met je mee af.......

 

 

 

 

 

 

 

:goodluck:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

 

 

Wat is dit nou? Gisteren nog zo gelachen enzo. Ik ben hier de zenuwpees niet jij, jij bent positief en je wist me gisteren zo goed te raken. Het is heel zenuwslopend dat weet iedereen hierzo. Niet nega gaan worden hoor. Net wat Wish ook zegt het komt en gaat die pijnlijke borsten. Er is gewoon geen peil op te trekken tot je weet dat die test positief is. Gelukkig heb je vandaag wat afleiding. Kop op he!

 

 

 

:positive energie:

 

 

 

Dikke kus en knuffels voor JOU!

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pleun,

 

Ik begrijp je onzekerheid... Ik voel me net zo! Enig verschil is dat ik nog steeds van alles voel, maar dat komt door de pregnyl bij mij. Nu hoef ik die gelukkig niet meer, maar dan verdwijnen ook die heftige zwangerschapskwaaltjes... Voelt erg dubbel!

 

Mijn temp was vanmorgen 0.1 lager, ik zat iedere dag op 37.1/ 37.2 en vanmorgen op 37.0. De laatste dosis gaat nu uitwerken en als die temp verder gaat zakken word ik vast ongesteld heb ik me in mijn hoofd gehaald... Wat een klote dagen dit!

 

 

 

Pfff... Ik was in eerste instantie zooo positief en nu ben ik zwaar onzeker! Moeilijk hoor...

 

 

 

Sterkte & gedeelde smart = halve smart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat van die temp die maakt me ook zo bang

 

als die zakt wordt je toch ongesteld

 

als hij nou morgen weer lager is dan denk ik dat ik echt een shit dag ga hebben

 

 

 

pfff

 

ja have smart alleen 1x jou halve en 1x mijn halve is toch weer 1 hele

 

pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleun, bij mij wilde de temp na 1 wachtweek ook niet echt stijgen... en halverwege week 2 opeens weer wel. Ook de borsten deden niet veel, zo tussentijds.

 

En dan had ik ook nog ongikrampen... en toch zwanger.

 

Het wachten is gewoon zwaar en wreed! En al dan geen symptomen zeggen nu nog niet zo veel.

 

Misschien heeft je emmie wel een week lekker rondgezwommen, alvorens het perfecte innestelingsplekje te vinden!

 

 

 

Volhouden!!

 

 

 

X Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou me helemaal vast aan die temp... ik ben niet te genieten op dit moment... De meest onzekere periode is nu aangebroken. Ik heb maandag en gister voor het eerst zitten huilen, ik denk dat er vandaag ook nog wel wat traantjes zullen komen, heb ik normaal niet zo snel, maar ik vind mezelf op dit moment erg zielig!! (moet er eigenlijk zelf om lachen nu...)

 

 

 

Aaaarrggghh....

 

 

 

@ Sandra: Cool die knuffel!!! die helpt zeker... thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wachtweken zijn gewoon ontzettend zwaar. Maar dat je niets voelt, wil helemaal niets zeggen. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden, want ik voelde helemaal niets anders dan anders.

 

 

 

Ik heb zelfs een volle kar boodschappen in de supermarkt laten staan omdat ik direct naar huis wilde omdat ik zéker wist dat ik ongesteld was geworden... en een dag later teste ik positief. Echt, ik wist niet wat me overkwam... Hoe moeilijk ook, probeer niet te focussen op wat je wel of niet voelt. Het is gewoon een moeilijke tijd.

 

 

 

Sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esk, bedankt! Je hebt helemaal gelijk, je kunt jezelf behoorlijk gek maken.

 

Ik mag zaterdag testen en de twijfel begint weer aardig aan te slaan! Het ene moment denk je: het zou toch ook een keer gewoon raak kunnen zijn? En twee minuten later zit je weer in een megadip dat het toch weer niet zal lukken... Heb dus ook nog geen test in huis want het zal toch wel niet...

 

Er zit maar 1 ding op en dat is gewoon afwachten...hoe moeilijk het ook is!

 

 

 

 

 

Pleun en de andere dames: heel veel succes!!

 

 

 

Groet Monthe

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Monthe & Esk: Echt zooo herkenbaar!!! Nu alleen nog maar 2 mooie streepjes op zo'n test! hihi... Ik ben benieuwd of ik het tot maandag vol ga houden? Ik denk dat er zondag al getest gaat worden, mjin hubbie is ook echt zo nieuwsgierig!

 

 

 

... nog maar een paar daagjes....

 

 

 

xx, Judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pleun,

 

 

 

Tijdens de wachtweken voelde ik soms vanalles en soms helemaal niets. Alleen een test geeft uitsluitsel. Wachten is zo moeilijk.. Vooral de tweede week. Ik wens je heel veel sterkte en succes. Nog eventjes volhouden...

 

 

 

:goodluck:

 

Zelf voelde ik op een gegeven moment aan dat ik ongesteld zou worden. Wanneer dat het geval is, wordt ik 's ochtends badend in het zweet wakker. Toen ik dat had, zette bij mij de menstruatie door. Achteraf wist ik dat ik nooit echte zwangerschapskenmerken had gevoeld, ik denk dat de utrogestanbolletjes ook klachten geven die kunnen lijken op zwangerschapskenmerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok effe niet zo slim mss

 

 

 

ik kon het na vandaag niet laten en heb getest met een ovulatietest

 

dit is wd 7

 

ja ik weet veel te vroeg

 

en ik krijg dus ook echt helemaal niets te zien

 

maar dit gaat nu ook enorm spelen in mijn koppie

 

 

 

heeft er iemand een rubber hamer over

 

zodat ik gewoon de komende 7 dagen in coma kan zijn

 

 

 

ik kan dit dus niet

 

dit wachten

 

deze enorme onzekerheden

 

deze twijfel

 

twijfel zit nu in mijn hoofd en ik krijg het er dus niet uit

 

en arjan krijg ik het niet uitgelegd

 

die zegt maar steeds ja wat verander je er aan

 

en zet het van je af want je weet nog niets dus laat het los

 

maar dit is mijn lijf en ik wil echt zoooooo graag positief testen

 

(ja ik weet t jullie allemaal ook )dat ik vandaag echt effe maf aan het worden ben

 

 

 

ik weet gewoon niet wat te doen met me zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Pleun, het is zooo herkenbaar voor mij. Heb mezelf ook lopen krenken met die rot temp! Je moet zo snel mogelijk stoppen met het jezelf moeilijk maken hoor meis!!

 

(ben een enorme ervaringsdeskundige in het krenken van mijzelf dus weet als geen ander dat je daarmee zo snel mogelijk moet stoppen!)

 

Zoals zo velen zeggen sommige voelen iets de ander helemaal niets!!

 

Dus probeer je niet gekker te maken deze laatste wachtweek.

 

Voor de ovulatietest is het nog te vroeg dus zou daar geen waarde aan hechten.

 

Hoop dat het goed gaat komen en dat we hier volgende week een heel positief verhaal van je gaan lezen! Zet 'm op!!!

 

 

 

Lfs Sanne :positive energie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben weer met 2 beentje op de grond

 

als je niets weet is er ook geen rede tot stressen

 

en geen bloed geeft moed

 

dus voorlopig zeg ik gaan we zo door met braaf wachten

 

want wat anders kan ik niet heb geen andere keus

 

het is overal nog veeeel te vroeg voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden