Ga naar inhoud

hoe snel merk je bijwerkingen


pleun79

Aanbevolen Berichten

bij kwam het ook vrij snel, maar wel allemaal te doen. Hoofdpijn ging meestal wel weg met een paracetamol. Moe: daar was maar 1 remedie voor: lekker op tijd het bedje induiken :-). Maar na 1 dag spuiten voelde ik het wel al. Zodra ik puregon erbij ging spuiten werd het een stuk minder.

 

 

 

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik al een half uur na de eerste spuit! Werd helemaal bleek en knallende hoofdpijn. Is die twee weken ook niet meer overgegaan. Maar zoals de andere dames al zeggen dat is niet bij iedereen zo. Ben je al begonnen met de deca? Spannend hoor Pleun, hoop echt voor je dat het meevalt met de bijwerkingen. Duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt een moment gehad dat ik dacht "nu beginnen de bijwerkingen". Ik heb wel een keer hoofdpijn gehad en toen dacht ik wel dat het een bijwerking zou zijn van de deca (aangezien ik echt nooit hoofdpijn heb). Moe was ik ook wel, maar dat ben ik ook wel vaker.

 

Niet iedereen heeft bijwerkingen of heeft er erg last van.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pleun,

 

 

 

Jij mag gaan starten vanavond? Succes!

 

 

 

Ik had na ongeveer 2 dagen spuiten van Deca last van hoofdpijn. Was wel goed te dragen hoor!

 

 

 

Dat je maar veel eitjes mag hebben straks.

 

 

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had erg snel last van de deca was eigelijk na een half uur al erg misselijk en heb ook veel last gehad van nachtelijk zweten.

 

Hoofdpijn kwam bij mij pas na een paar dagen en was eigelijk ook gelijk weer weg na het stoppen van de deca.

 

Daarna erg veel last van die mutsenbollen en de prognova.

 

 

 

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu al de hele dag een zeurend en knijpend gevoel in de buurt van mijn baarmoeder is dat normaal ?

 

is dat een gewone bijwerking van de deca of komt dat door de griep waar ik nu door geveld word

 

veranderd je weerstand ook door de deca?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleun,

 

Ik heb van de Deca alleen wat moeheid gekregen.

 

Verder geen bijwerkingen.

 

Van de Gonal-f ook geen bijwerkingen. En het is al eerder gezegd, snel na het injecteren van de vloeistof voelde ik ook m'n eierstokken werken.

 

Maar dat is echt een goed teken. Laten groeien die follikels!!

 

 

 

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het raar als ik denk dat de deca niets doet ?

 

ik had van te voren van alles gelezen over bij verschijnselen

 

hoofdpijn >heb ik niet

 

moe > heb ik niet

 

enorme emo > ben ik niet (heb vandaag een hele begrafenis uit gezeten zonder maar een traan te laten , terwijl ik normaal gezien wel moet huilen als ik al het verdriet van andere zie , nu helemaal niets)

 

sjachie > volgens mij niet (en ik heb het ook gevraagt aan mn vent ook zijn eerlijke antwoord was nee )(hij kan niet goed liegen ik zie het altijd aan hem)

 

kan het gewoon zijn dat het niets doet

 

vindt het maar raar dat ik helemaal nergens iets van merk

 

ja ik weet ik moet niet klagen maar ben gewoon bang dat het niets doet , dat het bij mij niet werkt

 

dat ik dus niet bezig ben voor een ukje

 

 

 

 

 

ahhhhhh

 

ok onzeker wordt ik er wel van is dat ook een symptoom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik weet ik blijf zeuren

 

maar ik heb een blaasje op mijn lip

 

en ik heb nog nooit een koortslip gehad terwijl mijn hele familie die met regelmaat heeft

 

is dit een koortslip ?

 

en kan dat door de deca komen of zit ik dingen te zoeken en komt het omdat ik nu de griep nog steeds heb

 

wordt je weerstand lager van deca?

 

ik kan er namenlijk in de bijsluiter niets over vinden

 

 

 

ik vindt het echt raar dat dit nu opeens komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vanaaf de 1e deca gezet en heb nu steeds een buik die opdaaid (zoals op een schommel die heel hoog gaat.) En ik ben steeds mijn verhaal kwijt als ik in gesprek ben met iemand. Geen idee of het door de deca komt, zo raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden