Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend februari 2010


svenja

Aanbevolen Berichten

Lonki /2e kindje/1e ICSI/ 8 februari

 

dev038pr___.png

 

 

 

Ursela / 2e kindje/ 2e IVF/ 10 februari

 

dev040pr___.png

 

 

 

Neel / 1e kindje/ 2e ICSI/ 19 februari

 

dev049pr___.png

 

 

 

hallo dames

 

 

 

nu gaat het spannend worden voor jullie.

 

 

 

ik hoop dat ik niemand vergeten ben laat anders even weten dan zet ik je er nog bij.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Haha

 

Nou als jullie op mij moeten wachten dan kan je nog wel even ik ga er van uit dat ik de 40 weken gewoon ga halen (mijn zoontje was erpas na 41 weken en 6 dagen).

 

 

 

Maar idd de tijd gaat snel Renee de kleine meid van jou is is ook alweer bijna 6 weken.

 

 

 

Komt goed allemaal kijk alleen op tegen de bevalling

 

Ik lees de laatste tijd alleen maar horror verhalen en heb zelf ook al niet zo'n al te beste ervaring achter de rug.

 

Daarom wordt het nu ook weer een zh bevalling onder begeleiding van de vk maar wel dat een gyn zo bij kan springen mocht het nodig zijn.

 

 

 

Maar zal regelmatig wat van me laten horen

 

Tot morgen

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Bedankt Lonki om mij ertussen te zetten want zoals je weet ben ikzelf niet zo handig. Wat leuk dat Svenja een febr. meldkamertje voor ons heeft aangemaakt, ik zal proberen actief te blijven maar ik heb steeds minder te melden. Volgende week woensdag weer voor controle tot de bevalling gaat dat hier zo door. Het ongeduld stijgt met de dag uiteraard en het druk maken over de bevalling doe ik nog maar niet en inderdaad de laatste bevallingen die we hier gelezen hebben zijn ook niet echt opbeurend, arme meiden! Dus maar afwachten wat voor pijn de weeën zijn, heb jij mazzel Lonki dat jij dat al weet (of juist niet)! Hebben jullie je ziekenhuistas al klaar staan? Elke dag zeg ik dat ik hem "even" inorde ga maken maar dan komt er weer niks van, mischien morgen....

 

 

 

Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dames

 

 

 

hoe gaat het hier. ik denk dat jullie je er niet al te veel zorgen om moeten maken in het januari topic hadden we gewoon allemaal iets raars met de zwangerschap en of bevalling. ga er vanuit dat die reeks met horror verhalen bij jullie stopt.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lonki /2e kindje/1e ICSI/ 8 februari Ziekenhuis bevalling

 

dev038pr___.png

 

Ursela / 2e kindje/ 2e IVF/ 10 februari

 

dev040pr___.png

 

Dinky / 1ste kindje / 13 februari

 

dev043pr___.png

 

Neel / 1e kindje/ 2e ICSI/ 19 februari

 

dev049pr___.png

 

Elena / 2-ling / 2e IVF - eiceldonatie / 9 maart / 25 februari ingeleid

 

dev067prs__.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames even ter gerust stelling, niet elke bevalling hier loopt zo dramatisch hoor, ik heb namelijk een droombevalling gehad, 'morgens en 's middags nog niets aan het handje en aan het begin van de avond een zoon rijker (zonder pijnstilling, knippen, scheuren, tangen of iets anders) dus het kan ook zomaar mee vallen. Lonki ik ben ook in Enschede bevallen, super geregeld daar en prachtige kraamkamers waar papa ook gewoon mag blijven slapen, leuk personeel ook, het was echt een hele leuke ervaring,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik ben de 16e uitgerekend, maar weet niet hoe ik het moet aanpassen. Onze kleine ligt in een onvolledige stuit en het wordt een stuitbevalling of een keizersnee. De gyns adviseren het eerste, dus daar willen we nu voor gaan. De definitieve beslissing moeten we nog nemen. Beide hebben voor- en nadelen. MAar we moeten echt zelf beslissen. Moeilijk!!

 

Mochten we toch voor een keizersnee gaan, dan wordt dat een week voor de uitgerekende datum gepland.

 

 

 

PS: Ik wil geen horrorverhalen lezen over stuitbevallingen e.d.!!

 

 

 

Groetjes,

 

Neel

Link naar reactie
Delen op andere sites

he neel

 

 

 

ik ken geen horrorverhalen over een stuitbevalling. alleen van horen zeggen dat het moelijker moet zijn dan een normale bevalling. ik vind het we stoer van je dat je ervoor wilt gaan en geen keizersnede kiest.

 

 

 

toen ik 35 weken zwanger was lag yari ook in een stuit maar hij heeft zich toch nog aan het eind van die week weten om te draaien. ik zij meteen dat ik geen stuitbevalling ga doen dus ik vind het erg knap van je dat je ervoor wilt gaan

 

 

 

heel veel succes.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik kom me ook melden. Haha lonki: ik zal mijn best doen om af en toe iets te schrijven. Is ook gewoon leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.

 

 

 

@Svenja, wat lief om aan ons te denken.

 

 

 

Nou ik denk dat ik de 40 weken ook wel vol ga maken, was bij mijn zoontje ook zo en die is eigenlijk ook alleen maar gehaald omdat ik zo ongeduldig was haha. Anders was ik nog wel wat langer over tijd gelopen. Op zich heb ik de vorige keer ook een mooie bevalling gehad alleen het duurde erg lang. Maar ja dat heb ik denk ik zelf veroorzaakt omdat de bevalling ingeleid is. DUssssssssssssssss idd hier stoppen de gruwel verhalen en wij krijgen allemaal droombevallingen.

 

 

 

Met mij gaat het op zich allemaal goed. Alleen de hoofdpijnen beginnen weer. Dat herken ik wel van de vorige keer. Mijn bloeddruk is daarentegen keurig laag dus das mooi meegenomen. Verder is beebje vooral s avonds heeeeeel erg druk. Ik hoef gelukkig niet zoals Lonki om de paar uur naar de wc. Ik pak nu nog nachten van een uur of 6, dus das luxe. Vooral ook omdat mijn zoontje lekker tot half acht slaapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld me voor vandaag ook weer

 

Heb een beroerde nacht gehad en duik straks me bedje nog ff in.

 

Maar verder is alles rustig hier.

 

 

 

Neel en Urs leuk dat jullie er ook zijn.

 

 

 

@Neel balen dat jullie meisje nog in een stuit ligt.

 

Hopelijk draait ie zich alsnog.

 

Zal je data ook nog even veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lonki /2e kindje/1e ICSI/ 8 februari Ziekenhuis bevalling

 

dev038pr___.png

 

Ursela / 2e kindje/ 2e IVF/ 10 februari

 

dev040pr___.png

 

Dinky / 1ste kindje / 13 februari

 

dev043pr___.png

 

Neel / 1e kindje/ 2e ICSI/ 16 februari

 

dev049pr___.png

 

Elena / 2-ling / 2e IVF - eiceldonatie / 9 maart / 25 februari ingeleid

 

dev067prs__.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

 

 

 

Gisteren dan uiteindelijk de tassen e.d inorde gemaakt op aandringen van vriendinnen! Dus de baby kan komen, alles is klaar....wel een vrremd gevoel bij het opmaken van het bedje dat binnenkort ons meisje daar inligt. ik had mijn eigen nog niet omgedraaid of de kat lag er al in te snurken, dus alles maar gelijk afgedekt voorlopig. Ben benieuwd hoe de diertjes gaan reageren op de baby?

 

 

 

Neel jammer dat de baby nog niet gedraaid is, is het mogelijk dat dat nog gebeurt voor de bevalling of is dat onmogelijk nu?

 

 

 

Lonki de nachten zijn inderdaad vervelend, gelukkig heb ik een tv op mijn slaapkamer en lig ik halve nachten te zappen, ik zeg elke dag tegen mijn man, als je wat over het nieuws wil weten vraag het me maar want 24 uur journaal heb ik al 5 keer gezien...hahahahah!!!

 

 

 

Groetjes van Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

 

 

 

Allereerst Svenja gefeliciteerd natuurlijk!!!

 

Lonki: bedankt voor het aanpassen van de datum. En Dinky de kans dat het nog draait is erg klein. Ze zit met de billen al een eind ingedaald in het bekken (wat overigens weer gunstig is voor de bevalling).

 

Wat herkenbaar allemaal! Ik zit s'nachts ook eindeloos allerlei herhalingen te kijken. Ik kijk bewust al geen programma's op het gewone tijdstip omdat ik weet dat ik ze s'nachts weer zit te kijken. En de nesteldrang is ook begonnen...vrijdagochtend was ik om hald 7 in de ochtend de keuken aan het soppen en herinrichten:-).

 

Groetjes,

 

Neel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

 

 

 

Spannend hoor, nu alle januari dames zijn bevallen, zijn jullie nu aan de beurt.

 

En het lijkt me een goed plan om vanaf nu de droombevallingen in te plannen en die voorlopig vast te houden, want die van ons komt nu toch ook wel dichtbij haha.

 

Ik heb bij de jongens ook hele goede bevallingen gehad zonder toeters en bellen en gewoon lekker thuis. Maar deze hele zwangerschap loopt al heel anders dan bij de jongens en waarschijnlijk ligt er een stukje van de placenta voor de uitgang en dan moet ik zo wie zo in het zh bevallen. Over 2 weken ongeveer weer een echo en dan kijken hoe of wat, dus afwachten maar.

 

 

 

Nou meiden, heel veel succes en ik hou jullie goed in de gaten hoor.

 

 

 

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

 

Meld me voor vandaag.

 

Heb gelukkig nu wel lekker geslapen heb alleen een verkoudheidje te pakken dus voel me een zout zakje.

 

Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over mijn zoontje die heeft een oma dagje en die haalt en brengt 'm naar school.

 

 

 

@Mandy

 

Voor jou komt alles ook dichterbij wel vervelend dat je placenta niet helemaal goed ligt maar als ik het me goed kan herrineren had Svenja dat ook en dat is uit eindelijk goed gekomen.

 

 

 

@Dinky

 

Je bent niet de enige die zo laat was met je tas pakken hij staat hier ook beneden maar nog lang niet alle spullen zitten erin, maar het belangrijkste zit erin en dat is het foto toestel met 6 extra betterijen tja je weet maar nooit.

 

 

 

Ga er zo maar eens filmpje opzetten en de was opvouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames

 

 

 

lonki wat goed dat je je dat nog weet. mijn placenta lag inderdaad bij de 20 weken echo ook voor de uitgang. en met 32 weken hebben ze weer gekeken en toen bleek dat de placenta netjes omhoog was gegaan zoals het hoort. mandy het kan nog helemaal goed komen want namate je buikt groeit gaat je placenta omhoog. ik weet natuurlijk niet hoever hij bij jou voor de uitgang lag bij de 20 weken echo. bij mij was het bij de 20 weken echo 1 cm over de baarmoedermoed en bij 32 weken 4 cm van de baarmoedermond af. en dat was precies genoeg om natuurlijk te mogen bevallen.

 

hoop voor jou dat hij ook omhoog is gaan staan.

 

 

 

groetjes svenja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sevenja,

 

 

 

Het gekke is dat ze bij de 20 weken echo het helemaal niet hebben gezien en ik moest met 30 weken voor een groei echo en toen zagen ze het pas. Ik weet niet precies hoeveel hij ervoor ligt, maar ze zei inderdaad wel dat met de groei van de baarmoeder de placenta nog wat omhoog gehesen wordt, dus daar hoop ik maar op.

 

En mijn vk denkt dat de bevalling waarschijnlijk wel op de natuurlijke manier kan, alleen dan wel in het ziekenhuis ipv thuis. Nou ja, nog 2 weekjes afwachten en dan weet ik meer.

 

Hoe is het met je kleine man, doet hij het goed en vinden je andere kindjes het nog steeds leuk of vinden ze het wel mooi geweest dat de aandacht verdeeld moet worden nu, want een baby vraagt een hoop tijd en aandacht natuurlijk.

 

 

 

@Lonki, alles nog rustig bij jou? Ik heb ook een verkoudheidje te pakken, lekker snotteren enzo. Doe het lekker rustig aan meid.

 

 

 

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden