Ga naar inhoud

Tess heeft haar gipsbroek.


Elke

Aanbevolen Berichten

Heej dames,

 

 

 

Vanmiddag heeft onze lieve Tess dan haar gipsbroekje gehad.

 

 

 

Ze heeft om half 5 vanmorgen de laatste papfles gehad en om half 1 werd ze pas geholpen. Je kunt wel raden dat die heel de boel bij elkaar heeft gehuild van de honger!

 

 

 

Alles is goed gegaan. Ze heeft nadat ze wakker is geworden eerst 60 CC suikerwater gehad en daarna nog een volle fles van 180 CC + 6 scheppen.

 

 

 

Ze huilt nu ook alles bij elkaar, want ze kan haar beentjes niet bewegen... Ik heb een foto van Jeroen doorgemaild gekregen. Het ziet er zó zielig uit!! Deze kan ik helaas niet via mijn werk erbij zetten, maar dit doe ik straks thuis.

 

 

MiniFoto-A6WJYT6N.jpg

 

 

 

 

 

Ik heb er gemengde gevoelens over...

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elke,

 

 

 

Da's niet leuk he, om je kleine meisje zo te moeten zien. En wat erg dat ze een halve dag zonder eten heeft moeten doen. Ik kan me voorstellen dat je er gemengde gevoelens over hebt. Het is zowel voor mama als Tess erg wennen. Sterkte!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah wat vervelend voor de kleine meid. Je weet dat het voor het goede doel is maar toch breekt het je hart als je kleintje zo veel huilt.

 

Hopelijk hoeft ze er niet te lang mee rond te "lopen"

 

 

 

Sterkte en succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elke,

 

 

 

Jeetje mina wat naar voor Tess dat ze maar niet mocht eten. Kan wel begrijpen dat ze alles bij elkaar heeft gegild.

 

Hoe lang moet ze nu in het gipsbroekje??

 

 

 

Veel sterkte. Voor beide, want als mama vind je dit natuurlijk heel zielig!!

 

 

 

 

 

Liefs,

 

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh,oh, wat een zorgen he, om zo´n kleintje. Hopelijk went ze er snel aan. Onze meid is nu al aan haar spreidbroekje gewend, die ze sinds 3 dagen heeft. Gelukkig passen ze zich snel aan. Maar het gaat je aan je moederhart he, als er iets met je kindje is. Die dubbele gevoelens herken ik erg, je weet dat het niet heel ernstig of levenbedreigend is (¨het kan altijd erger¨), maar je wil gewoon niet dat haar iets mankeert. Veel sterkte voor jullie!:hug:

 

Liefs,

 

Abc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat sneu voor die kleine meid. Ik vond het al zo zielig dat de oogjes van onze dochter werd afgedekt om onder de blauwe lamp te liggen, zie foto.

 

Foto-OSNMCBPN.jpg

 

 

 

Ik hoop maar dat ze er snel aan went en dat ze dan wat minder huilt. Hoelang moet ze dit broekje aan? Helaas, wat moet dat moet en uiteindelijk komt het hierdoor weer allemaal goed.

 

 

 

Wij moeten 1 februari opnieuw voor een heupechootje naar het ziekenhuis. Bij de laatste echo zagen ze een lichte afwijking, maar die kan nu verdwenen zijn, omdat ze prematuurtje is en haar heupje nog niet volgroeid was/is.

 

 

 

Sterkte en veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames,

 

 

 

Bedankt voor jullie lieve woorden.

 

 

 

Tess ligt nu heerlijk te slapen. Vanavond is ze er heel goed mee om gegaan. Het lijkt erop dat ze nu al aan begint te wennen!! Ik heb wel even gehuild toen ik ze "live" zag...

 

 

 

Ze zal haar gipsbroekje min. 6 weken en max. 12 weken aan krijgen en dan moet het goed zijn.

 

 

 

@ABC: Hoe lang moet jouw meisje in de spreidbroek??

 

 

 

@ Renee: het ziet er idd heel zielig uit met een verbandje om haar ogen.

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Danja... ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt! Het ziet er sneu uit dat haar bewegingsvrijheid zo ingeperkt wordt.

 

Maar ze zal er heus snel aan wennen en voor je het weet is deze periode weer voorbij!

 

 

 

Sterkte voor de kleine meid!

 

 

 

Liefs, Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Elke,

 

Hoe heeft Tess geslapen? Is ze al aan het wennen?

 

Onze meid moet waarschijnlijk 4 tot 6 maanden de spreidbroek aan.

 

Liefs.

 

Abs

 

 

 

 

 

Heej Abc,

 

 

 

Tess heeft heerlijk geslapen. Ze is om 5 uur wakker geworden. Ik was ven gaan kijken en rook dat ze een volle luier had. Nadat ik deze verschoond had, is ze weer lekker gaan slapen!

 

 

 

Ze doet het echt super goed. Het is voor mij meer wennen dan voor haar, maar ook dat komt goed :-D

 

 

 

Jouw dochter 4 to 6 maanden? Dat is best lang of niet?

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig dat Tess het zo goed doet. Wat een dappere meiden hebben we he?!

 

En 4 tot 6 maanden staat er voor een spreidbroekje, ach, als we er over 6 maanden van af zijn, hebben we niets te klagen vind ik. Hoe lang moet Tess het gipsbroekje? En hoe gaat het met baden, ik neem aan dat ze niet in bad kan hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben zeker moedige meiden!!! Komt allemaal goed. Tis voor de toekomst van onze meiden :D

 

 

 

Tess moet het broekje min. 6 weken aan en max 12 weken. Dus dat valt nog wel mee. Misschien dat ze ook nog een spreidbroek moet, maar dat zien we nog wel.

 

 

 

Nee, ze kan hiermee niet in bad. Dat wordt voorlopig wassen met washandje... En ze kan dus ook niet meer zwemmen, en dat vonden we zó leul!

 

 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me voorstellen dat je moederhart bloed zeg als je dat ziet van dat broekje pff hoop dat ze het zo kort mogelijk aan hoeft.

 

wel een beetje te lomp mi van het ziekenhuis om haar zo langz onder eten te laten hoor denk dat ik echt uit me vel was geknapt.

 

sterkte ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh Elke, dat ziet er idd niet fijn uit!

 

Ik heb vaker gehoord dat de kindjes er snel aan wennen, en moeders er meer moeite mee heeft!!

 

 

 

Sterkte voor juliie.. hopelijk vliegen de weken voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames,

 

 

De reden dat ze geen eten mocht hebben is dat de arts alleen 's-middags operaties doet. Ik had idd een verzoek gedaan om de "operatie" in de ochtend te doen, maar helaas.

 

 

Tess mocht 6 uur vóór opname geen flesvoeding meer hebben. Mijn man is om half 5 's-ochtends opgestaan om ze haar laatste extra volle fles te geven.

 

 

Toen heeft ze tot half 1 's-middags volgehouden. Toen ging ze onder narcose. Ze heeft om 2 uur pas haar eerst volgende fles gehad.

 

 

Ze heeft heel goed gedaan. Ze heeft maar 15 gehuild.

 

Ben super trots op haar!!

 

 

Liefs Elke en Tess :clap2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden