Ga naar inhoud

Tandjes!!!


Elke

Aanbevolen Berichten

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik heb net 2 tandjes bij Tess ontdekt!!!! Haar 2 ondertandjes zijn echt doorgekomen :-D

 

 

 

Ik was met haar aan het spelen en mijn vinger stopte ze in haar mond (laat ik anders nooit toe) en daar voelde ik iets scherps! En ja hoor!

 

 

 

Ze heeft helemaal nergens last van gehad :-D Ze is pas (bijna) 4 maanden!!!!

 

 

 

I am happy!

 

 

 

liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat???? Al 2 tandjes???? Wat gaat die meid van jullie snel zeg! Onze meiden schelen 2 weken, maar ik kan me echt niet voorstellen dat L binnenkort tandjes zou kunnen krijgen.

 

Geef je nog borstvoeding? Daar zie ik namelijk wel een beetje tegenop, als ze tandjes krijgt. Het hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn, maar .....:sad1:

 

Liefs,

 

Abc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tess is ee vlot bij. Ik vond Saar al snel met 4,5 mnd haar eerste 2 tandjes. Met 8 mnd heeft ze er nu 6 en aan het gekwijl te zien vermoed ik dat er meer komen. Mees was ietsinder snel, maar heeft er nu ook al 5.

 

 

 

Wat super hè, al die ontwikkelingen. Hoe gaat het verder met Tess en de anderen?

 

 

 

Liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat???? Al 2 tandjes???? Wat gaat die meid van jullie snel zeg! Onze meiden schelen 2 weken, maar ik kan me echt niet voorstellen dat L binnenkort tandjes zou kunnen krijgen.

 

Geef je nog borstvoeding? Daar zie ik namelijk wel een beetje tegenop, als ze tandjes krijgt. Het hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn, maar .....:sad1:

 

Liefs,

 

Abc

 

 

 

Ja, al 2!! Ik stond er ook echt van te kijken :-D

 

 

 

Nee, ik geen allang geen borstvoeding meer. Dit heb ik maar 3 dagen volgehouden. Daarna ging ik dood van de pijn... kloven. Ik ben toen gaan afkolven. Dit ging 4 weken goed en toen was het op.

 

Lijkt me ook niet prettig om een kindje aan je borst te hebben die in je tepels ligt te bijten!! Dan merk je het volgens mij eerder dan wij het hebben gedaan.

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tess is ee vlot bij. Ik vond Saar al snel met 4,5 mnd haar eerste 2 tandjes. Met 8 mnd heeft ze er nu 6 en aan het gekwijl te zien vermoed ik dat er meer komen. Mees was ietsinder snel, maar heeft er nu ook al 5.

 

 

 

Wat super hè, al die ontwikkelingen. Hoe gaat het verder met Tess en de anderen?

 

 

 

Liefs, Stéphanie

 

 

 

 

 

Heej Stéphanie,

 

 

 

Ze is er idd echt heel snel bij! Ik vind die ontwikkelingen echt super om te zien :-D Ik vind het jammer dat ik maandag weer moet gaan werken :-s

 

 

 

Verder gaat het goed, afgezien dat ze een gipsbroekje moet...

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee al twee tandjes!! Super dat ze er geen last van heeft gehad.

 

 

 

Dus voor jou zit het thuis zijn er ook op? Ik moet ook maandag voor het eerst weer aan de bak, pfff zie er wel een beetje tegen op, hoewel ik aan de andere kant ook wel weer zin heb ik bezigheden buiten de deur hoor. Hoe heb jij het geregeld met oppas?

 

 

 

Liefs Dani.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, die griet van ons is al bijna 11 maanden, en die heeft alleen nog maar 2 ondertandjes. Ik voel boven geloof ik al wel wat, maar zie nog niets.... Ach... ze zullen wel komen. En eh, last heeft ze er volgens mij ook niet van gehad.

 

 

 

Groetjessssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan Tess gelijk naar huis wanneer ze het gipsbroekje heeft? Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. Heb je goede opvang als je weer aan het werk gaat?

 

 

 

liefs, Stéphanie

 

 

 

wat bijzonder te lezen dat er best grote verschillen zijn in ontwikkeling van tandjes krijgen. Ik heb het al eerder ergens geschreven (weet niet meer waar), maar zouden kinderen die vrijwel direkt flesvoeding krijgen eerder tandjes krijgen? Wat is jullie gedachte/ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Tess moet toch een gipsbroekje? Wanneer gaat dat gebeuren en hoe lang zou ze dat aanmoeten? Vervelend hoor, voor zo´n kleintje, natuurlijk is het beter, maar ik kan me voorstellen dat je hier tegenop ziet.

 

 

 

En morgen weer werken..... Ik ben sinds 3 weken weer aan het werk, en ik blijf het lastig vinden om L weg te brengen. Ookal werk ik ¨maar¨ 3 dagen en heeft ze het goed bij de opvang, ik voel me toch schuldig. Gelukkig kan ik het wel een beetje loslaten als ik eenmaal op het werk ben, maar ik vind toch moeilijker dan ik verwacht had. Het zal vast wennen (toch?). Veel succes morgen in ieder geval! Gaat Tess naar de opvang, of heb je iets anders geregeld?

 

 

 

Liefs,

 

Abc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan Tess gelijk naar huis wanneer ze het gipsbroekje heeft? Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. Heb je goede opvang als je weer aan het werk gaat?

 

 

 

liefs, Stéphanie

 

 

 

wat bijzonder te lezen dat er best grote verschillen zijn in ontwikkeling van tandjes krijgen. Ik heb het al eerder ergens geschreven (weet niet meer waar), maar zouden kinderen die vrijwel direkt flesvoeding krijgen eerder tandjes krijgen? Wat is jullie gedachte/ervaring?

 

 

 

Ja, Tess kan meteen weer mee naar huis. ze krijgt wel een roesje, want ze moet slapen... Ze moeten haar benen in de juiste stand zetten.

 

Wat niet leuk is dat én ik er niet bij ben én ze niet meer in de Maci Cosi past. We hebben hiervoor al een autostoel gekocht.

 

 

 

Ik heb zeker goede opvang! In jan. gaat ze 3 dagen naar schoonmoeder. In feb. gaat ze 2 dagen naar moeder en 1 dag naar de opvang :-D

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Tess moet toch een gipsbroekje? Wanneer gaat dat gebeuren en hoe lang zou ze dat aanmoeten? Vervelend hoor, voor zo´n kleintje, natuurlijk is het beter, maar ik kan me voorstellen dat je hier tegenop ziet.

 

 

 

En morgen weer werken..... Ik ben sinds 3 weken weer aan het werk, en ik blijf het lastig vinden om L weg te brengen. Ookal werk ik ¨maar¨ 3 dagen en heeft ze het goed bij de opvang, ik voel me toch schuldig. Gelukkig kan ik het wel een beetje loslaten als ik eenmaal op het werk ben, maar ik vind toch moeilijker dan ik verwacht had. Het zal vast wennen (toch?). Veel succes morgen in ieder geval! Gaat Tess naar de opvang, of heb je iets anders geregeld?

 

 

 

Liefs,

 

Abc

 

 

 

Heej Abc,

 

 

 

Ja, ze moet in een gipsbroekje. Dit gaat 11 jan gebeuren... :-( Leuk is anders, maar het is wel beter voor haar en dat is het belangrijkste.

 

 

 

Ben jij alweer 3 weken aan het werk?? Wow. Ik had na mijn verlof nog 5 weken vakantie opgenomen :-D Tis dat ik niet meer weken had, aar anders had ik er nog een paar meer aanvast geplakt! Het zal zeker wennen zijn. Ik kan ook niet zeggen dat ik er veel zin in heb... komt wel goed.

 

Ik baal alleen van het feit dat ik een jaartrajectkaart heb aangevraagt bij de NS, maar deze heb ik nog niet binnen!! Ze hadden mij verzekert dat ie op tijd binnen zou zijn, maar het was wel te verwachten in de decembermaand...

 

 

 

Tess gaat per februari naar de opvang. Ze gaat in januari 3 dagen naar mijn schoonmoeder en in februari2 dagen naar schoonmoeder en 1 dag naar de opvang. Lekker parttime werken!!!

 

 

 

En hoe heb jij het geregeld?

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elke: Hoe is je eerste werkdag gegaan?? Een beetje voor spek en bonen gewerkt zeker (en vooral véél mail doornemen?). Ik begrijp dat je ook 3 dagen gaat werken, lekker hoor, ik vind het nog steeds een luxe.

 

L gaat 3 dagen naar kdv bij ons in de buurt. Oppas door opa's en oma's is bij ons geen optie, degenen die in de buurt wonen, werken nog fulltime. Ookal zou dit wel een optie zijn, dan zou ik het niet willen. Ik vind het nu al lastig al dat ge-bemoei van anderen. Als L een beetje moppert, dan denkt iedereen te weten wat er aan de hand is, "ze heeft honger" of "ze is moe". Gek word ik ervan, ik ken haar zelf het beste hoor, denk ik dan. Het is natuurlijk wel fijn dat ze op willen passen, mocht het echt nodig zijn, maar zeker niet voor vast.

 

Nou, knuffel Tess maar extra veel vanavond, jullie moeten het alletwee even inhalen natuurlijk!

 

 

 

Liefs,

 

Abc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden