Ga naar inhoud

Wie krijgt er een TP in januari?


Lisette

Aanbevolen Berichten

Hoi Dames

 

 

 

Ik ook ik krijg een tp in januari. Ik denk in de week van 11 januari. Ik ben sinds 12 dec. met de deca begonnen en sinds 26dec met de puregon. Ik heb 4 januari de eerste fm.

 

Jullie allemaal heel veel succes dat 2010 maar een mooi jaar mag worden voor ons allemaal.

 

 

 

Groetjes Mariska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

 

 

Ik verwacht een tp van een cryo begin week 2.

 

Dat wordt mijn 4de cryo poging.

 

Wel gezellig om elkaar te volgen..alleen nu zijn er 3 topics ;-) ...decemberstarters had ik nog niet zo ontdekt...ik volg meestal wie in afwachting van een cryo....

 

Maakt niet uit...iedereen heel veel succes deze maand!!

 

groetjes Manon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik een tp zal hebben in de week van 25 januari.

 

Ben 27 dec. gestart met Deca. en zal denk ik 14 januari beginnen met de Gonal-f.

 

 

 

Lisette:

 

Vind je sterk in je schoenen staan om meteen door te gaan met jullie cryo's!

 

Heel veel succes en hopelijk blijft jullie laatste cryo dan ook goed plakken!!!

 

 

 

Lfs Wish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als onze laatste cryo goed ontdooid, is de TP ook ergens begin januari.

 

A.s. maandag 4 januari is de 1e BMS-meting.

 

Ik schrijf trouwens ook mee in de topic "december starters":-)

 

X, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisette

 

 

 

Spannend dat je weer voor een cryo gaat.

 

Hopen dat het het goed gaat.

 

Duim voor je.

 

Misschien komen we weer samen op het wachtbankje.

 

Ben weer bezig met de tweede IVF

 

26 Dec begonnen met de decapetyl en 18 jan de eerste echo weer.

 

Wel spannend allemaal.

 

Toi Toi Toi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ladie's,

 

 

 

Als het goed gaat krijg ik ook een tp begin januari. het is voor mij de 1e cryo tp dus vind het wel spannend met dat ontdooien. Aangezien het zh en mck dicht zijn nu moet ik zelf beginnen met ovulatietesten. 4 januari moet ik bellen bij pos test of anders langskomen. Erg spannend allemaal weer.

 

 

 

Ik zou zo zeggen: heel veel succes in het nieuwe jaar!!!

 

 

 

 

 

Groetjes

 

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miepie, klopt, nog 1 cryo over nu.

 

 

 

ik heb net de pregnyl gezet en als alles goed gaat wordt er woensdag een Tp gedaan....

 

 

 

Ben benieuwd of ik net zo ongeduldig ben als de vorige keer, het lijkt erop dat ik iets rustiger ben....

 

 

 

Groet

 

Lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat ik het deze maand nog red. Mijn 1e follikelmeting is op 15-1 dus ik denk dat ik in de laatste week van januari een TP heb.

 

 

 

Lisette; succes met de punctie en het geduld :)

 

 

 

Ik heb gisteren de FM gehad en krijg dinsdag de 12e de punctie.

 

Het is mijn eerste ICSI poging dus ik vind het allemaal heel spannend.

 

Mijn vriend in onvruchtbaar geworden na chemo.

 

Heeft iemad van jullie tips om de innesteling te bevorderen.Ik lees van alles op internet zoals kinderaspirine, Vit E???

 

Thanx

 

Liefs Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Ik meld me graag bij jullie clubje aan. Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik doormag voor een tp van een cryo.

 

Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie waarschijnlijk morgen of maandag en dan mag ik beginnen met Progynova.

 

Eind januari zal ik dan een tp hebben.

 

 

 

Hebben jullie hier ervaringen mee? En heeft iemand ervaring met Progynova.

 

 

 

Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meisje81

 

Hoi, bij mij is gistermiddag 1 cryo teruggeplaatst.

 

Het is de tweede cryo-poging, waarvan ik de eerste keer zwanger ben geraakt. Helaas een vroege miskraam.

 

Ik moet ook vanaf dag 1 van de cyclus progynova slikken (2x1 pilletje van 2 mg.) Daarbij nog 3x daags 2 bolletje utrogestan.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen bijwerkingen van heb gehad. Alleen soms een beetje een kramperig gevoel.

 

Heel veel succes met de nieuwe poging.

 

 

 

Ik klets trouwens mee bij "testen in januari". Daar blijf ik maar bij, anders wordt het zo ingewikkeld.

 

 

 

Groetjes en heel veel succes allemaal!

 

 

 

X, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marta,

 

 

 

Dankje wel voor je reactie. Wat spannend voor jou nu nog even 2 weken geduld hebben.

 

Neem jij na de tp rust? Ik heb dat de vorige keer wel gedaan toen heb ik 2 dagen rust gehouden, ik weet niet of dat het zin heeft maar voor mij voelde het goed.

 

 

 

Ik hoop dat ik morgen of maandag kan beginnen heb er wel weer zin in.

 

 

 

Succes

 

 

 

Gr Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje81,

 

Ik doe in ieder geval wel heel rustig aan en forceer niks. Zodra de tp een feit is, doe ik qua eet- en leefgewoontes net alsof ik zwanger ben.

 

Dan kan ik me daarna zelf niks verwijten, mocht het mis gaan.

 

Heel veel succes en gek hè, dat je er gewoon weer zin in hebt. Dat heb ik ook altijd.

 

 

 

X, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden