Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010


colinda

Aanbevolen Berichten

hey meiden

 

ik heb hem alvast aangemaakt

 

voor de meiden die nu een positieve zwangerschapstest hebben

 

en of nog krygen.:presents::presents::presents:

 

 

 

ik wens iedereen een gezond vruchtbaar en een gelukkig 2010 toe

 

 

 

groetjes colinda

 

 

 

 

 

(donderdag 24-12-2009 test kv positief)

 

(zondag 27-12-2009 test cb zeer positief)

 

(dus zwanger!!!!!!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita

HOi Colinda,

 

 

 

Van harte natuurlijk en heel voorzichtig zal ik mij hier ook maar aanmelden.

 

25/12 Kruidvat test licht positief

 

26/12 Kruidvat test licht positief

 

27/12 Kruidvat test licht positief

 

28/12 Kruidvat test licht positief

 

 

 

Omdat ik er heel erg misselijk bij ben heb ik al een echo datum gekregen van het ziekenhuis (18 januari). wel adviseerden ze mij om 30/12 nog een keer te testen. Blijft de test licht positief, of donkerder dan maar van het beste uitgaan, maar het kan dus ook nog een miskraam worden :(

 

 

 

Officieel ben ik dan 5 september uitgerekend alleen weet ik nu al dat ik 2 weken eerder een geplande keizersnede zal krijgen. Maar eerst maar eens positief blijven testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

 

k heb net een clearblue digitale zwangerschapstest gedaan en zwanger en een dikke vette streep

 

ik moet een woensdag pas bloedprikken

 

en wanneer dat ik uit gerekend ben dat zal begin september zijn.

 

ik ben hardstikke misselijk al 2 x naar de wc geweest om over te geven

 

ben moe en hardstikke chagerijnig en mij tepels doen zeer.

 

maar eerst de 3 maanden afwachten

 

 

 

groetjes colinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Colinda,

 

Fijn dat je test wederom positief is. En wat betreft je misselijkheid. Welkom in de wereld die 'zwanger zijn' heet. Niet iedereen heeft hiermee te maken maar ik ben nog steeds aan het overgeven. Gelukkig niet meer misselijk maar wel nog elke ochtend of zodra ik niet regelmatig gegeten heb nog steeds een omhelzing met de wc. Maar geloof mij, je hebt het er graag voor over. (ik in elk geval wel)

 

Groetjes Dorine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Foto-TVSWIHDP.jpg Dit waren de testen van vrijdag, zondag en vanmorgen.

 

Net ook de Clear Blue digitaal gedaan en die gaf "zwanger" aan dus ik stop nu gewoon met testen. Het kan bij iedereen fout gaan, dus nu gewoon op naar de 1ste echo.

 

Foto-VWDECTVB.jpg

 

En toen ik de test eruit haalde een hele dikke vette streep. Dus ik voel me helemaal happy.

 

 

 

Dat er maar veel dames in september bij mogen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey estrhalita

 

 

 

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! 2010 gaat vast een heeeel mooi jaar worden. Het begint in elk geval goed. Op naar de eerste echo...

 

 

 

Wie weet kom ik ook op dit lijstje... Ik ben namelijk 6 dagen overtijd...

 

Dan zou er dus echt een wonder gebeurt zijn...

 

Ik wacht nog even met testen.... wie weet morgen of overmorgen...

 

 

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

 

 

Liefs Peggy

 

 

 

6x iui mislukt

 

aug 09 ivf mislukt

 

okt 09 icsi mislukt

 

Nieuwe jaar verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey estrhalita

 

 

 

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! 2010 gaat vast een heeeel mooi jaar worden. Het begint in elk geval goed. Op naar de eerste echo...

 

 

 

Wie weet kom ik ook op dit lijstje... Ik ben namelijk 6 dagen overtijd...

 

Dan zou er dus echt een wonder gebeurt zijn...

 

Ik wacht nog even met testen.... wie weet morgen of overmorgen...

 

 

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

 

 

Liefs Peggy

 

 

 

6x iui mislukt

 

aug 09 ivf mislukt

 

okt 09 icsi mislukt

 

Nieuwe jaar verder...

 

 

 

Peggy meid, wat lees ik nu??? Wow, dat zou wel een heel bijzonder wonder zijn. Jullie van harte gegund! Dat je nog niet getest hebt, ik zou me niet kunnen inhouden hoor. ;-)

 

 

 

Heb je een regelmatige cyclus gehad de laatste tijd rondom de behandelingen? Dat zou de overtijd extra opvallend maken. De Kruidvat test is trouwens zo gevoelig, die zou nu wel moeten uitslaan hoor! Kan wel handig zijn om aan te tonen als het eindelijk zover is toch?

 

 

 

We duimen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je reactie miki...

 

 

 

Ja het is een beetje apart. Want ik heb een zeer regelmatige cyclus eigenlijk al heel lang.. Ook tijdens voor of na de behandelingen..

 

Ik ben wel een keer iets later ongesteld geworden voordat we met ivf begonnen, maar dat was meer van de spanningen..Van wanneer komt het nu... En dat was niet heeel veel later. Na dat in oktober onze 2de ivf (icsi) weer was mislukt hebben we besloten even rust te nemen tot het nieuwe jaar. Wel zijn we bij een alternatieve genezer geweest (en hoewel ik er helemaal niet in geloofde en er heel terughoudend tegenover stond heeft deze man gezegd dat er een emotionele blokkade zou zitten en dat we daarom niet zwanger konden worden) Die emotionele blokade zou hij bij me wegnemen. We zijn weer weg gegaan en dachten oke baat het niet dan schaat het ook niet).. Maar ik ben nu dus wel 6 dagen overtijd.. Mn man durft gewoon niet te testen haha maar uiteraard willen we voor 31 december wel duidelijkheid hebben... Normaal begint een menstruatie bij mij ook altijd met wat bruine vloed, maar nu niets...

 

 

 

Hou jullie op de hoogte!

 

 

 

Liefs Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Wouw Peggy wat zou dat een onwijs mooi wonder zijn. Een vriendin van mij heeft ooit een 2-ling verloren bij 24 weken zwangerschap. Daarna wilde zij weer zwanger worden en dat lukte ook niet. Zij had ook een blokkade en die heeft hij ook weggenomen en binnen 1 maand was ze zwanger. Dus Peggy gewoon testen en jullie en ons blij maken met het hopelijke super nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi verhaal. Ik herken het van die blokkade. Ik heb die ook wat meer kunnen wegkrijgen, maar dan via aan een psychologische route.

 

 

 

Heb je eigenlijk al een test in huis? ;-) Gewoon doen hoor. Dan weet je het maar vast! Wat zou het mooi zijn meid. Het klinkt wel heel goed!

 

 

 

Bij mijn laatste ronde dat het raak was, begon het bij mij wel met spotting maar dat hield in ene op. Toen had ik al een vermoeden. Moet trouwens zeggen dat ik ook heel regelmatig ben, toch heb ik ooit 1x geen eisprong gehad. Toen kwam er geen ongi, maar had ik ook geen klachten.

 

 

 

Maar dat zal bij jullie vast niet zijn. Jij verder al klachten? Hoeft niet hoor. Ik had meer witvloed, zeurende tepels, licht misselijk en wat krampjes.

 

 

 

Enfin... tot de test valt er dus nog weinig over te zeggen! Ik zeg: op naar een mooie + voor jullie en hopelijk doen wij ook gauw weer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hei peggy,

 

Oei, spannend zeg! ik doe een kaarsje voor jullie branden vandaag, hoop met jullie mee! Ga je afwachten of ga je testen? Zes dagen overtijd is best veel. Moeilijk he, om hoop te hebben en niet te veel hoop te hebben? Laat je het hier weten als je getest hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwangere dames van harte gefeliciteerd.

 

 

 

Estralitha, ik zie toch echt streepjes dus zo vaag zijn ze niet hoor en dan die van cb is wel duidelijk dus lekker positief blijven meid!

 

 

 

Peggy...spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

 

ik heb vanmorgen bloed laten prikken

 

en mijn hcg waarde was wel laag 44 dus moet ik een maandag even terug komen

 

en dan kijken ofdat hy gestegen is ik hoop van wel maar weer even afwachten

 

 

 

groetjes colinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Colinda

 

 

 

je waarde is niet hoog maar dat wil nog niet alles zeggen hoor, belangrijk is hoe ver je bent als je deze waarde hebt en of er een mooie stijgende lijn in zit.

 

Meestal is er een verdubbeling van de waarde per 48 uur maar bij mij was dat bv. niet bij iedere meting het geval.

 

Bij de eerste 4 metingen was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was van een wondertje omdat ik met mijn waarde wat onder de curve bleef.. het tegendeel bleek waar.

 

Ik heb een link voor je, kun je eens kijken welke waarden Brussel hanteert.

 

 

 

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

 

 

 

heel veel succes en ik hoop dat je HCG mooi zal stijgen!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden