Ga naar inhoud

eiceldonatie via geertgen!!??


janneman

Aanbevolen Berichten

hallo allemaal.

 

 

 

vandaag gesproken met rotterdam, we zijn daar definitief uitgespeeld...

 

fsh = 66

 

amh =

 

dusse geen ivf of iets dergelijks is meer mogelijk...

 

 

 

we hebben nu 2 opties

 

 

 

optie 1 = kinderwens uitbannen, bijverschijnselen vo tegengaan en vooral doorgaan met adem halen (en de rest van ons leven)

 

 

 

optie 2 = eiceldonatie

 

wij gaan voor optie 2

 

en dan willen we proberen via geertgen. we hebben geen donoren in onze omgeving en de geertgen-methode (die van de wederkerigheid) spreekt ons best wel aan.

 

 

 

half december hebben wij daar ons eerste gesprek en van daaruit borduren we verder (althans dat gaan we proberen)

 

 

 

groetjes

 

 

 

janneman

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi josephine,

 

 

 

om eerlijk te zijn, hadden we al het een en ander aan zien komen, en mede daardoor lukte het mij om m'n emoties compleet uit te schakelen (afgezien van was gestotter zo nu en dan)

 

en al met al was het een kort, krachtig en bovenal zakelijk gesprek, dat was wel zo hendig, zeker in vergelijking met de afspraak die we ervoor (een paar weken terug) hadden.. want toen liepen we zo'n beetje jankend de deur uit daar...

 

 

 

ergens in mijn koppie heb ik schijnbaar een paar knoppen omgezet en die zorgen ervoor dat ik (voor zolang t duurt) behoorlijk nuchter en redelijk objectief naar onze situatie kan kijken en ook zo kan handelen..

 

 

 

volgende week hebben we een afspraak staan met onze (eigen) gynacolooog hier in t ziekenhuis (vandaag geregeld) en dan gaan we eens bezien wat er mogelijk is qua bestrijding van de overgangsverschijnselen in combinatie met ecd...

 

 

 

we gaan t vanzelf zien en beleven...

 

 

 

groetjes,

 

 

 

janneman

 

 

 

p.s. als ik onderweg ben met m'n vrachtwagen (in m'n uppie dus) dan hoor ik continu een paar kinderstemmetjes pappa roepen... dusse zooo enorrum emotieloos en nuchter ben ik ook weer nie...(maarre nie verder vertellen hoorr:misc_expressions-wh)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm...

 

 

 

om effe op die laatste opmerking van mij terug te komen (die over de kinderstemmetjes)..

 

 

 

ik zie steeds dat ene reclamefilmpje voor me van een of ander verzekeringsbedrijf over ivf, waarbij een moeder in een supermarkt telkens wordt belaagd door kinders met grijpgrage handjes (die graag van alles in de karretjes willen mikken) en uiteindelijk blijkt dat ze een stuk of zes kinders op een rijtje heeft staan...

 

 

 

ik heb steeds de neiging om te roepen.. vanne doe mij die maar...

 

 

 

wie heeft nog meer dit soort dingen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik! (zei de gek!) :yeswink-1:

 

 

 

Vooral als het kinderen zijn die in min of meer in verwaarloosde situatie moeten opgroeien. Vreselijk.

 

Zoals mijn buurjongen (17jr en veel blowen en geen studie) die samen met zijn meisje van 16 jr recent papa en mama zijn geworden. Grrr.

 

 

 

Groetjes en nogmaals succes!

 

 

 

(Je weet vast wel dat Spanje ook 'aan ECD doet?')

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey janneman,

 

 

 

Ik lees nu pas dat jullie een gesprek hebben gehad wat balen zeg ( maar dat was al bekend)

 

Wat goed dat jullie al zo snel naar het geegten kunnen ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen doen.

 

 

 

En uh dat van die reclame ik heb het ook hoor en ik denk wel meer mensen hier:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja spanje...

 

 

 

zeker in deze tijd van t jaar schiet die gedachte wel eens door m'n kop heen..

 

 

 

maarre zolang we niet met de sint mee kunnen reizen als tie weer naar t zuiden gaat, zal t voor ons financieel nie haalbaar zijn, om nog maar te zwijgen van de locale (ziekenhuis)kosten..

 

 

 

 

 

maarre voor de rest is t op dit moment formulieren invullen voor de medische dossiers en zo enne a.s. woensdag effe buurten bij onze (locale) gynocoloog, eens kijken of tie nog wat toe te voegen heeft aan onze reis door de medische molen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

drie deuren verderop is van de week een ooievaar geplaatst, met een heeleboel roze vlaggetjes dwars over de straat heen...

 

 

 

de vlaggetjes hangen er (helaas) nog, maar sinds de windvlagen is de ooievaar verdwenen.. ben er stiekum beetje blij om...

 

 

 

had al paar dagen de neiging om die ooievaar in m'n vuurkorfje te laten nestelen...

 

 

 

ik weet nie wat t is, ik kan de deur nie meer uitlopen of ik wordt bekant onder de voet gelopen door een buuf met kinderwagen..:waiting:

 

 

 

zowel m'n vrouw als ik hebben er naarmate we langer in de mm zitten steeds meer last van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik (zoals idd zovele van ons hier op het forum denk ik( heb er ook last van hoor...

 

Zo is een van mijn beste vriendinnen hoogzwanger. Rond sinterklaas is ze uitgerekend. Ze zijn met hun kinderwens begonnen sinds wij ruim een jaar geleden van 'ons probleem' vertelde. En ja hoor, binnen no-time zwanger ! :-( Tuurlijk ben mega blij voor d'r en kan niet wachten totdat die kleine zich aan dient. Maarrrrrr.... Van binnen vreet het soms behoorlijk: GVD, waarom zij wel ??????

 

 

 

Janneman : Succes bij Geertgen, hoop ook dat ze iets voor jullie kunnen doen !!! Wij zitten daar nu in het ecd traject en hebben erg positieve ervaringen. :-) (Op het lange wachten bij dr. Wissmann na ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

 

 

 

Ik werk in de kraamzorg

 

En moet dan ook heel vaak een knop omdraaien

 

Om het mezelf niet te moeilijk te maken

 

 

 

Maar kan ook heerlijk ervan genieten als ik een babytje in bad doe, lekker tuttelen.

 

 

 

Maar denk voordurend/regelmatig

 

 

 

WANNEER ZIJN WIJ NOU EENS AAN DE BEURT!!!!!!!

 

 

 

En waarom moet het bij ons nou zo lang duren allemaal, slopend/killing.

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

 

 

Wat knap van je Claudia dat je die knop zo om kunt schakelen !! Pfff, zou niet weten of ik dat kan. Merk wel dat zodra ik met kids ben het echt geweldig vind, er heel erg van kan genieten en dus dan ook eigenlijk wel die knop uit kan zetten. Maar na afloop is het wel lastig en erg vermoeiend. Ben benieuwd dat mocht het nu niet lukken hoe het me dan vergaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hallo iedereen,

 

 

 

tis effekes stil geweest van mijn kant, je kent t wel...

 

zoveul aan je bolleke, druk op t werk en druk thuis (met de kerst komt de heele meute hierheen, dus dan weet je t wel)

 

 

 

maar hoedanook...

 

 

 

we zijn bij geertgen geweest.

 

 

 

na een toeristische route door het oostbrabantse land hebben we t uiteindelijk gevonden..

 

 

 

een modern gebouw met een gezellige indeling waar je op een brabantse manier wordt behandeld (en das wel zoo fijn na alle ziekenhuizen waar je een nummertje bent)

 

 

 

over een maandje gaan we weer die kant op voor de spiegoloog en zo

 

 

 

en dan horen en zien we vanzelf wel weer verder..

 

 

 

en voordat we naar geertgen gingen zijn we ook nog bij onze eigen gyno geweest enne mn vrouw is weer aan de pil. (vanwege de vo)

 

 

 

dusse tja, veel gebeurd en eigenlijk ook heel weinig..

 

raar gevoel geeft dat, en dat rare gevoel houd al een heele tijd aan eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden