Ga naar inhoud

wij gaan ervoor... nou de rest nog...


janneman

Aanbevolen Berichten

dolle pret....

 

 

 

vanmiddag te horen gekregen dat we uitgespeeld zijn in rotterdam..

 

fsh = 66 (is in ieder geval wat lager dan de 72 van twee weken terug)

 

amh = kleiner dan 0.1 dusse géén ivf enne ook géén proefstimulatie of andersoortige probeersels...

 

 

 

oftewel de enig overgebleven optie is eiceldonatie....

 

eigenlijk wisten we dat al.. en stiekum was dat ook wel zoo prettig want vanmiddag hadden we niet de emoties die ons bij t vorige gesprek redelijk de das omdeden...

 

 

 

half december maar eens een ritje maken naar brabo-land en eens kijken wat ze daar te bieden hebben (op basis van wederkerigheid en zo)

 

 

 

ben best wel beetje nieuwsgierig naar hoe t allemaal al dan niet zal gaan verlopen..

 

 

 

enerzijds vind ik t enorm spannend en heftig en zo

 

anderzijds heb ik zoiets vanne.. ik zie t allemaal wel...

 

 

 

tuurlijk hebben we een kinderwens, maar als t nie gaat dan gaat t niet

 

op dit moment ben ik er nog steeds enorrum nuchter onder, en eigenlijk ben ik daar best blij mee, want t maakt t leven wel makkelijker, totdat de eerstvolgende dip zich weer aandient natuurlijk..

 

 

 

we zijn ons naast de mm ook al beetje aan t voorbereiden op kerst, want op 1e kerstdag komt de hele meute hierheen en dat is dan inclusief m'n vier neefjes waarvan de oudste bijna 18 en de jongste 1 1/2 en t zal dan best effe slikken worden voor ons, vrees ik...

 

 

 

maar op dit moment weten we weer even waar we aan toe zijn en dat was ook ons doel voor vandaag..

 

 

 

groetjes

 

 

 

janneman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janneman.

 

 

 

Ik wil jouw en je vrouw veel succes en sterkte wensen met alles.

 

Maar ook de komende Kerstdagen dus. Maar lees tussen de regels door, dat jullie dat allemaal gaan overleven.

 

 

 

Hoe staat je vrouw nu in alles, en wat zijn haar misschien toch wat gemende gevoelens?

 

Neem aan dat ook jullie samen alles van voor naar achter doorgepraat hebben.

 

Pfffff ik vindt het nogal wat, maar respect als jullie er samen uit zijn gekomen.

 

 

 

Groeten

 

Rene

 

 

 

Wij hebben komende woensdag de evaluatie van het helaas niet lukken, en meteen een planning om in 2010 verder te gaan, zal begin februari worden waarschijnlijk.

 

Laten we hopen dat dan toch 2010 ons jaar wordt, maar ook voor alle andere stellen/koppels hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi rene,

 

 

 

tja eigenlijk wisten we diep van binnen al waar we aan toe waren, na de laatste keer dat we in rotterdam geweest waren hebben we alle emoties de vrije loop gelaten en dat heeft geresulteerd in een periode van heele diepe dalen, diepgaande gesprekken tot ver in de nacht en emotionele buien die alle kanten op gaan (en t liefst tegelijkertijd).

 

 

 

gelukkig zitten mijn vrouw en ikzelf dusdanig in elkaar dat we open en eerlijk tegenover onszelf en elkaar zijn en dat is zooo enorm belangrijk (hebben we weer eens ontdekt) en tja we zoeken en vinden steun bij elkaar. ik ben wat beter in het opzoeken van info en die info weer te vertalen in gewone mensentaal en mijn vrouw helpt mij weer als ik met twijfels en rare kronkels in mn koppie rondloop..

 

 

 

uiteraard heeft mijn vrouw het er moeilijk mee, haar moeder begint (gelukkig) langzamerhand steeds een beetje positiever te worden over onze plannen en dat scheelt toch ook iets en verder is het zoals het is, en het accepteren van de situatie was eigenlijk (vooralsnog) het moeilijkst.

 

voor haar gevoel laat een deel van haar lichaam het afweten, en we zijn er inmiddels achter gekomen dat de vo waarschijnlijk al jaaren geleden z'n intrede heeft gedaan, en dat zorgde ervoor dat een boel stukjes van de puzzel ineens op de goeie plek vielen.

 

 

 

we gaan nu dus voor eiceldonatie en indien dat wil lukken zou dat prachtig zijn, mocht t echter om welke reden dan ook niet lukken dan hebben we elkaar om samen mee verder te gaan.

 

 

 

tuurlijk heeft het bij ons enorme impact maar wij willen er allebei voor waken dat het ons leven compleet gaat bepalen

 

 

 

en ja we hebben alle voors en tegens afgewogen en uiteraard heeft mijn vrouw gemengde gevoelens bij het geheel, maar tegelijkertijd is zij zich ervan bewust dat als ecd ons een kindje "oplevert", wij samen daar de ouders van zijn..

 

 

 

toen ik voor t eerst met ecd als mogelijke optie op de proppen kwam, was het vooral schrikken en wennen aan het idee. gaandeweg konden we meer en meer inhoudelijk erover praten en is mijn vrouw momenteel degene die ons vlammetje van hoop brandende houdt..

 

 

 

rene (en je vrouw ook uiteraard),

 

 

 

woensdag heel veel sterkte

 

 

 

groetjes

 

 

 

janneman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janneman en vrouw.

 

 

 

Ik hoop dat jullie gauw een geschikte kandidaat hebben die aan jullie wens gaat meewerken!

 

Als je eenmaal de stap hebt genomen wil je daar ook zo snel mogelijk mee bezig natuurlijk.

 

 

 

Ik wens jullie heel veel succes en hoop echt dat 2010 jullie jaar gaat worden! (natuurlijk ook voor alle andere stelletjes hier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janneman en vrouw,

 

 

 

Heel veel succes met de eiceldonatie. Ik hoop dat je snel een geschikte kandidaat vinden. Een hele grote stap die jullie samen nemen, knap hoor.

 

Hopelijk wordt 2010 voor heel veel een vruchtbaar jaar !

 

 

 

groetjes Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

we zijn alweer een paar stapjes verder in de expeditie ouderschap.

 

 

 

via de eigen gyno is mn vrouw weer aan de pil en vorige week zijn we bij geertgen geweest.

 

volgende maand daar het gesprek met de maatschappelijk werkster en dan zien we wel weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hallo allemaal,

 

 

 

tis effe heeeeeeel stil geweest van mijn kant uit. ik had mezelf op een verplichte radiostilte gezet, t was lange tijd iets te druk in mn koppie en met alle eelend rond de feestdagen e.d. moest ik even wat afstand nemen.

 

inmiddels ben ik thuis komen te lopen, zooo fijn als je contract niet verlengd wordt:sofa:. dusse als iemand nog een leuke chauffeursbaan weet hou ik me aanbevolen....

 

 

 

maarre de expeditie richting ouderschap is nog steeds gaande..

 

we hobbelen braaf naar de procedurele afspraken bij geertgen, al vind ik t eeenorrrum lang duren met die 1x per maand afspraak-termijnen:BangHead:

 

volgende week eindelijk weer de volgende afspraak en dan de afspraak daaaarna kan ik eindelijk iets doen.. oftewel een kwakkie inleveren... (en das dan nog nie eens voor ons eigen, maar ten behoeve van de wederkerigheid)

 

 

 

komt allemaal goe

 

vast

 

ooit

 

 

 

 

 

janneman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden