Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2009 & meldkamertje


Britt77

Aanbevolen Berichten

Dees / 3e ICSI / 10 december 2009

 

dev343pb___.png

 

 

 

Renee / 2e ICSI / 1e kindje / keizersnee 18 december 2009

 

126567.png

 

 

 

Britt / 1e ICSI / 1e kindje/ 21 december 2009

 

dev354pb___.png

 

 

 

Vanessa / 2e ICSI / 1e kindje / tussen 22-29 december inleiden i.v.m. diabetes

 

dev011pr___.png

 

 

 

Sorry, kon het niet laten, dus ben maar vast zo vrij geweest.....waarschijnlijk zal het hier nog een tijd stil zijn, maar toch...

 

 

 

Bij mij is het ook maar afwachten, want het zkh verwacht niet dat we december gaan halen, maar er is ook nog niet gesproken over inleiden of iets dergelijks, dus of in november of op tijd, of over tijd.

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey meiden,

 

 

 

Wat leuk dat we al een meldkamertje hebben. Het wordt nu zo echt. Bij mij staat de bevallingsdatum nu wel vast op 17 december, maar wie weet ....?

 

 

 

Britt, wat is de reden dat ze denken dat je december niet zou halen??

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renee,

 

 

 

Leuk he, ik kon het niet laten en dacht open gewoon alvast een nieuw forum.

 

 

 

Ik ben al sinds begin oktober thuis, mijn baarmoedermond/hals is veel te kort en daarom verwacht(t)en ze een vroeggeboorte, maar we hopen toch de 37 weken te halen. Wie weet loop ik wel gewoon tot 21 december of verder door....

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of we bevallen samen op dezelfde dag...? Ik kan niet via de natuurlijke weg bevallen omdat er in mijn baarmoeder meerdere myomen zitten en precies voor de uitgang (de vroegere ingang ;-)) Ook ligt ons meisje MAXE helemaal dwars, dus dat is ook al een reden te meer voor een keizersnee. Ik heb vorig jaar een baarmoederoperatie gehad en eigenlijk is toen al besloten door mijn gyn dat we een keizersnee zullen toepassen mits ik zwanger zou worden, vandaar.... Ik was er al op voorbereid en eerlijk gezegd vind ik het wel een prettig idee om niet alles door 'het sleutelgat' te hoeven persen. Ik heb vorig jaar met de operatie al ervaren wat een keizersnee is en dat vond ik 'meevallen', dus ik ben niet zenuwachtig ofzo.

 

 

 

Liefs en fijne nacht

 

 

 

ps. slaap jij ook al zo slecht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of op dezelfde dag inderdaad....dat zou wat zijn. Ghihi.

 

 

 

Nu weet ik het inderdaad weer dat je die myomen hebt, dat had je eerder al een keer uitgelegd. Sorry hoor, laten we het houden op zwangerschapsdementie! Het lijkt me ook echt een heel rustig en fijn idee dat je een bepaalde dag hebt om naartoe te leven. Niet zo onzeker, daar zou ik toch ook wel voorstander van zijn.

 

 

 

Hey, maar jullie moppie, je zegt Maxe??? Wordt/is dat haar naam? Heeft ze al die tijd al dwars gelegen (bedoel ik niet op de nare manier) of heeft ze ook wel netjes met haar hoofdje naar beneden gelegen? Onze man, ligt al zo lang ik me kan herinneren (en hij groot genoeg was) met z'n koppie naar beneden....

 

 

 

Ik ga wekelijks op controle, dus morgen weer om de lengte van m'n baarmoedermond te laten meten, die is nu nl minder dan 2cm en bij 1,5cm of minder nemen ze me op. Althans nu betwijfel ik het, omdat ik al 34 weken ben, dus dan kan de kleine zich al goed redden, mocht hij te vroeg komen.

 

 

 

Met dit meldkamertje wordt het idd ook wel echt echt! Op een of andere manier had ik daar ook behoefte aan.

 

 

 

En mijn nachtrust: heel beroerd! Ik heb bekkeninstabiliteit en weet van de pijn gewoon niet hoe ik moet liggen. Ik ben doordeweeks blij als Gerard zijn wekker gaat, dan mag ik er ook uit (hij werkt in de bouw, dus altijd lekker vroeg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

 

 

dan kom ik me hier ook melden!!

 

Ik was vrijdag al in het ziekenhuis met voorweeen.. hier wordt ook verwacht dat het eerder komt dan 10 dec!.. hoop wel op een vaginale bevalling maar ja je hebt niet alles voor het kiezen he..vandaag alles rustig en heb een heerlijk weekje slaap achter de rug!

 

 

 

Ik zal hier wel dagelijks even komen spieken!

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dees, voorweeën, nu al? Voor 10 december? Dat begint dan ook al echt op te schieten zeg! Spannend he?!

 

 

 

Britt, ons meisje gaat inderdaad Maxe heten. Iedereen mag het weten, want we zijn zoooo blij met dit wonder. Ze ligt de hele zwangerschap al dwars, maar dat komt waarschijnlijk ook door de myomen. Nu maakt het voor ons niets uit want het zal toch een keizersnede worden. Heb jij last van bekkeninstabiliteit? Dit lijkt me echt vreselijk pijn doen. Ik heb de laatste weken 's nachts zo'n pijn in mijn schaambeen, alsof ik op een herenfiets ongelukkig gevallen ben. De pijn is nu wat minder, maar van de week was het echt niet te doen.

 

 

 

Ik heb alleen nog een ander lastig kwaaltje en dat is 'zwangerschapsdiabetes' en ik krijg het niet meer onder controle. Ik ga morgen maar eens bellen met de verpleegkundige, want misschien is het toch beter dat ik insuline ga spuiten. Tot nu toe probeerde ik het met een dieet, maar tevergeefs.... Ik baal hier vreselijk van!

 

 

 

Straks lekker Boer zoekt Vrouw kijken en op tijd mandje in. Fijne avond!

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

 

 

Leuk, dit zeg!

 

 

 

@Dees, begrijp dus dat het bij jou ook rap gaat waarschijnlijk...spannend dichtbij zo! En voorweeen nu al, das wel echt rap denk ik zo!

 

 

 

@Renee, hele mooie naam zeg! Echt geweldig! Het zijn echt wondertjes he, zo ervaar ik het ook! Dit kereltje is alles wat we nog mistten in ons leven, dat complete gevoel! Ik ben inmiddels ook al 4 keer getest op zwangerschapsdiabetes, maar gelukkig heb ik het niet. Lijkt me echt ellendig!

 

 

 

Ik kom net terug uit het ziekenhuis (vandaag ben ik 34wk) en de kleine is zo groot als een baby van ruim 37 weken. Ze hebben gekeken, baarmoedermond is nog mooi dicht, maar over 11 dagen 20/11 moet ik nogmaals voor een groeiecho en controle en aan de hand daarvan beslissen ze gelijk in te leiden of nog 1 week uit te stellen, dus waarschijnlijk gaan we december echt niet meer halen, maar goed met 29 weken dachten ze ook dat hij binnen 3 weken zou komen, dus kan nog alle kanten op! Maar als ik zo de verhalen van Daan en Chantal lees, dan hoop ik toch wel echt dat ik niet tot 21/12 door moet en dan een beer op de wereld moet zetten. Gezien mijn gezondheidskwalen, verwacht ik eigenlijk toch niet dat ze me tot het einde zouden laten doorlopen! We wachten het af!

 

 

 

Meiden, ik ga zo naar de fysio en spreek jullie morgen weer!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we weer! Britt, je zit in het verkeerde topic! Als ik het zo beluister (lees:lees;-)) dan haal je december inderdaad niet en word het een november kindje. Wat spannend allemaal. Ik kan het gewoon niet geloven dat we binnen een aantal weken niet meer met 2 zijn......

 

 

 

Onze Maxe (spreek je uit als MAX) moet zich aan de planning houden, want zoals het er nu uitziet gaan we nog verhuizen VOOR de bevalling. We hebben een perfect huis gevonden met 4 slaapkamers, een bureau en een ruimte voor mijn eigen praktijkje/salon. We horen vandaag of morgen of het doorgaat. Dan hebben we nog een aantal stressige weken voor de boeg, maar het zal ons wel lukken. Ik ga dan volg.week beginnen met inpakken met mams en de eerste week december over met onze grote spullen. Het huis is niet zo ver van huidig adres, dus in de avonduren kan manlief al dozen overgooien.

 

 

 

Liefs en tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

en daar was ik ook weer..

 

 

 

terug van de vk.. en een echo gehad.. en 2 mooie plaatjes mee gekregen.. het is dus overduidelijk een jongen! poehhh..

 

en het heeft al mooie bolle wangentjes.. :) prachtig.. ik heb weer genoten.

 

Hoef pas over 2 weken terug te komen aangezien alles goed was. alleen natuurlijk als er iets is, gewoon bellen.

 

spannend hoor!

 

 

 

@ renee.. voor de bevalling nog verhuizen? jullie hadden de beeb kamer toch al helemaal af? of niet?

 

wij zijn er iig klaar voor..en mijn mannetje vind het zoooo spannend.. hij houdt er maar niet over op..:D haha helemaal niet erg.

 

 

 

en hier nog een foto van de kleine man..

 

 

 

783454369_5_y5aQ.jpeg

 

hij heeft al flinke wangen..

 

 

 

783454387_5_tqID.jpeg en overduidelijk.. een jongen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie echofoto's Dees! Geweldig. Ik kan op die van ons bijna niets meer zien. Ik vind het nu moeilijk om er iets uit te halen. Inderdaad...we waren klaar met de babykamer. Alles is gewassen en ingeruimd, maar ja.... Als alle gaat volgens plan dan hebben we 1 december de sleutel en dan kunnen we over. Ik zal zorgen dat ik voor die tijd met wat hulptroepen de boel heb ingepakt. Maxe haar kamer zal als eerste gereed zijn en dan de rest. We zien wel, maar ik heb er ontzettend veel zin in.

 

 

 

Truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies daar ben ik ook weer! Weer een bagger nacht gehad zeg! Bah! Dan roept iedereen, zorg maar dat je goed bijtankt voor de bevalling, dat heb je nodig! Ja dat snap ik, maar dan moet je wel kunnen slapen! :-(

 

 

 

Renee, petje af, dat je dat nog kan. Ik moet er niet aan denken. Nu ik te horen heb gekregen dat de kleine man er al over een dag of 10 kan zijn, raakte ik gisteravond helemaal in paniek dat ik nog zo veel moet doen....

 

 

 

M'n lijstje voor vandaag:

 

- Regelen griepprik;

 

- Regelen bedverhogers;

 

- Bellen vk;

 

- Vluchttassen voor mij en de kleine klaarmaken.

 

 

 

En tussendoor nog even proberen te slapen.

 

 

 

Hoewel ik al weken thuis zit, is vandaag officieel mijn verlof ingegaan. Gek gevoel.

 

 

 

@Dees, wat een mooie foto's idd! Op de gewone echo's kunnen ze bij mij idd ook haast niks meer goed in beeld krijgen!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slapen? Wat is dat? Mijn man klaagt dat ik teveel opsta in de nacht en teveel lig te woelen. Ik kan er niets aan doen...ik draai van mijn ene naar mijn andere zij in de hoop afentoe even in slaap te vallen en als dit niet lukt dan ga ik weer naar het toilet en dit gebeurt ca. 8 x per nacht. Ik slaap dan ook iedere namiddag een uurtje of 2. Ik heb al geprobeerd dit niet te doen, maar dat helpt ook niet.

 

 

 

Binnen 10 dagen al Britt? Ieuw, wat komt dat dichtbij! Ik begrijp uit je verhaal dat je thuis wilt bevallen? Maar kan dat wel op 35-36 weken? Ik weet er niets van hoor, maar ik vroeg het me zo af. En welke griepprik ga je halen? Ik sta nog steeds in dubio..... Ik wacht gewoon mijn oproep af, maar ze beginnen hier in Belgie pas half november met de Mexicaanse griepprik voor zwangeren.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies - daar ben ik weer!

 

 

 

Deze nacht was nog beroerder dan die van gisteren....Renee, ik herken je verhaal zo goed, bij mij echt exact hetzelfde en dan lig ik een partij met m'n kussens en deken te veachten. En zodra de wekker van Gerard gaat om 6:20 dan spring ik eruit, mijn excuus om niet langer te hoeven blijven liggen! En hij snoozt vrolijk verder tot 7 uur, ghihihi! Gister heb ik 'smiddags gelukkig ook een uur of 2 kunnen slapen, daar knapte ik echt van op, dus vandaag maar weer proberen.

 

 

 

Ja, snel he, 10 dagen...ik wist niet wat ik hoorde, maar ik hou er wel rekening mee, maar ga er niet vanuit. Het ziekenhuis is nl wel vaker van gedachte veranderd.

 

 

 

Helaas mag ik niet thuis bevallen, maar in mijn geval heb ik daar ook vrede mee hoor, ik heb net iets teveel lichamelijke kwaaltjes om thuis te bevallen en omdat ik dagelijks anti-stolling injecties gebruik moet ik in het ziekenhuis bevallen. Maar je hebt gelijk, als hij zoveel vroeger komt, dan moet je volgend mij ook in het ziekenhuis bevallen.

 

 

 

Ik wilde de Mexicaanse griepprik halen, maar heb gisteren mijn oude huisarts gesproken (huisarts hier in het dorp stuurt me continu van het kastje naar de muur) en deze zei dat ik me niet te druk moest maken om die prik. Op advies van het ziekenhuis zit ik toch voornamelijk thuis en ik moet gewoon grote groepen mensen vermijden, aan m'n hygenie blijven denken en m'n weerstand goed houden. Als ik nog niet bevallen ben, dan ga ik op 24/11 de eerste prik halen. Hier beginnen ze overal op een andere datum....dat vind ik zo vreemd!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, wat leuk! Een meldkamertje voor december alweer...

 

 

 

Oei, die slapeloze nachten, heel herkenbaar allemaal...(nu ook hoor hahaha)

 

Was bij mij ook een drama totdat ze een nachtje sedatie voorstelde...

 

 

 

Succes meiden met de laatste loodjes en kom op he!

 

 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daan - wat leuk je hier even te zien! Hoe gaat het met jullie mooie kereltje? Slaapt ie lekker door, zal even lezen of je ergens anders een update hebt geschreven. Geniet van je mooie wondertje! X

 

 

 

Hier uiteraard alles rustig, m'n moeder is gisteren geweest en heeft een berg strijkwas voor me gedaan en de zolder gepoetst. Heerlijk, zo balen als je het zelf niet mag. Kleertjes liggen schoon en gestreken in de kast! Ik ben m'n vluchttas al aan het inpakken, maar ben vandaag heel moe, dus ga lekker vanmiddag slapen.

 

 

 

Meiden, vraagje: Zijn jullie ook zo emoitioneel? Het komt met vlagen, maar echt recent ben ik wel heel emotioneel, ik kan om alles janken, maar ook heel kwaad worden om het kleinste dingetje (dan schaam ik me voor die kleine). Stom he?!

 

 

 

En de kleine man blijft de hik hebben, echt de hele dag door! Vind het onderhand echt zielig!

 

 

 

Hoop dat het bij jullie op de nachtrust na ook allemaal goed gaat en rustig is!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

 

Hier gaat alles prima...

 

Dion heeft gisteren om 22.00 zijn voeding gehad en kwam pas weer om 3:45! Even eten gegeven en toen kwam ie weer om 6:30.

 

Heerlijk een nachtje doorgeslapen.

 

Overdag is hij vrij veel wakker, maar ben blij dat hij in de nachturen goed slaapt.

 

Vandaag komt de huisarts even langs en ook de VK verwacht ik vandaag.

 

Dan vanmiddag voor het eerst met hem naar buiten!

 

 

 

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?????

 

 

 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat leuk Daan! Lekker naar buiten, de frisse lucht in. Wat lijkt me dat genieten. Wat fijn dat Dion het zo goed doet en idd...beter overdag wat meer wakker dan 's nachts.

 

 

 

Ik heb een OK nacht gehad, 4 x wakker geweest. Voor de rest alles hier ook rustig. Vanmiddag horen we of de verhuizing doorgaat. Ik heb er zo'n zin in! Ik ga dan direct morgen starten met inpakken en een 'to do' lijst maken.

 

 

 

Britt, ons meisje heeft ook vaak de hik. Ik voel dan de hele tijd een regelmatig schokje of porretje. Het zal zijn omdat ze zo groeien. Vroeger zei mijn moeder altijd dat als je de hik hebt, je dan groeit....? Het zal wel net zoiets zijn als: 'Als je gekke beken trekt en de klok slaat 12 uur dan blijft je gezicht altijd zo staan....hahahahaha ;-)

 

 

 

Nu even naar vriendin om box op te halen. Ik heb van haar een mooie box en badkamermeubel overgenomen.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, spaannend hoor ik volg jullie letterlijk en figuurlijk, ik ben half januari aan de beurt. Maar Britt, dat emo herken ik zo!!! Kan hier gaan staan stampvoeten om niks, huilen, echt de opwarming van de aarde zorgt niet voor wateroverlast, maar ik!!! Alle dingetjes op televisie van geweld, verdriet enz, kan er echt niet meer tegen. pffff wordt gek van mezelf, maar ben blij dat ik dus niet de enige ben!!!! Denk ook dat het komt dat ik nu hele dagen thuis zit. Gek wordt ik ervan!

 

 

 

Spannende dag Renee!!!!! Hou ons op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

 

 

Ben ik weer en zoals verwacht nog steeds alles rustig. Ik heb ook wonderbaarlijk goed geslapen, d.w.z. maar 1x eruit om te plassen en verder aardig doorgeslapen. De kleine man is ook lekker rustig geweest, toen ik wakker werd lag hij lekker met heel zijn lijfje aan de linkerkant van mijn buik, want mama had nl ook op haar linker zij geslapen en hij wilde ook lekker op het matras liggen denk ik! Zo schattig als heel je buik dan 1 kant op staat....

 

 

 

Renee, hoe was het bij jou? Mag je gaan verhuizen????? Spannend, ben zo benieuwd!

 

 

 

Marietje, blij te horen dat ik niet de enige ben. Idd alles op tv maakt me van slag en kan om alles janken. maar goed het hoort erbij, alleen m'n wederhelft snapt er niks van, hij denkt iedere keer dt hij iets fout heeft gedaan!

 

 

 

En dat van die hik, dat je dan groeit, die ken ik ook hoor en dat denk ik ook altijd van die kleine, maar omdat hij zo groot is, mag hij wat mij betreft echt wel wat minder de hik hebben....;-)

 

 

 

Daan, geweldig om te horen dat Dion het zo goed doet en vrij goed doorslaapt. Geniet van hem!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan verhuizen!!! Joepiedepoepie! We zijn zo blij! We willen al 'over' in het weekend van 5-6 december. Helemaal goed! Dan heb ik nog ruim 10 dagen om het een beetje gezellig te maken en dan komt Maxe! Onze schat...onze droom....

 

 

 

Vannacht goed geslapen. Mijn man is weliswaar in een ander bed gaan liggen omdat ik lag te snurken. Ik blijk daar nu ontzettend veel last van te hebben of beter gezegd....Mijn man heeft daar enorm last van :tongueP:.

 

 

 

Verder hebben we deze week een drukke planning. Vanmiddag weer naar zhuis voor suikerwaarden te bespreken en ik denk dat ik in de avond bij eten iets meer insuline moet gaan spuiten. We zullen het straks weten. Morgenavond ga ik dan maar de Mexicaanse griepprik halen en woensdag-ochtend naar de gyn. Ik ben benieuwd hoe ons meisje er nu uitziet alhoewel we niet meer veel kunnen zien op de echo. '

 

 

 

Ik vind het nu allemaal wel wat zwaarder worden hoor. Mijn buik doet afentoe wel pijn en is dan zooooo opgezet. Het voelt afentoe alsof ik ieder moment uitelkaar kan spatten. Mijn navel is er al helemaal uit en het doet pijn rond mijn navel. Ik snap niet hoe het nog 4,5 week moet. Ik ben wel heel blij dat ze er 3 weken eerder uiteghaald word want nog 7-8 wkn had ik niet meer getrokken denk ik...... Pfieuw!

 

 

 

Nou meiden, hoe is het bij jullie?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renee - gefeliciteerd meid! Verhuizen, nogmaals petje af! Ik zou het niet trekken!

 

 

 

Mooi hoe jij over je meisje praat! Ik voel precies hetzelfde voor ons mannetje, gek hoe dat gaat als je alle hoop op een genetisch eigen kindje had laten varen en nu ruim een jaar later, komt het mooiste wonder, de droom toch nog!

 

 

 

Met mij gaat het prima hoor! Veel last van m'n bekken en dat maakt m'n nachten beroerd. Ik ga mezelf nu verplichten iedere middag 2 uurtjes op bed te gaan liggen. Das een hele uitdaging, want stil zitten is niet mijn beste kwaliteit, maar goed. Verder veel pijnscheuten onder in m'n buik, vraag me af of dat indalingspijn is, moeilijk zo een eerste keer om dat te bepalen, maar heb er behoorlijk last van.

 

 

 

Weet je wat bizar is, het idee dat het best goed zou kunnen, dat ik eind deze week al mama ben!!!!!!!! Zo raar, maar nogmaals ik hou er wel rekening mee, maar ga er niet vanuit!

 

 

 

M'n moeder komt vandaag weer helpen in huis, m'n vriend heeft een eigen zaak en is megadruk, dus om alles aan hem over te laten is niet haalbaar, vandaar dat m'n moeder komt helpen.

 

 

 

Nou, ladies geniet nog van de laatste loodjes en Renee rustig aan he ondanks de verhuizing!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

 

 

Dit wordt even een snelle...........Voel me niet geweldig en ben erg moe, maar wilde jullie even laten weten dat ik gisteravond van half 7 tot half 11 in het ziekenhuis heb gezeten, heb al drie dagen een soort menstruatiekrampachtige pijnscheuten onder in m'n buik, maar dat ging telkens weer over. Gistermiddag naar bed gegaan om te rusten en toen ben ik tot 3 keer toe wakker geworden met pijn waarvan ik bijna moest overgeven. Toch het ziekenhuis maar gebeld en ik moest gelijk komen. Hartfilmpje van de kleine en mij gemaakt, urine getest en binnenwaards onderzoek (2x). Ik heb nu heel veel harde buiken. Ik mocht wel weer naar huis, omdat ze niet dachten dat de kleine al gelijk zou gaan komen, hoewel ze wel voelde dat m'n baarmoedermond al 1 centimeter open is, maar.....het rommelt dus al wel! Dus misschien is inleiden niet nodig en ontwikkelt het vanzelf deze week! Ze hebben iig geen kwalijke dingen gevonden en ze hebben me echt binnenste buiten gekeerd.

 

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

 

 

Kusz,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Britt, dat is even schrikken. Wel fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine op die rare pijnscheuen na dan. Harde buiken vind ik een vervelend gevoel. Ik heb ze de ene dag ook meer dan de andere dag. Ik mag morgen weer naar de gyn en dan zullen we zien wat hij te zeggen heeft. Ik denk dat het bij mij nog rustig is, want het voelt ook nog rustig buiten het feit dat het lijkt alsof mijn buik ieder moment uit elkaar kan spatten. Het voelt in ieder geval erg 'strak' aan. Ik heb geen huid meer over!!

 

 

 

Vanavond ga ik de MG-prik halen.... Ik vind het zo eng en ik ben zo bang dat ik er ziek van word. Ik heb er gisteren nog even met een verpleegster over gesproken en zij gaf aan dat als ik me nu niet topfit voel dit wel moet aangeven aan de huisarts, want dan kan je erg ziek worden van de prik zelf. Maar wie voelt zich nu met 33 weken zwangerschap topfit???? Ik ben zo snel buiten adem. Ik ben kapot!!! Ik ben heel veel moe + een beetje verkouden. We zullen wel zien.....

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden