Ga naar inhoud

poging nummer 13!!!


miep

Aanbevolen Berichten

ik zag net dat ik op 17 juli voor het laatste op deze site ben geweest. er is zo veel gebeurd sindsdien!

 

ff in het kort het afgelopen jaar op een rijtje.

 

 

 

januarie 2009 12e icsi poging wprd afgebroken omdat mijn eierstokken te hoog liggen en de gyn er niet bij kan.

 

dit was in meppel. we zijn doorverwezen naar zwolle maar die konden er ook niet bij.

 

zwaar teleurgesteld naturlijk....

 

 

 

4 maart 2009, een maagbandje gekregen in leeuwarden!

 

ging allemaal erg goed en dus in juni weer aangemeld voor de 13e icsi poging maar deze keer ok in leeuwarden, wel fijn dat het dichterbij is en we zijn in nov al aan de beurt.

 

na 8 maanden maagbandje 13 kilo afgevallen, een beetje een tegenvaller maar dat ligt an mij zelf, blijf een emo eter....

 

 

 

sept 2009, uitgangs echo in leeuwarden. normaal zijn dus de eierstokken erg moeilijk te zien omdat ze erg hoog liggen, maar door de 13 kilo verlies zijn ze in een keer luid en duidelijk in beeld te krijgen zonder een centje pijn! joepie!!

 

 

 

6 okt, ik word niet ongesteld, dus een test (waarom doe ik dat ook nog???) negatief natuurlijk maar mooi waardeloos want nu moet ik weer aan de provera. de mensttuatie komt pas na 10 pillen provera van 10 mg op gang, erg vreemd, maar alles doet het weer en dus is het wel goed zo.

 

op 1 nov begin ik met de lucrin en de eerste echo heb ik op 20 nov.

 

 

 

zo, ff ons verhaal in een notedop van afgelopen jaar.

 

 

 

dan nog ff in het kort mijn nogmaals aan jullie voorstellen.

 

ik ben miep, en op 5 nov word ik 33.

 

ik ben getrouwd en de trotse moeder van een dochter van 6.

 

samen met mijn man heb ik half nederland gezien que ziekenhuizen en we hebben 7 keer icsi gedaan om onze dochter te mogen krijgen.

 

daarvoor kregen ik helaas een EUG (buiten baarmoederlijke zwangerschap) en toen onze dochter 9 maanden was een miskraam.

 

we hebben tussen het 3e en 5e levenjaar van onze dochter niets gedaan aan behandelingen maar de wens wat te groot en dus gaan we er weer voor!!!!

 

 

 

 

 

miep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Miep,

 

 

 

 

 

wat een historie zeg!!!! Wat een enorme kracht om zoveel pogingen te kunnen ondernemen, maar als je het aankan, je hebt groot gelijk!!!

 

Fijn dat nu je eierstokken wel goed te bereiken zijn, zal een enorme op;uchting voor je zijn nietwaar?

 

 

 

Ik duim voor je dat deze poging succesvol zal zijn!!

 

 

 

groetjes

 

Meiske74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miep ik heb respect voor je doorzettingsvermogen

 

 

 

dat ze eerst niet bij je eierstokken kunnen komen hoeft niet aan je gewicht te liggen, ik heb dit de laatste keer ook gehad en weeg 60kg

 

gelukkig voor je dat ze er nu goed bij kunnen anders had de behandeling behoorlijk pijnlijk kunnen zijn

 

weet het dus helaas uit eigen ervaring heb anderhalve week hevige pijn gehad van de punctie

 

heel veel succes bij poging nr 13

 

groetjes sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn jullie lief zeg.....dat doet me goed om te lezen.

 

ik heb soms zo een steuntje in de rug wel nodig want anf en toe denk ik echt: waar begin ik weer aan????

 

 

 

maar ik weet waarvoor ik het doe en dat geeft me ook moed.

 

 

 

sandra, je schreef dat jouw eierstokken ook hoog liggen terwijl je niet te zwaar ben. dat doet me ook wel goed (niet sneu bedoel natuurlijk) maar er is me altijd verteld dat het door mijn gewicht kwam.

 

ik was het daar niet mee eens, ik ik gewoon van binnen zo inelkaar.

 

maar nu ik wat lichter ben kunnen ze wel beter zien wat er gebeurd via de echo en dat is mooi mee genomen toch?

 

 

 

gr miep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden