Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2010!!


alicia

Aanbevolen Berichten

Hallo,

 

 

 

Normaal was ik te vinden op het iui gedeelte maar sinds vanmorgen weten we dat we ZWANGER zijn en op 7 april 2010 uitgerekend zijn...

 

 

 

Na 3 jaar proberen en bijna 2 jaar MMM zijn we in de rustmaand zwanger geworden...

 

 

 

Zijn er al mensen die ook in april 2010 zijn uitgerekend???

 

 

 

Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Alicia,

 

 

 

Zo zie je....wonderen bestaan...zo in de rustmaand spontaan zwanger...mooier kun t niet krijgen!

 

Hartelijk gefeliciteerd..geniet er van!!

 

Ik moet nog even afwachten of ik bij je aan kan schuiven begin april 2010...

 

 

 

Groetjes Manon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Ik weet nog niet precies wanneer, maar als alles goed blijft gaan kan ik ook aanschuiven.....

 

Mijn tp was gisteren 2 weken geleden, positief testresultaat (zowel gisteren als vandaag :-)) en op 11 augustus de eerste echo.

 

 

 

 

 

Ik zit nog wel in een stadium van ONGELOOF!

 

 

 

Hoe is dat bij jullie? Gelijk in extase en superblij?

 

Ik heb nog heel weinig emoties behalve een voorzichtige blijdschap. Ik ben bang dat als in te vroeg juich....nou je, je weet wel

 

 

 

Groet

 

Lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

WAUW Lisette gefeliciteerd!!!! Super!!!

 

 

 

Dat stadium van ongeloof ken ik... Ik moest vanmorgen maar het ziekenhuis daar wouden ze ook nog een test doen... maar was heel bang dat die negatief zou zijn dat ik vals getest had ofzo.. Maar gelukkig ook heeeel posi!!! Ik ben echt superblij maar door alle nega testen de laatste 3 jaar heb ik echt wel 10 keer op de test gekeken of het nou echt wel zo was.... Maar dikke vette streep hoor!!!

 

 

 

Ik weet ook dat het nog pril en dat er nog vanalles kan gebeuren maar ben zoooo blij!!! Ik weet gewoon dat we het wel zelf kunnen want we zaten in de rustmaand!!

 

 

 

Super he 11 augustus al een echo ik pas 26 augustus... heb je eindelijk een posi test kun je weer in de spanning zitten voor de eerste echo hahaha

 

 

 

Siebje, SJSL, Taurus71 sluit maar snel aan ik zal voor jullie duimen!!!!

 

 

 

Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alicia,

 

 

 

Ongelofelijk, zwanger worden in de rustmaand!

 

Kan het nog gekker?

 

 

 

Heel gaaf, ook van harte gefeliciteerd.

 

 

 

Weet jij trouwens hoe ik nu moet rekenen in aantal weken zwanger?

 

Overal lees je vanaf de laatste menstruatie (bij een normaal zwangerschapstraject dan)...alleen met IVF weet je de bevruchtingsdatum 100% zeker :-)....en doordat ik eerste aan de pil moest weet ik helemaal niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was.

 

 

 

In mijn geval: mijn punctie was 10 juli en dus ook de bevruchting.

 

Hoeveel weken ben ik dan nu zwanger? Ik zou zelf zeggen: morgen 3 weken...klopt dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lisette,

 

 

 

Volgens mij moet je uitgaan van eerste dag van je laatste menstruatie. Bij IVF is dat de punctiedatum -14 dagen. Dus punctie op 10 julie, laatste menstruatie op 26 juni. Volgens mij ben je dan nu dus precies 5 weken zwanger (een zwangerschap telt vanaf de bevruchting 38 weken, dus voor je uitgerekende datum kun je ook 10 juli doen + 38 weken. Er wordt altijd gesproken over 40 weken, maar de eerste 2 weken is er dus feitelijk nog niet sprake van een bevruchting).

 

 

 

Groet, Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Lisette: Ik ben het helemaal met MichelleM eens hoor... zoals ik reken ben je dus ook precies 5 weken zwanger... zoals ik reken dus 2 april uitgerekend... ik ben 4 weken en 6 dagen en op 3 april uitgerekend... Lopen we aardig gelijk op... Leuk zeg!!

 

 

 

Ben je al een beetje over de eerste schrik heen???

 

 

 

Groetjes Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch klopt het in mijn geval met de menstruatiedatum niet helemaal; ik ben op 15 juni begonnen met decapeptyl en voor de tijd aan de pil geweest en tussentijds niet meer ongesteld. Maar ik geloof inderdaad dat het desalniettemin 5 weken zou moeten zijn. Leuk om via google afbeeldingen dan te zien wat er in die week gebeurt :icon_smurf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alicia: wat ontzettend gaaf zeg, in de rustmaand.

 

 

 

Jij en Lisette allebei onwijs gefeliciteerd en ik hoop dat de april 2010 zich snel zal vullen met mooie berichten.

 

 

 

succes met wachten tot de 1e echo.

 

 

 

Liefs

 

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Lisette en Alicia, ik kom me hier ook maar melden, en hoop dit keer wel te mogen blijven :unsure:... Wij hebben 23 juli TP gehad van 2 cryootjes, en zaterdag zelf al positief getest, maar vandaag ook van het ziekenhuis positief bericht. Als alles goed blijft gaan, ben ik 11 april uitgerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Miepie80: Wow!!! van harte gefeliciteerd!! word dit je eerste kindje???

 

 

 

Lisette: Hoe gaat het met jou??? kan je het al een beetje geloven??

 

 

 

Hoop dat er nog meer mensen komen aanschuiven hier!!!

 

 

 

Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miepie, goed nieuws joh!!

 

 

 

Weer iemand voor in de maand april.

 

 

 

Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Met name omdat ik lichamelijk ook eigenlijk niks voel, behalve zo af en toe m'n borsten (maar dat had ik voorheen ook wel eens). Volgende week dinsdag voor de echo....

 

 

 

Wel spannened. Soms denk ik; stel je voor dat er volgende week al niks meer blijkt te zitten....Zou ik dat dan nu moeten merken? Of kan het ook aan me voorbij gaan? Ik ben niet pessimistisch hoor, integendeel! Maar soms heb ik van die gedachten....

 

 

 

Leuk! Dit bankje van april :booty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Lisette: Ja het is idd heel spannend en die gedachten die je hebt die heb ik eigelijk ook een beetje... Ik ben echt heel erg superblij maar stel je voor dat er straks op echo niks te zien is, ik weet nu alleen van een test dat ik zwanger ben... ik denk dat dat ook het stukje ongeloof is... je bent er zolang mee bezig geweest pfff en nu zwanger!! heb soms het gevoel dat ik droom ofzo... Ik denk dat het wel beter worden als we een echo hebben gehad!!!

 

 

 

Jij hebt wel lekker vroeg een echo, Ik heb het ziekenhuis gebeld wou ook graag wat eerder een echo... heb er nu 1 op 26 augustus dan ben ik 8,5 week zwanger... Ik had gevraagd of ik eind volgende week misschien kon komen (ben ook zooooooooooo nieuwsgierig haha) maar mij word verteld als ik dan zo vroeg ( 6 week 6 dagen) dat er dan niks op de echo te zien is???

 

Ik lees zoveel verhalen van mensen die met 6 week (en een paar dagen) een echo krijgen waar zelfs het hartje al op te zien is...Grrrrrr ik moet gewoon wachten tot de 26ste pfffffff duurt nog zoooo lang haha

 

 

 

Ik heb verder ook geen klachten, geen misselijkheid, ook af en toe mijn borsten en een hele moeilijke stoelgang en een beetje vermoeid kan om 8 uur wel al op bed haha

 

 

 

Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden :biggrin:!

 

 

 

Alicia, wat raar dat ze dat zeggen... in het AMC willen ze juist per se vóór de 6 weken al een echo doen om te kijken of het op de goede plek zit en goed ingenesteld is. Ik heb vorige keer met 5w3d een echo gehad, en toen zag je een vruchtzakje en dooierzakje... helaas zagen we met 8 weken weer precies hetzelfde, maar dan een grotere vruchtzak :crybaby2:. Je ziet voor de 8 weken inderdaad nog niet echt een kindje ofzo, maar vanaf rond de 6 weken wel een kloppend hartje en een soort boontje, haha.

 

 

 

Lisette, hoever ben jij dan met je eerste echo?

 

Is het voor jullie ook allebei de eerste?

 

 

 

Ik herken jullie onzekerheid wel, en onze ervaring van dit voorjaar helpt daar niet bij, haha. Ik had toen allerlei dingen die ik nu niet heb (zere borsten, obstipatie), al weet ik echt niet meer wanneer dat toen begon. Ben nu vooral heel moe en misselijk. En onzeker...

 

Wij hebben volgende week donderdag de eerste echo, dus met 5w4d. Hoop dat er al iets meer te zien zal zijn dan een vruchtzakje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Het is voor mij niet de eerste, ik heb 2 kinderen uit een eerder huwelijk.. Mijn huidige man en ik wouden graag nog 1tje samen erbij hebben, zodoende....

 

Ik heb een dochter van 8 en een zoon van 7.. en hun vinden het helemaal geweldig dat ze een broertje of zusje krijgen haha... Misschien wat vroeg om het al aan hun te vertellen, maar vond dat ze het moesten weten...

 

 

 

alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Ik heb m'n echo aanstaande dinsdag, de 11e.

 

Ben heel benieuwd. Als je dan in ieder geval een ' knipperlichtje' ziet, dan kun je weer door naar de volgende ronde :-)

 

 

 

Voor mij inderdaad de eerste zwangerschap

 

 

 

Groet

 

Lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik sluit me ook aan bij uitgerekend in April.

 

Ben ja, echt waar, 1 april uitgerekend.

 

Heb 25 Juli een test gedaan en ja hoor eindelijk naar 12 jaar wachten een positieve test.

 

Kan het nog steeds niet echt geloven maar het is echt zo.

 

Verder heb ik niet veel klachten lust alleen geen koffie meer en mijn borsten zijn al aardig groot geworden.Wel bijna twee cupmaten.

 

De eerste echo hebben we 19 aug.

 

Vind het allemaal erg wisselend wanneer iemand een echo heeft.

 

Ik zag bij Lisette dat ze 11 aug al een heeft.Ik zit ook in enschede dus ik snap niet hoe dat zit.

 

Misschien om medische redenen.

 

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap.

 

 

 

Groeten Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maaike,

 

 

 

Welkom op het april-bankje!!

 

 

 

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap zeg!!! jeetje dat is een hele tijd 12 jaar gewacht!! Dan kan ik me best voorstellen dat je het nog niet echt kunt geloven... dat heb ik ook en dan ben ik vergeleken met jou maar 3 jaar bezig geweest...

 

Is dit ook meteen je eerste kindje???

 

 

 

Klachten heb ik ook niet echt, wat gevoelige borsten, beetje moeeee maar verder gaat het lekker tot zover...

 

 

 

Alicia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

 

 

Gefeliciteerd met jullie wondertjes! Zooo gaaf, die eerste weken, maar ook heel spannend.. Wachten op de eerste echo vond ik persoonlijk nog spannender dan de wachtweken.. Maar als je dat hartje eenmaal ziet kloppen.. zoooo´n mooi moment!

 

 

 

Succes ermee!

 

 

 

Liefs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden