Ga naar inhoud

uitgerekend maart 2010


linda31

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

 

 

hier een nieuw topic voor alle meiden die in maart zijn uitgerekend. Ik hoop dat er vele zullen volgen en dat het lijstje maar heel lang mag worden. Dus meiden....kom erbij zou ik zeggen.

 

 

 

Liefs, Linda

 

 

 

Linda--> 2 maart 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 264
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Linda,

 

 

 

Ik kom er bij hoor!

 

OP 12 juni hadden wij onze 2e IUI en ik ben ook op 2 maart uitgerekend!!!

 

Gezellig...

 

 

 

Ik heb gelijk maar een lijstje gemaakt waar we alles kunnen bijhouden wie wanneer wat heeft? Goed idee? Anders haal ik het wel weer weg hoor!

 

 

 

Uitgerekend

 

Linda--> 2 maart 2010

 

Sil --> 2 maart 2010

 

 

 

Afspraken Juli

 

10 juli --> Sil 1e termijnecho

 

31 juli --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja..ik heb geen idee hoe je de titel moet wijzigen. Jij zal wel de enige zijn die het kan veranderen omdat jij de topic bent begonnen.

 

Als je er niet uitkomt dan zou ik even naar de beheerder mailen.

 

 

 

Groetjes Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sil,

 

 

 

welkom en goed idee hoor. Zet het er ook gelijk bij. En ik zal de beheerder wel mailen, kom er niet uit.

 

 

 

Dank je Sasje, hoop dat jij er toch ook nog bij komt hoor. Hoe is het nu?

 

 

 

Liefs, Linda

 

 

 

Uitgerekend

 

Linda--> 2 maart 2010

 

Sil --> 2 maart 2010

 

 

 

Afspraken Juli

 

10 juli --> Sil 1e termijnecho

 

13 juli --> Linda 1e echo

 

31 juli --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi happy chicks,

 

 

 

Ooo, ik hoop zooooo dat ik er ook bij kom eind deze week!! Vooralsnog heb ik een positief gevoel...... heb weer zo'n druk in mijn buik en mijn borsten blijven maar groeien. :misc_expressions-wh. Ook lijkt het erop alsof de aderen in mijn borsten wat beter te zien zijn, dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook! Nou ja, ik moet nog 5 nachtjes slapen........

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ow ik moet even mijn datum aanpassen. Ik ben niet 2 maart uitgerekend maar 3 maart....volgens mij!

 

Nou ja ik zal het aanpassen maar op 10 juli weet ik het zeker want dan heb ik de termijnecho.

 

 

 

Linda, heb jij last van kwaaltjes? Ik niet echt eigenlijk.

 

 

 

Elena, hopelijk kom je erbij. Nog even volhouden meid!

 

 

 

 

 

Uitgerekend

 

Linda --> 2 maart 2010

 

Sil --> 3 maart 2010

 

 

 

Afspraken Juli

 

10 --> Sil 1e termijnecho

 

13 --> Linda 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, wat geweldig om nu al te kunnen lezen wie er in maart 2010 uitgerekend zijn ! Ik hoop dat ik mezelf er volgende week ook bij mag schrijven - donderdag heb ik de test in het ziekenhuis, t/m dinsdagochtend gebruik ik nog Utrogestan.

 

Voor jullie alvast heel veel geluk en gefeliciteerd, ik wacht met nog anderen nog even af en dan komen we er gezellig bij, hopen we !

 

 

 

Evie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik had jullie graag gezelschap gehouden, maar ik ben 27 feb uitgerekend.. Mijn laatste ong begon op 24 mei.

 

Hoe gaat het met jullie dan? Al rare kwaaltjes? Ik nog niet echt, ja de standaard dingen, zere borsten, moe en krampjes af en toe.

 

Veel succes met jullie zwangerschap en geniet ervan!

 

Gr anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evie, ik zal wat positieve energie naar julie allemaal sturen. Hopelijk kun je jezelf er bijzetten binnenkort. Het zou leuk zijn!

 

 

 

Linda, je kunt op de ticker klikken (andere dames gebruiken een andere van een andere site maar de werkwijze is hetzelfde). Je wordt dan doorgelinkt naar de site.

 

Als je je ticker gebouwt hebt dan moet je een code copieren en die plak je dan bij je handtekening. Je moet de BB code ofzo iets kopieren.

 

 

 

Anouk, jammer dat je niet bij ons zit maar dat maakt niet uit hoor..belangrijkste is in ieder geval dat je met een ´zwanger´ topic mee kunt doen hihhi

 

 

 

Hier geen last van kwaaltjes. Soms lichte krampjes in de buik en de borsten. Je merkt toch wel dat er wat gaande is vindt ik.

 

Gisteren kon ik in de trein wel zo in slaap vallen. Heb ik nooit want ik hou daar niet van! Maar nu....hmmm misschien begint de vermoeidheid te komen.

 

Maar je weet gewoon niet wat je kan verwachten. Owke de kwaaltjes heb ik wel duizend keer op internet gelezen maar je weet niet of je daar last van krijgt en in welke mate.

 

Ik zit nu in week 5 en ik las dat het vruchtje nu pas met je bloedbaan verbonden is. Het zal nu wel duidelijk opgaan spelen die kwaaltjes....maar dat is helemaal niet errug hihihi

 

 

 

Liefs Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

 

 

 

Ik wil me graag bij jullie voegen! Vorige week woensdag hadden we een bloedtest na de 1e IVF en die was positief! Vrijdag nog een keertje terug om te kijken of het hcg goed doorsteeg en jawel, het was verdubbeld!!

 

 

 

Ik kan het nog steeds niet bevatten hoor, ik voel ook vrij weinig, alleen gevoelige tepels, en soms wat pijn in mijn buik.

 

Wat je vaak hoort van vrouwen dat ze echt voelen/weten dat ze zwanger zijn, nou ik (nog) niet hoor.

 

 

 

Ben 1 maart uitgerekend en het wordt spannend of het er misschien 2 zullen zijn!

 

 

 

28 juli heb ik de eerste echo pas, ivm onze vakantie, helaas nog lang wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak, gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

Je kunt het in het begin ook niet geloven. Ik ga het nu beetje bij beetje pas geloven. Maar genieten zullen we...

 

 

 

Meiden weet je wat? Ik maak een lijst aan met tickers zodat we weten waar iedereen is en een overzicht. Als je dan een afspraak hebt dan kun je de lijst kopieren en weer opnieuw toevoegen. Dan zien we straks heel duidelijk waar het lijstje is.

 

Het zal hier vast en zeker nog drukker gaan worden en anders raken we het overzicht misschien wel kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / soort behandeling / hoeveelste kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / soort behandeling / hoeveelste kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Afspraken Juli

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

28 --> Margak 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linda en Margak, willen jullie doorgeven wat voor behandeling jullie hebben gehad? En hoeveel? Is het jullie eerste kindje? dat zal ik dan allemaal vermelden in de titel.

 

Ik vind het wel leuk zo´n overzicht. jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margak,

 

 

 

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mooi rijtje hebben we zo achter elkaar.

 

 

 

Sil, een goed idee. Wij hebben een icsi behandeling ondergaan en het was in de eerste keer raak. Heb 2 kinderen uit een vorige relatie (natuurlijke weg).

 

 

 

Liefs, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

 

 

Wij zijn in 2006 na een halfjaar zelf proberen (maar 2 keer ongesteld geworden) naar de gyn gegaan ivm onregl cyclus. Een keer of 8 met de verschillende dosis clomid geprobeerd, maar geen succes. Heb een kijkoperatie gehad en ze hebben mijn eileiders doorgespoten, niets geks te zien. Toen op naar de iui, 6 x maar geen succes.

 

In januari 2009 op de wachtlijst, mei begonnen met spuiten voor de eerste keer IVF, en direct raak!!!

 

 

 

Dit is ons eerste kindje.

 

 

 

Nu ik bij jullie had gezien dat jullie een echo hebben al in week 6 en ik pas in week 9, ben ik vandaag ook gaan bellen. Ben best ongerust omdat ik eigenlijk niets voel behalve iets gevoelige tepels.. En dan ook nog volgende week zaterdag 2 weken op vakantie... Dat ga ik echt niet trekken!

 

 

 

Na wat drammen toch voor aankomende dinsdag een afspraak kunnen maken, maar wel met de boodschap dat er waarschijnlijk geen hartje klopt en dat dus geen bevestiging is!!

 

 

 

We zullen zien dinsdag. Hoe is het met jullie en de kwaaltje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margak,

 

 

 

Ik heb met 6 weken en 6 dagen een echo, dus ben benieuwd of we dan het hartje horen. Volgens mij vanaf de 7e week. Heb nu alleen hele zware en gevoelige borsten en hebben nu al meer volume. Verder nog geen kwaaltjes. Vandaag is er iemand van moeders voor moeders geweest en morgenavond ga ik beginnen met opsparen. Voor een goed doel uiteindelijk. Heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gedaan.

 

 

 

Liefs, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

 

 

 

Lijst even aangepast en ik heb je 1e echo toegevoegd Margak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak, toch lekker dat je eerder terecht kunt.

 

 

 

Ik ben dan 6 weken en 2 dagen is ik mijn echo krijg.

 

Hier verder helemaal nergens last van. Merk weinig moet ik zeggen maar daar ga ik mij geen zorgen over maken....het hoeft niet altijd.

 

 

 

Ik wil niet dom overkomen hoor maar weten jullie hoe die dagen worden geteld?

 

De ene site telt zo:

 

maandag 5 wkn

 

dinsdag 5 wkn 1 dg

 

woensdag 5 wkn 2 dgn

 

donderdag 5 wkn 3 dgn

 

vrijdag 5 wkn 4 dgn

 

zaterdag 5 wkn 5 dgn

 

zondag 5 wkn 6 dgn

 

maandag 6 wkn

 

 

 

En de andere doet het weer zo:

 

ma 5 wkn 1 dg

 

di 5 wkn 2dgn

 

wo 5 wkn 3 dgn

 

do 5 wkn 4 dgn

 

vrij 5 wkn 5 dgn

 

za 5 wkn 6 dgn

 

zo 5 wkn 7 dgn

 

Die telt dus eigenlijk echt de week dagen...maar deze klopt volgens mij niet????

 

Hoe tellen jullie dat? Ik hou namelijk bij hoever ik zit.

 

 

 

Liefs Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden