Ga naar inhoud

Aislinn !!


Gast Amanda

Aanbevolen Berichten

Hoeraaa! Lila heeft een dochter.

 

 

 

Lila, man en grote zus,

 

Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje.

 

 

 

Geniet ervan.

 

 

 

Dit staat bij "meldplicht zwangeren deel 2"

 

 

 

ja ff snel

 

ZE is er

 

en ze is prachtig

 

 

 

Op 14 mei om 10:57

 

3464gr, is Aislinn ( zeg Ashlinn ) geboren !!!!

 

 

 

 

 

 

 

mijn kleine meid

 

en kleine zus

 

mijn dochter is superblij ( ze wou zo ontzettend graag een zusje)

 

 

 

verhaal volgt

 

ging voor poliklinisch maar eindigde met keizersnee

 

ga straks proberen een foto te plaatsen

 

 

 

groetjes

 

en Lis

 

zet um op meid

 

ik ga voor je duimen dat je je kindje ook heel snel in je armen houd

 

ik zit nog steeds in een droom

 

ze is prachtig en mooi en ................etc.......................

 

 

 

 

 

plicht roept want ze heeft honger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lila, GEFELICITEERD met de geboortje van je dochter!! Wat een mooie naam!

 

 

 

Een keizersnede... benieuwd naar je verhaal, zal best heftig zijn geweest...

 

Geniet van je kleine meisje!

 

 

 

liefs,

 

Mariek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onwijs mooi poppeke! Lila, man en grote zus van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje. Geniet lekker van jullie mooie gezin.

 

 

 

Liefs Dani.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

nog maar ff snel mijn bevallingsverhaal erin gooien

 

voor ut er helemaal niet meer van komt

 

 

 

 

 

nou ehmm denk denk

 

;-)

 

 

 

rond 2 uur snachts werd ik wakker en moest naar de wc

 

dus ik loop naar beneden en halverweg de trap voel ik al wat in me broek lopen

 

denk dus

 

he stomme blaas loop weer te lekken

 

beneden op de wc zie ik dat mijn hele onderbroek kleddernat doorweekt is

 

dus ik, al zittend op de wc tegen mezelf lullend

 

'dit is volgens mij geen plas'

 

 

 

naar boven kraamverbandje in en VK maar bellen

 

voel al wel wat kramperigs maar tis heel vaag

 

VK zegt bellen als ut erger word maar ............kan ook nog lang duren dus ga maar slapen weer

 

( ik was trouwens ehlemaal in me noppies want de VK waar ik op hoopte had dienst die avond ............super!!)

 

nou krampen werden toch steeds meer

 

dus na een uurtje of wat toch nog eens gebeld

 

maar geen regelmaat dus advies

 

2 paracetamol en slapen want ja zal ut nodig hebben als ut wel doorzet

 

en ze komt rond 9 uur op dr ronde bij me langs, als er eerder wat is moet ik weer bellen.

 

dus pillen genomen en weer gaan liggen

 

( man ondertussen wakker gemaakt met de medeling 'schat vliezen zijn gebroken hoor' hij zegt 'ja haha grapje' draait zich om en gaat weer slapen hahahahaha )

 

anyhoot

 

liggen en slapen gaat helemaaaaaaal niet

 

dus op gestaan en beetje rondgelopen enzo

 

en maar weer gebeld

 

ja ut is nu toch wel heftiger an ut worden

 

dus VK komt

 

tis ergens tussen 5 en 6

 

( doe dit ff uit mijn hoofd, heb ut papiertje met ales erop niet bij de hand ;-)

 

VK controleerd onsluiting

 

8cm

 

we gaan instappen en naar z-huis

 

mijn moeder komt net aan als we de deur uit gaan

 

timing is perfect!!

 

in z-huis gaan ontsluitingsweeen over in persween en voor ik ut weet lig ik te persen

 

persweeen zijn niet helemaal optimaal dus krijg een infuus met oxytocine

 

gaat goed

 

alleen t hoofje zakt niet terwijl ze wel goed ligt

 

gyneacoloog erbij

 

word ut vacuum?

 

nee want hoofje ligt toch te diep

 

dus keizersnee

 

word gelijk weggerold

 

en ruggeprik word gezet ( vlak ervoor moet ik nog een perswee wegpuffen mag niet meer persen, wow wat een werk is dat zeg )

 

maar na de ruggeprik is alle pijn weg

 

en kan ik ontspannen

 

en ja dan gaat het snel en voor ik het weet is mijn kleine meidje er

 

 

 

om 2 uur braken de vliezen

 

en om 10:57 is Aislinn geboren

 

 

 

moet erna dus nog 5 dagen in ziekenhuis blijfen

 

maar genezing gaat prima

 

 

 

nu......doe ut lekker rustig aan

 

borstvoeding gaat lekker

 

ja toch kloofjes gehad en dat terwijl ze dus wel goed aanlag,....dus dat kan ook.

 

maar nu gaat ut prima

 

 

 

nou ik ben verkouden

 

mijn man ook en ik denk aislinn ook wat

 

komt elk uur voor bv en slaapt niet lekker door

 

hmmm

 

 

 

hopelijk snel weer over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat een verhaal zeg, loopt het in principe allemaal hartstikke lekker en dan toch op het eind nog een keizersnee. Maar gelukkig gaat het herstel goed, laat je nog maar lekker verwennen en kom lekker bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden