Ga naar inhoud

Hoeveel komen zijn jullie al aangekomen?


mijnbaby

Aanbevolen Berichten

Ik ben morgen 11 weken zwanger en ben 1,5 kilo aangekomen,

 

zag ik vanochtend, nou heb ik onwijs veel gesnoept de afgelopen dagen

 

( koningennacht/dag lekker lang weekend)

 

 

 

Willen jullie vermelden hoeveel weken jullie zwanger zijn en hoeveel jullie zijn aangekomen?

 

 

 

Groetjes

 

 

 

Mijnbaby

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

 

 

 

nou ik ben 8 wk en 3 dagen zwanger en ben alleen maar afgevallen door de enorme misselijkheid.. niet alleen in de ochtend maar de hele dag door! en braken, kan alleen maar thee en een broodje boter binnen houden!

 

 

 

Hoop wel dat het snel over gaat hoor.. dit is ook echt niet leuk! (me mannetje heeft het ook met me te doen..) hij zegt als ik weer eens boven de emmer hang, meisje toch.. ow heel vertederend!

 

 

 

nou ik ben dus alleen maar afgevallen.. gelukkig niet zoveel maar bijgekomen ben ik iig niet.

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

 

 

Na 15 weken zwanger nog steeds 1 kilo afgevallen, terwijl ik echt al een buik heb, maar ik was tijdens ruim een jaar behandeling 10 kilo aangekomen door de hormonen e.d.

 

Ik denk dat dit er ook mee te maken heeft dat ik nu wat afval....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijnbaby, ik ben morgen 13 weken zwanger en ben 2 kilo afgevallen. Dit komt ook door mijn aanvallen van misselijkheid. Momenteel is mn misselijkheid verdwenen maar ik juich niet te vroeg. De vorige keer kwam t ineens weer terug!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes meiden, ik ben zelf dus wel iets aangekomen (1,5) maar dat kwam omdat ik deze week niet normaal meer heb gesnoept enzo haha... bah ga volgende week weer net als altijd weer gezond doen, ben normaal echt een gezond freak, ben gek op fruit en salades en groenten.... vindt aankomen tijdens mijn zwangerschap niet erg het hoord er bij, maar wil de schade wel zoveel mogelijk beperken haha... scheeld me een hoop na de bevalling....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Ik ben niet meer zwanger, maar ben beide zwangerschappen enorm aangekomen. Woog voor de 1ste zwangerschap netjes 54 kilo. Aan het einde 78 kilo. Na 3 maanden zwangerschap was ik al 10 kilo aangekomen haha.

 

Voordat ik zwanger werd van de 2de woog ik 60 kilo. Aan het einde van de zwangerschap 74 kilo. De kilo's zijn er ook in het begin aangevlogen en aan het einde niet. En nu (5 maanden na de bevalling) weeg ik weer netjes 58 kilo, zonder dat er ik iets voor heb hoeven doen.

 

 

 

Ik denk niet dat het uitmaakt of je veel of weinig eet (natuurlijk wel een beetje), maar ik at normaal en kwam enorm aan. Een vriendin van mij was enorm misselijk en at heel weinig, want anders kwam het eruit en is ook 20 kilo aangekomen. Dus ja...................

 

 

 

Succes met de kilo's en vooral de zwangerschap. Geniet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Ik ben nu 13weken + 1 dag en ben ook al zo'n 1.5 kilo aangekomen. Heb ook al een echte zwangerschapsbuik.

 

 

 

Las ergens dat het kindje nu zo'n 7 cm is en ca. 30 gram weegt, dus dat is het ook niet echt. Wel is het natuurlijk zo dat je allemaal extra bloed aanmaakt en ook het vruchtwater nog wel wat weegt.

 

 

 

Ik zou me er nog niet zo druk om maken. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 16 kilo aangekomen en die waren er in no time weer af (al blubberde mijn buik nog wel behoorlijk na - ziet er heel vreemd uit vlak na de bevalling als de buikspieren het ABSOLUUT niet meer doen ;-)))

 

 

 

Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4,5 kilo aangekomen nu, volgens mij is dat vrij normaal voor deze periode. Ik ben er ook niet echt mee bezig, ik eet waar ik trek in heb en probeer zo gezond mogelijk te leven en verder zie ik het wel weer na de zwangerschap. Worden jullie gewogen bij de verloskundige gyneacoloog? Ik heb namelijk nog nooit op de weegschaal gestaan in het ziekenhuis dus heb er nu zelf maar 1 gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net als Estrhalita ook heel veel aangekomen tijdens de zwangerschap. Begon als slanke den en op het laatst was ik een gezonde hollandse meid, haha. Startpunt: 67 kilo, na 3 maanden ruim 6 kilo erbij en na 9 maanden ruim 23 kilo. Nu, 5 weken na de geboorte ben ik van de 23 kilo alweer 14 kwijt, nog 9 te gaan. Maar het gaat hard, val elke week ongeveer 1 - 1,5 kilo af door de borstvoeding. Hoop met 5-6 maanden weer op mijn oude gewicht te zijn.

 

 

 

De kilo's zeggen volgens mij niet zoveel. Het hangt, denk ik, ook af of je van tevoren genoeg 'reserves' hebt. Ik had ze niet echt.

 

 

 

Meiden, heel veel succes met de zwangerschap, en maak je niet gek om de kilo's.

 

 

 

liefs,

 

Mariek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 11 weken zwanger en ben nog steeds op hetzelfde gewicht als voordat ik zwanger bleek. De ene dag is er een onsje af en de andere dag zit het er weer bij, dus ik blijf eigenlijk op 86 kg staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beetje laat, maar ik ben 16 kilo aangekomen (van 64 naar 80) bij 1.79m lengte. Ben meteen na de bevalling meer dan de helft kwijt geraakt en zat na 3 weken borstvoeding op mijn oude gewicht en moet nu zelfs op m'n eten letten om op gewicht te blijven. Het hardlopen beperk ik dan ook tot 1x per week een half uurtje.

 

Vooral de laatste 2 maanden ben ik behoorlijk gegroeid en dacht ik dat het nooit meer goed zou komen. Nou, maak je geen zorgen, aan mijn lichaam is absoluut niet meer te zien dat ik zwanger ben geweest. Ja, best wel mazzel natuurlijk, maar wie weet, heb je er wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben tot nu toe nog maar 1kg aangekomen en ben nu 16.5 wk zwanger, ook ik eet alles wat los en vast zit haha.

 

Mn man wordt er helemaal gek van, maar moet wel zeggen dat het allemaal gezond is. En steeds in kleine hoeveelheden en natuurlijk lekker door blijven sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

 

 

Ben vandaag precies 19 weken zwanger en er zit nu 3,7 kilo aan. In vergelijking met vorige week ben ik 7 ons aangekomen. Vindt het best wel hard gaan nu. Nu heb ik ook best wel lopen snaaien afgelopen week. Mn buik is ook ineens een stuk groter geworden. Deze week maar weer even pas op de plaats!

 

 

 

Liefs, Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

 

 

 

vandaag 14 wk en 4 dagen zwanger en.. nog geen gram aangekomen, al wel een buik.

 

Ik ben ruim 5 kg afgevallen!! Ben ook nog flink aan het overgeven. alle gezonde dingen komen weer me maag uit. verschrikkelijk! en ben ook nog steeds in de diaree. nu sta ik gelukkig onder een goede controle dus ben niet bang dat er iets mis is.

 

alleen soms denk ik wel, wanneer kan ik genieten??

 

 

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee, Dees das ook rot! Kan me voorstellen dat het genieten dan even ver te zoeken is soms.

 

 

 

Ik ben mijn vorige zwangerschap meer dan 20 kilo aangekomen, maar die was er na die tijd ook zo maar weer af. Ik ben nu denk ik ong. 5 kilo gegroeid. Ik weeg me niet meer, ik zie het wel......

 

 

 

Het zal er ook wel weer af gaan.

 

 

 

Ik eet verder wel gezond, maar ik "snack" ook wel es hoor. Moet kunnen vind ik. Zolang je maar gevarieerd eet.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 30 weken op weg en 8 kg. aangekomen, kom nu ook wel sneller aan ineens. Ik eet nog steeds normaal en snaai ook niet veel dus het zal wel goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden